Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Πόντιος και με έναν ομμάτ!!!! - ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Κάποτε ο Γιωρίκας είχε μαγαζί στην λαχαναγορά. 
Ακριβώς δίπλα του είχε μαγαζί και ένας μορφωμένος Βλαχος . 

Μια μέρα τον λέει ο Βλαχος "" Κωστίκα θα παίξουμε ένα παιχνίδι . Θα σου κάνω ερωτήσεις και αν το βρίσκεις θα σου δίνω 500 ευρώ , αν δεν το βρίσκεις θα μου δίνεις 100 ευρώ "" 
Έτσι τον ερωτάει "" Πόσο απέχει η Γη από την Σελήνη "" 
Φυσικά δεν το ήξερε ο Πόντιος και δίνει 100 ευρώ στον Βλάχο . 
"" Πόσα χιλιόμετρα είναι η περίμετρος της Γης "" Έτσι παίρνει άλλα 100 ευρώ ο Βλαχος . 
Όπα του λέει ο Κωστίκας τώρα θα σου κάνω εγώ μια ερώτηση . "" Τι είναι αυτό που από τα πόδια μου μέχρι το κεφάλι μου είναι 2 μέτρα και από το κεφάλι μέχρι τα πόδια μου είναι 1,5 μέτρο "" 
Σκέφτηκε ο Βλαχος ξανασκέφτηκε δεν μπόρεσε να το βρει και δίνει 500 ευρώ στον Κωστίκα και ζητά να το μάθει . 
Παίρνει τα 500 ευρώ ο Κωστίκας και λέει στον Βλάχο . "" Ούτε εγώ το ξέρω , πάρε 100 ευρώ .