«Γραμμή Νοιάζομαι» για το Δήμο Δέλτα και για την εξυπηρέτηση του πολίτη
Αναφέροντας το πρόβλημα στο 2310-795222 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση noiazomai@dimosdelta.gr, επιλαμβάνεται άμεσα η αρμόδια Υπηρεσία
Ξεκινά από αύριο τη λειτουργία της η «Γραμμή Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα», με στόχο τη συνεργασία του Δήμου με τους πολίτες για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας.
Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά. θα μπορεί πλέον να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση noiazomai@dimosdelta.gr προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και να επιλαμβάνονται. Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημά του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια Υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.
Ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος δήλωσε σχετικά: «Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη, με ορατά ήδη τα θετικά αποτελέσματα. Είναι παράλληλα ένα κάλεσμα στους δημότες να συνδράμουν στο έργο του Δήμου επισημαίνοντας τα προβλήματα που ενδεχομένως να διαφεύγουν των Υπηρεσιών ενός τόσο μεγάλου σε έκταση Δήμου όπως ο Δέλτα. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Εξάλλου, έχουμε πει από την πρώτη στιγμή το αυτονόητο, ότι δηλαδή μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορεί να βελτιώσουμε την καθημερινότητα».
Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά. θα μπορεί πλέον να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση noiazomai@dimosdelta.gr προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και να επιλαμβάνονται. Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημά του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια Υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.
Ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος δήλωσε σχετικά: «Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη, με ορατά ήδη τα θετικά αποτελέσματα. Είναι παράλληλα ένα κάλεσμα στους δημότες να συνδράμουν στο έργο του Δήμου επισημαίνοντας τα προβλήματα που ενδεχομένως να διαφεύγουν των Υπηρεσιών ενός τόσο μεγάλου σε έκταση Δήμου όπως ο Δέλτα. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Εξάλλου, έχουμε πει από την πρώτη στιγμή το αυτονόητο, ότι δηλαδή μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορεί να βελτιώσουμε την καθημερινότητα».