Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Δήμος Κατερίνης: Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση των αρχείων των δημοτολογίων

  ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Σάββας Χιονίδης: «Με ταχείς ρυθμούς, μεθοδικότητα, τάξη και σοβαρή επίβλεψη ο Δήμος Κατερίνης περνά από το χαρτί, στην ουσία της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»



Σημαντικά και απτά οφέλη για τις υπηρεσίες και τους πολίτες της Κατερίνης αναμένεται να επιφέρει η ψηφιοποίηση του αρχείου των δημοτολογίων του Δήμου Κατερίνης, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα. Η συγκεκριμένη δράση αναμένεται να συμβάλλει ουσιαστικά στην αρτιότερη αποτύπωση της κατάστασης του Δημοτολογίου και του Ληξιαρχείου του Δήμου Κατερίνης αποτελώντας ένα σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο, που θα εξελιχθεί σε βάση για να «κτισθούν» ανάλογες λειτουργίες και σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου.


Ικανοποιημένος από την ταχύτητα υλοποίησης του έργου και την αρτιότητά του δηλώνει ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι η ψηφιοποίηση όλου του αρχείου που αφορά τα δημοτολόγια της Κατερίνης ολοκληρώθηκε. Από το χαρτί περνάμε στην ουσία της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.  Με ταχείς ρυθμούς, με μεθοδικότητα, τάξη και σοβαρή επίβλεψη από την αντιδήμαρχο Διοικητικών/Οικονομικών Υπηρεσιών Καλλιόπη Μπατάλα -Τζουμέρκα και τον διευθυντή Διοικητικών Υπηρεσιών Στράτο Ξυγωνάκη,  460000 σελίδες που αντιστοιχούν σε 41000 φακέλους οικογενειακών μερίδων ψηφιοποιήθηκαν, καθιστώντας τον Δήμο Κατερίνης, τον πρώτο Πανελλαδικά Δήμο, που ολοκλήρωσε ένα τόσο μεγάλο και δύσκολο εγχείρημα στηριζόμενος στις δικές του υπηρεσίες, καθώς και στην αξιοποίηση υπαλλήλων με 5μηνη - μέσω ΕΣΠΑ - σύμβαση».


Ο κος Χιονίδης δήλωσε «υπερήφανος για τη δουλειά που έγινε» προτρέποντας: «Ας υπερβούμε όλοι τα όριά μας βάζοντας σε προτεραιότητα το δημόσιο συμφέρον, την κοινωνία, την Ελλάδα», ενώ παράλληλα συνεχάρη για τον συντονισμό την αρμόδια αντιδήμαρχο, τον διευθυντή διοικητικών υπηρεσιών και όλους τους συντελεστές: «Υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι που ξεπερνούν τον εαυτό τους με θετική διάθεση και κατάθεση ψυχής προσφέρουν ουσιαστικό έργο πέρα και έξω από τα τυπικά τους καθήκοντα» τόνισε χαρακτηριστικά.


Από την πλευρά της, η αντιδήμαρχος Καλλιόπη Μπατάλα Τζουμέρκα ευχαρίστησε όλους τους εργαζόμενους που ολοκλήρωσαν ταχύτατα αυτό το σημαντικό έργο, το οποίο μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους Δήμους ανά την Ελλάδα.


Ο διευθυντής διοικητικών υπηρεσιών Στράτος Ξυγωνάκης σημείωσε ότι ήταν μία επισταμένη, λεπτομερής εργασία, που ολοκληρώθηκε με τη χρήση σύγχρονου εξοπλισμού, δυνατότητα, που, όπως ανέφερε «μας παραχώρησε ο Δήμαρχος». 


Ένας τεράστιος όγκος αρχείων θα μεταφερθεί σε αποθηκευτικό χώρο του Δήμου, όπου και θα φυλάσσεται, καθώς πλέον, τα στοιχεία του κάθε φακέλου εντάχθηκαν σε μία ψηφιακή πλατφόρμα και με το πάτημα και μόνο ενός κουμπιού είναι διαθέσιμα στους αρμόδιους υπαλλήλους.


Αξίζει να σημειωθεί ότι σταδιακά ανάλογο έργο θα υλοποιηθεί και στους Καποδιστριακούς Δήμους, που εντάχθηκαν στον Καλλικρατικό Δήμο και όπως προαναφέρθηκε και σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου.


Τέλος, με την ψηφιοποίηση του υλικού εξασφαλίζεται η ελάφρυνση της εργασίας στα αντίστοιχα τμήματα των Δήμων, εξοικονομούνται χώροι που μέχρι πρότινος καταλάμβανε ο τεράστιος όγκος των φακέλων, ενώ οι υπηρεσίες του Δήμου αναμένεται να βελτιώσουν τους χρόνους και την αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση των πολιτών.