Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Έχω Δήμαρχο;

Άς ευλογήσουμε λίγο τά γένια μας λοιπόν.....

Σέ άρθρο μου στό http://melanikaixarti.blogspot.gr/2015/02/blog-post_2.html στίς( Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015),έφερνα τόν Δήμαρχο Κατερίνης κ.Χιονίδη Σάββα πρό τόν ευθυνών του για τήν κατάντια τών πεζόδρομων τής Κατερίνης....Καί σήμερα τό πρωί με μεγάλη μου χαρά είδα ότι επιτέλους εισακούστηκαν οι παρενέσεις μου.......
Τελικά ο κύριος Χιονίδης απεφάσισε να πράξει τά δέοντα......
Να γίνει έστω και καθυστερημένα (κάποια έτη) ο Δήμαρχος Κατερίνης....
πού τόσο λείπει........Καλύτερα καθυστερημένος Δήμαρχος παρά καθόλου Δήμαρχος......έτσι δέν είναι;
Ανδρέας Καρασαββίδης
Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης
Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Έχω Δήμαρχο;

Αγαπητέ μου φίλε καί Δήμαρχε Σάββα Χιονίδη.....
Η Κατερίνη υποθέτω ότι έχει Δήμαρχο,εκτός άν έχει μόνο ώς προσφώνηση σέ εορτάς, χαρές καί πανηγύρια.......
Άν, λέω άν έχει Δήμαρχο, έχω να σού δείξω κάτι,σέ ενδιαφέρει.....
Ένα μικρό δείγμα από τήν αδυναμία τής Δημοτικής μας Αρχής.........
Μία πανέμορφη ζαρτινιέρα στό κέντρο τής Κατερίνης..............Μάλλον Δήμαρχέ μου δέν περνάς από τό κέντρο............ή δέν βλέπεις.............
Καί ναί αυτή η μικρή οπή μέ νερό γεμίζει πάντα όταν βρέχει στό κέντρο φίλε μου Σάββα,μπροστά από τά καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος,πού τό μόνο πού κάνει η Δημοτική Αρχή είναι .......Νά ζητάει ενοίκιο από τά πατάρια,καί τό 2% από τούς τζίρους.......
Ερώτηση πρός εσένα φίλε μου Δήμαρχε Χιονίδη Σάββα:
Θέλεις να τά επισκευάσεις;
Πρέπει νά τά επισκευάσεις;
Είσαι ό Δήμαρχος;
Μήπως δέν πληρώνεσαι καλά για να παρουσιάζεις έργο στόν Δήμο Κατερίνης;
Αναμένω απαντήσεις

(http://melanikaixarti.blogspot.gr/2015/02/blog-post_2.html)