Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Κορυφαίες ατάκες

1. Βίκυ Κουλιανού:

"Οκτώ στους δέκα Έλληνες πιστεύουν ότι τα μοντέλα είναι χαζά. Τους υπόλοιπους τρεις όμως, που πιστεύουν πως είμαστε έξυπνες δεν τους ακούμε."

2. Μανώλης Μαυρομάτης:

"Ο Ronaldo ξεχύνεται σαν εμετός στην επίθεση."

3. Νίκος Χατζηνικολάου:

"Το πρωτοφανές αυτό γεγονός, συμβαίνει για δεύτερη φορά."

4. Ελένη Δήμου:

"Η ηχογράφηση έγινε στο σπήλαιο των Πετραλώνων όπου βρέθηκε ο πρώτος εν ζωή σκελετός."

5. Αννα Βίσση:

"Ο Αντώνης Σαμαράς με βοήθησε να ξεπεράσω το χωρισμό μου με τον Νταλάρα. Πώς ήταν οι μέρες μου με τον Νταλάρα; Αν σας πω ότι δεν θυμάμαι θα με πιστέψετε;"

6. Ράνια Λυκούδη:

"Θα το θεωρούσα αγένεια αν ένας άντρας από το πρώτο ραντεβού μου ζητούσε να κάνουμε πρωκτικό σεξ!"

7. Τόλης Βοσκόπουλος (Σε συνεντευξη στον Ν. Χατζηνικολάου):

"Όταν τους ζήτησα την ανάγκη τους δεν μου την έδωσε κανείς."

8. Η Άντζελα θέλει να τραγουδήσει ένα τραγούδι εκτός προγράμματος:

"Παρακαλώ να χαμηλώσουν τα φώτα, γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record."

9. Άννα Φόνσου:

"Δόξα τω Θεώ, είμαι άθεη."

10. Σχολιαστής στίβου κατά την διάρκεια αγώνα ανωμάλου δρόμου γυναικών:

"Και οι ανώμαλες μπαίνουν στα τελευταία 1000 μέτρα."

11.Εκφωνητής ποδοσφαιρικού αγώνα στην τηλεόραση:

"Και ναι ... μπαίνει μέσα στη μεγάλη περιοχή ... την βγάζει και την παίζει ..."