Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

ΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟΝ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ

Άγαπητέ Αϊ Βασίλη
Εγώ , ξέρεις , ήμουν πάντα πονηρός . Ψήφιζα αυτόν που έταζε τα πιο πολλά . Δευτεροκλασάτα πράγματα δεν τα γουστάρω . Τώρα , πώς το έφερνε πάντα ο διάολος δεν
ξέρω και αυτοί που τάζαν τα πιο πολλά βγαίναν απατεώνες . Μυστήριο !
Τώρα όμως Άγιε , δεν κάνω λάθος ! Αυτό το νεαρό παιδί απο τα βόρεια προάστεια είναι ΣΙΓΟΥΡΑ αγνός αγωνιστής . Αυτός μπορεί να βάλει ( σίγουρα ) το στήθος του μπρός απο μια σφαίρα για να υπερασπίσει τα δίκαια του λαού . Κάποιοι ( φασίστες θα είναι ! ) λένε οτι δεν δούλεψε ούτε ένα μεροκάματο στην ζωή του . Ότι έχει γυναίκα και παιδί . Δεν είναι δυνατόν ( λένε οι φασίστες ) να θυσιάσει την ζωή του για να σώσει αυτόν που κάθεται στον καναπέ .
Αυτά Άγιε είναι μα@@@ίες ( μετα συγχωρήσεως ) . Τον τίμιο άνθρωπο εγώ τον καταλαβαίνω απο χιλιόμετρα μακρυά . Ιδίως μετά το δεύτερο εγκεφαλικό που έπαθα , απέκτησα μια πνευματική διαύγεια... Άλλο πράμα ! Δεν χρειάζεται να μιλήσει ο άλλος . Με το που τον βλέπω τον έχω ψυχαναλύσει .
Κάποιοι νεαροί στην γειτονιά ( μάλλον φασίστες και αυτοί ) μου λένε "Χούφταλο ! Εσύ φταίς για όλα ! Δεν σκεφτόσουν ποιόν ψήφιζες τόσα χρόνια ! ΕΣΥ πρέπει να θυσιαστείς τώρα για να τους ανατρέψουμε" .
Άγιε Βασίλη , ας είμαστε σοβαροί . Δεν είναι δυνατόν ΕΓΩ να θυσιαστώ ! Κάποιος ΑΛΛΟΣ πρέπει να θυσιαστεί για μένα ! Πχ αυτός ο νεαρούλης απο τα βόρεια προάστεια είναι ό,τι πρέπει . Η δική μου η ζωή είναι πολύτιμη . Ξέρεις ποιός είμαι 'γώ ; Ο Κυρ-Κώτσιος με τ' όνομα . Όλο το Βραχάτι έχει να λέει για μένα . Τί ικανότητες στο τάβλι ... τί καλαμπουρτζής .....
Παρά τα δύο εγκεφαλικά και τα τρία ανευρύσματα , είμαι ταύρος . Μόνο 800 φάρμακα παίρνω . Οι άλλοι 80ρηδες παίρνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 805 !
Η κυρά- Πολυξένη απο απέναντι έχει να λέει "ΦΤΟΥ ΣΟΥ μην σε ματιάσω κυρ-Κώτσιο. Βράχος"
Και η 20άρα απο το ισόγειο προχθές μου είπε με νόημα "Στις ομορφιές σας σήμερα κυρ-Κώτσιο !" .
Λοιπόν ;
Δεν έχω ΕΓΩ δικαίωμα να ελπίζω ; Ο Παπανδρέου παντρεύτηκε νεαρή αεροσυνοδό . Ο Πάγκαλος νεαρή δημοσιογράφο . Ο Τσοχατζόπουλος νεαρή ...κάτι . Γιατί όχι ΕΓΩ ;
Εγώ Άγιε , είμαι το κέντρο του Σύμπαντος . Όλα για τον άνθρωπο έγιναν . Για να απολαμβάνει . Έτσι δεν μας λέγαν οι παπάδες σου μια ζωή ; Λοιπόν , τί μπαρμπούτσαλα μου τσαμπουνάνε αυτοί οι φασίστες και οι αρχαιοελληνιστές ;
ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Άγιε ! Το καταλαβαίνεις ; Η ζωή μου είναι ιερή . ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ . Και ΕΑΝ ( λέω ΕΑΝ ) ο Θεός θελήσει να με πάρει κοντά του , κάποτε , να γίνει αυτό όταν θα έχω βαρεθεί την ζωή μου . Όχι πιο πρίν .
Γι' αυτό Άγιε , θέλω φέτος να σου ζητήσω : Κάνε αυτόν τον νεαρό απο τα βόρεια προάστεια να παραμείνει τίμιος ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ! Μην με προδώσει και αυτός . Να ορμήσει ανάμεσα απο τις σφαίρες , να ανατρέψει τους κακούς τραπεζίτες ( θα τον παρακολουθώ εγώ απο το παράθυρο ) . Και αφού πάρει την εξουσία να με καλέσει και να με ρωτήσει "ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ;" . Και τότε θα ξανάρθουν ( σίγουρα ) οι λαμπρές ημέρες δημοκρατίας που ζήσαμε με τον άλλον : Αυξήσεις , ΚΑΠΗ , εκδρομές , διορισμοί , φαγιά , κρασιά , παντρολογήματα με μικρούλες ... Πράματα και θάματα !
Λοιπόν Άγιε , να μην σε κουράζω άλλο . Αυτό μόνο θέλω . Τώρα κάτι πήρε το αυτί μου οτι αυτό το VEXACΟM , για την αρθρίτιδα , θα ακριβύνει κατά ένα ευρώ . Αν έχεις κάποια άκρη εκεί στις φαρμακευτικές , κάνε κάτι .
Με εκτίμηση
Μπάρμπα-Κώτσιος απο Βραχάτι ( απέναντι απο το περίπτερο του Μανώλη )
--------------------------------
Το παρόν κείμενο αποτελεί επίδειξη των αρίστων λογοτεχνικών ικανοτήτων του Πυθαγόρα Πυθαγορίδη και ΟΥΔΕΜΙΑΝ σχέσιν έχει με γεγονότα άτινα επισυμβαίνουν εντός της  βιόσφαιρας  του  πλανήτου Γή  , του ηλιακού συστήματος ή του γαλαξία μας .