Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Απεβίωσε στα 17 της


Τα παράξενα παιχνίδια της μοίρας επιβεβαιώθηκαν στην περίπτωση της Κέλσι Σόου η οποία άφησε την τελευταία της πνοή στα 17 της.
Ήταν ακόμα 13 ετών μαθήτρια  όταν έμεινε έγκυος η Κέλσι Σόου, στα 14 της γέννησε την κορούλα της... όμως δεν πρόλαβε να την χαρεί καθώς την περασμένη Παρασκευή, στα 17 της βρέθηκε αναίσθητη στο σπίτι της, αφήνοντας την τελευταία της πνοή μια μέρα αργότερα στο νοσοκομείο.
Δημοσίευμα της Ντέλι Μέιλ αναφέρει ότι τη Δευτέρα, 2 Μαΐου, παρουσιάστηκε στο δικαστήριο ο πατέρας της 3χρονης κόρης της Κέλσι, Κόλλουμ Γουίλκοκ.
Η Κέλσι  αν και νεαρή στην ηλικία, ήταν μια υπέροχη μητέρα και πάντα έκανε το καλύτερο για τη ζωή της  υποστήριξαν μέλη της οικογένειάς της.
Στα 15 της είχε γράψει στο στο MySpace το πόσο πολύ ήθελε να παρατήσει το σχολείο και ότι ακόμα αγαπούσε το αγόρι της. «Πηγαίνω στο St Julies που είναι χάλια! Δε βλέπω την ώρα να φύγω . Είμαι και εγώ ένα κορίτσι σαν όλα τα άλλα. Μου αρέσει να βγαίνω έξω με τις φίλες μου και να διασκεδάζω. Έχω μια κόρη που είναι σχεδόν ενός ετών και την υπεραγαπώ. Αγαπώ πολύ και τον Κόλλουμ μου. Είναι και οι δυο απίθανοι".
Το  3χρονο κοριτσάκι θα μένει μαζί με τους γονείς της άτυχης 17χρονης , που είναι συντετριμμένοι από τον χαμό της. «Η 3χρονη κόρη της δεν έχει πλέον μητέρα, όμως θα φροντίσουμε να κρατήσουμε την μνήμη της ζωντανή για να ξέρει τα πάντα για εκείνη όταν μεγαλώσει» δήλωσε η οικογένειά της.
Τα αίτια του θανάτου της παραμένουν άγνωστα  μέχρι στιγμής. Ωστόσο σύμφωνα με γείτονες οι τραυματιοφορείς που έφτασαν την βρήκαν αναίσθητη και προσπάθησαν να την επαναφέρουν.

http://news247.gr/