Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Η τελευταία συνέντευξη του Lennon & video

Το περιοδικό «Rolling Stones» έχει δημοσιεύσει στις σελίδες του, την τελευταία συνέντευξη του John Lennon.
Σήμερα συμπληρώνονται 30 χρόνια μετά το θάνατό του.

Ο Lennon είχε δώσει τη συνέντευξη στις 5 Δεκεμβρίου του 1980 , τρεις ημέρες πριν τον σκοτώσουν.
Στον δημοσιογράφο μιλάει για τους κριτικούς της τέχνης , «θέλουν μόνο νεκρούς ήρωες… αλλά εμένα δεν μ’ ενδιαφέρει να είμαι ήρωας κανενός αν είμαι νεκρός»
Επίσης ο Lennon μιλάει για το παιδί του και πως προσπαθεί να είναι ένας πολύ καλός πατέρας για εκείνον, τον Shon Lennon.
Όσο για το μέλλον: « ‘έχω αρκετό χρόνο μπροστά μου για να πραγματοποιήσω τα σχέδια μου», λέει ο Lennon τρεις ημέρες πριν το θάνατό του.

Πηγή:http://www.newsday.gr/article/9385/e-teleutaia-sunedeuxe-tou-lennon


Απολαύστε τον σε ένα πολύ γνωστό του κι αξέχαστο τραγούδι...

"Imagine"
John Lennon