Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Koλομβιανός Μπράβο της Νίκης Αιγινίου....(video)

NIKH AΙΓΙΝΙΟΥ: Ο ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ VOLLEYNEWS.GR
«Στο κλαμπ των μεγάλων»
O Koλομβιανός Μπράβο της Νίκης Αιγινίου είναι ο διαγώνιος που θα κάνει τη διαφορά στην Α2.
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Είναι η πρώτη φορά που...
αγωνίζομαι εκτός Κολομβίας. Στη νέα μου ομάδα υπάρχει πολύ καλό κλίμα και όλοι με βοηθούν να προσαρμοστώ. Εχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την Ελλάδα και οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι θετικές. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου να μπει στο κλαμπ της μεγάλης κατηγορίας που είναι και ο μεγάλος μου στόχος και να δικαιώσω όσους με εμπιστεύτηκαν», είπε ο Μπράβο στο volleynews.gr


Το βαρύ πυροβολικό της Νίκης



http://www.volleynews.gr/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=7990&category_id=21&Itemid=168