Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Η εμπειρία της ζωής ή αλλιώς ο ξυνός λόγος του Ηράκλειτου όπως αποτυπώνεται σε δημόσιους χώρους ( ταβέρνες , καφενεία)

Α. Τι σκέφτεται ο γυιός για τον πατέρα


*Στα 7 χρόνια:
Ο μπαμπάς μου είναι μεγάλος και ξέρει πολλά
 *Στα 14 χρόνια:
Φαίνεται ότι και ο μπαμπάς μου γελιέται σε ορισμένα πράγματα
*Στα 20 χρόνια:
Ο μπαμπάς μου είναι λίγο καθυστερημένος στις θεωρίες του, δεν είναι της εποχής μας
*Στα 25 χρόνια:
Ο γέρος δεν ξέρει τίποτε, παραληρεί σε πολλά πράγματα
*Στα  35 χρόνια:
Με την δική μου πείρα ο πατέρας μου σήμερα θα ήταν εκατομμυριούχος
*Στα 45 χρόνια:
Δεν ξέρω, να συμβουλευθώ τον γέρο, ίσως μπορούσε να με βοηθήσει
*Στα 55 χρόνια:
Τι κρίμα, ο μπαμπάς μου πέθανε, η αλήθεια είναι πως είχε φτωχές ιδέες
*Στα 60 χρόνια:
Φτωχέ πατέρα! Ήσουν σοφός! Πως μετανιώνω που το αντιλήφθηκα αργά

Β. Ανθρώπινοι τύποι

*Ο έξυπνος παραδέχεται
*Ο πονηρός δικαιολογείται
*Ο ηλίθιος επιμένει
*Οι μεγάλοι ασχολούνται με ιδέες
*Οι μεσαίοι με τα γεγονότα
*Οι μικροί ασχολούνται με τους άλλους

Γ. Ο δεκάλογος του ποτηριού
*Το 1ο φέρνει όρεξη
*Το 2ο υγεία
*Το 3ο φέρνει την χαρά
*Το 4ο ευτυχία
*Το 5ο τη συζήτηση
*Το  6ο διαφωνία
*Το 7ο  παρεξήγηση
*Το 8ο φασαρία
*Το 9ο τη συμπλοκή
*Το 10ο την αστυνομία

Εκ της επιτροπής των βαρελοφρόνων