Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Η Rihanna μίλησε για την προδοσία του πατέρα της


Η δόξα είναι ένα τέρας, λένε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στην περίπτωση της Rihanna όμως, η δόξα δημιούργησε ένα τέρας.

Σε συνέντευξη που έδωσε η pop star στο περιοδικό «Vogue» αποκάλυψε τον λόγο που την έχει κάνει να μη μιλάει με τον πατέρα της.

«Πραγματικά με κάνει να σκέφτομαι αν σημαίνω κάτι για τον πατέρα μου. Είναι πραγματικά περίεργο, γιατί με μεγάλωσε και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα και ξαφνικά πάει και κάνει κάτι τόσο περίεργο που δεν το χωράει ο νους μου. Άκουγα ιστορίες για πισώπλατα χτυπήματα και σκεφτόμουν “ευτυχώς στην οικογένειά μου δεν υπάρχουν τέτοια φαινόμενα”».

Το περιστατικό στο οποίο αναφέρεται η Rihanna συνέβη το 2009, όταν την είχε ξυλοκοπήσει ο τότε φίλος της, Chris Brown, και ο πατέρας της διέρρευσε την ιστορία στα media, κερδίζοντας χρήματα.

«Ο πατέρας μου πήγε στον Τύπο και είπε ένα σωρό ψέματα. Ποτέ δεν με πήρε μετά... ποτέ δεν με πήρε για να μάθει τι συμβαίνει, εάν ήμουν ζωντανή, τίποτα. Ποτέ δεν πήρε ένα τηλέφωνο. Απλώς πήγε στον Τύπο και πήρε τσεκ για αυτό. Και τώρα το ξανακάνει!».

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=276390&cid=11