Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Μίλτος Πασχαλίδης - Κώστας Παρίσσης: «Ο παλιός μου εαυτός» / Νέο τραγούδι

Μίλτος Πασχαλίδης  –  Κώστας Παρίσσης
Ο παλιός μου εαυτός
Mουσική: Γιώργος Σταυριανός – Στίχοι: Μάκης Τσίτας

Στο στούντιο βρίσκεται ο Γιώργος Σταυριανός ετοιμάζοντας το νέο του άλμπουμ που πρόκειται να κυκλοφορήσει από τον Μετρονόμο.
Ακούστε το νέο του τραγούδι «Ο παλιός μου εαυτός» σε στίχους Μάκη Τσίτα που ερμηνεύουν ο Μίλτος Πασχαλίδης με τον Κώστα Παρίσση.





Ο παλιός μου εαυτός

Περπατάει σκυφτός
ο παλιός μου εαυτός
τον βαραίνουν τα μη και τα πρέπει.
Τον κοιτάω τρυφερά
του μιλάω αλλά
δεν με ακούει κι ούτε με βλέπει.

Δεν περνάει καλά
κι ονειρεύεται να
δραπετεύσει σε άγνωστους τόπους.
Του 'χουν τύχει πολλά
κι έχει μία καρδιά
που αγαπάει τους λάθος ανθρώπους.

Ο παλιός μου εαυτός
προσπαθεί συνεχώς
τις σωστές αποφάσεις να πάρει.
Όμως κάθε φορά
κάτι πάει στραβά
κι η ζωή του μπλεγμένο κουβάρι.


Ηχοληψία, μίξη: Κώστας Παρίσσης, Studio Praxis