Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ

Ιωάννης Γ. Συμεωνίδης: «ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ
Γεννήθηκα το έτος 1970 στην πόλη της Κατερίνης. Είμαι έγγαμος κι έχω δύο παιδιά, κατοικώ με την οικογένειά μου στην Κατερίνη, ενώ δραστηριοποιούμαι κατ’ επάγγελμα στο Νομό Πιερίας στον χώρο των επιχειρήσεων. Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο με έφερε στα γήπεδα από την παιδική μου ηλικία. Αρχικά ως ποδοσφαιριστής στην ακαδημία της αγαπημένης ομάδας όλων μας, του Πιερικού, έπειτα ως πιστό φίλαθλο στην κερκίδα του Πιερικού και στη συνέχεια ως παράγοντα σε ομάδες του Νομού μας και ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο ποδοσφαιρικών σωματείων της Πιερίας.

Το πάθος, η αγάπη και το μεράκι του ερασιτέχνη από την μία, η συνέπεια, η προσήλωση, η λογική και η συμπεριφορά του επαγγελματία από την άλλη, είναι ο ιδανικός συνδυασμός για όποιον ασχολείται με το ποδόσφαιρο και από οποιαδήποτε θέση. Αυτόν το συνδυασμό εφάρμοσα σε όποιες ομάδες ενεπλάκη ως παράγοντας, αλλά και στην ομάδα του τόπου καταγωγής μου, στην οποία βρίσκομαι μέχρι και σήμερα, στο Διαγόρα Σεβαστής. Αυτόν ακριβώς το «συνδυασμό» επιθυμώ να εισάγουμε και να εφαρμόσουμε στο Δευτεροβάθμιο Όργανο των Ποδοσφαιρικών Σωματείων του Νομού μας, στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πιερίας, για την οποία ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου για τη θέση του Προέδρου της Εκτελεστικής Επιτροπής στις επερχόμενες εκλογές. Στην προσπάθειά μου αυτή έχω μαζί μου ποδοσφαιρικούς παράγοντες στον ίδιο «συνδυασμό», με τα ίδια ως άνω χαρακτηριστικά, αγάπη, πάθος, μεράκι, συναίσθημα, συνέπεια, προσήλωση, υπερδραστήρια ενασχόληση κι επαγγελματισμό.

Ως άνθρωπος πιστεύω στην ομάδα κι όχι στην μονάδα, στο μαζί και όχι στο εγώ, γιατί η ομάδα μπορεί καλύτερα, μπορεί περισσότερα, μπορεί δυνατότερα, προκειμένου να επιστρέψουμε στο ποδόσφαιρο που θέλουμε και ονειρευόμαστε, όσοι πραγματικά το αγαπάμε. Μακριά από ιδιοτέλειες, πολιτικές ανήθικες παρεμβάσεις, «παράγκες», κυκλώματα, κλίκες, υποτιθέμενους σωτήρες.

Είμαι ο Ιωάννης Συμεωνίδης και σε αυτήν μου την προσπάθεια σας θέλω όλους δίπλα μου και σας καλώ να με στηρίξετε, να γίνουμε μία ομάδα όλοι μας, γιατί έτσι θα μπορούμε ακόμη καλύτερα, ακόμη περισσότερα, ακόμη δυνατότερα, «να επιστρέψουμε στο ποδόσφαιρο». Ευχαριστώ θερμά και μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους όσους με στηρίζουν μέχρι σήμερα, ενώ αναμένω και προσδοκώ στη διεύρυνση αυτής της ομάδας με την στήριξη κάθε ποδοσφαιρικού παράγοντα που επιθυμεί να επιστρέψουμε στο ποδόσφαιρο. Εύχομαι σε όλους τους συνυποψήφιους μου καλή επιτυχία, «fair play» κι ας κερδίσει αυτός που πραγματικά ενδιαφέρεται για το καλό του ποδοσφαίρου περισσότερο.

Μετά τιμής


Ιωάννης Γ. Συμεωνίδης