Το κείμενο που ακολουθεί αναφέρεται σε αληθινά πρόσωπα και καταστάσεις!
BBC : Στο στόχαστρο του κόσμου και πάλι ο Κολινδρός!!!!
Αθώος παμψηφεί κρίθηκε από το κακουργιοδικείο Πιερίας κατά τας μεσημβρινάς ώρας ο Συμπατριώτης μας Νικόλαος Πολυζόπουλος, ο οποίος βρέθηκε στο εδώλιο του
κατηγορουμένου από την κ. Βαινά υπεύθυνη για τους ελέγχους και για τας εγκρίσεις των αγροτικών επιδοτήσεων.
Κάτι αναπάντεχο όμως συνέβη τη στιγμή που ο γηραιός δικαστής Εμμανουήλ Σαραπίδης ανακοίνωνε τα εξής :
Σύμφωνα με τα στοιχεία που λάβαμε υπ όψιν , τις κατηγορίες και τα ψευδή έγγραφα που κατέθεσε η κυρία Βαινά σε βάρος του κατηγορουμένου , το άρθρο 7 του νόμου 93804 περί χρηματοοικονομικής απάτης κατά του υπουργείου γεωργίας και τους μάρτυρες κατηγορίας και υπεράσπισης κρίνει τον κύριο Νικόλαο Πολυζόπουλο του Δημητρίου, κάτοικο Κολινδρού Πιερίας αθώο και Αγρότη!
Σε Χειροκροτήματα ξέσπασε ο κόσμος που παρακολουθούσε τη δίκη ενώ τα μάτια του Νικόλα σα ποταμοί ορθάνοιχτοι πλημύρισαν την dolce cabana Μπλούζα του και το σκισμένο στα γόνατα από τη δουλειά Αρμάνι jean του.
Και τότε λοιπόν, ξαφνικά μέσα από το πλήθος μια μαυροντυμένη πληθωρική γυναίκα γύρω στα 60, φορώντας ένα μαύρο καπέλο που ξεπρόβαλλε στις άκρες του μια κίτρινη τουλίπα φώναξε ΑΡΚΕΤΑ!
Ένοχος και πάλι ένοχος γρύλιζε με μανία και πλησίασε προς το πρόεδρο του δικαστηρίου απειλητικά σέρνοντας το κορμί της πίσω από το τεράστιο στήθος που έμοιαζε με εκκρεμές του Φουκώ. Ανέβηκε επιδεικτικά στο έδρανο των μαρτύρων και καθώς ανασήκωνε το βελούδινο καπέλο της ξεπρόβαλλαν ναζιάρικα δυο άσπρες τούφες που μαρτυρούσαν την υψηλή θέση στα δρώμενα της χώρας!
Ονομάζομαι Άννα παναγιωταρέα! Υπεύθυνη ενημέρωσης των ΜΜΕ για τις ανασκαφές στο ημιορεινό Κολινδρό Πιερίας, και αληθώς σας λέγω πως ο εν λόγω κύριος κατηγορούμενος όντως θεωρείται νόμιμος Αγρότης για τα Ελληνικά δεδομένα, παράνομος δε πολίτης όμως για την ανάρμοστη συμπεριφορά του απέναντι στο πολιτισμό και την αμύθητη πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μας…….. άρχισε να διηγείται η μάρτυς περήφανα σαν να ανακάλυπτε το μεγαλύτερο δολοφόνο της εποχής.
Και κάπως έτσι απρόσμενα και απροσδόκητα ξεκίνησε η δίκη του αιώνα!
Οι κατηγορίες που δικάστηκαν ήταν οι ακόλουθες.
2) Η 15η εφορία αρχαιοτήτων μήνυσε το Νίκο Πολυζόπουλο για κατάχρηση, εκμετάλλευση του τίτλου του ως Αγρότης ώστε να μπορεί να αρχαιοκαπηλεύεται τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύφθηκαν στο αγρόκτημα του κατά την περίοδο του σπαρμου το έτος 2012. Κάτω από τα φασολάκια φίρμα Πλατσά που καλλιεργούσε ο ένοχος κατηγορίας ανακαλύφθηκε ο μεγαλύτερος τύμβος του κόσμου.. . Οι αρχαιολόγοι μιλάνε για το τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και όλα τα ιστορικά ευρήματα που βρέθηκαν μετά από έφοδο του αστυνομικού από το Τμήμα Κολινδρού στο σπίτι του μαρτυρούν τη διακίνηση μνημείων στο εξωτερικό και κυρίως στο Λονδίνο και στο Βερολίνο.
50 κούτες σφραγισμένες με λάφυρα από το μνημείο βρέθηκαν στην κατοικία του και στο προαύλιο χώρο του κήπου της κυρίας Μαρίας που νοίκιαζε το σπίτι στον ξεδιάντροπο δράστη. Οι κούτες περιείχαν κατά το ήμισυ φασολάκια αναμεμιγμένα με χρυσά νομίσματα επί Πολύζου ( στρατιώτης του μεγάλου Αλεξάνδρου που έκανε διοικητής στην περιοχή περί το 360 πχ).
46 κούτες κατασχέθηκαν που περιείχαν κουνουπίδια στολισμένα με αργυρά νομίσματα της εποχής 340 πχ με σκαλιστά γράμματα που προδίδουν την ονομασία ΛΑΓΔΑΡΗΣ διοικητής της Πιερίας επί Κασσάνδρου.
30 κούτες με μπρόκολα και ζαρζαβάτια εμπλουτισμένα με κεραμικά σκεύη καύσης των νεκρών κατασχέθηκαν στο ταχυδρομείο του χωριού που ακούει στη επωνυμία Ντέπυ, ενώ ετοιμαζόταν να σταλούν στην Γερμανία με παραλήπτη την κ. Άντζελα Μέρκελ.
Στο διαμέρισμα του 3… χρόνου βρέθηκαν 1 χλωρίνη κλινεξ γιατί όπως μετέπειτα δήλωσε ο ίδιος ‘’ αυτή ξέρω αυτήν εμπιστεύομαι, καπνός γρειβαν, ένα βεστιάριο από περούκες, γούνες και μάσκες, 2 μικρόφωνα και 2 ηχεία με τα οποία τραγουδώντας έκανε την επιχωμάτωση στο χωράφι του.
Στην περιοχή που καλλιεργούσε το καπνό και σε βάθος 5 μέτρα μελούρας ( βρωμιά κολλώδες από το σπάσιμο των φύλλων του καπνού) βρέθηκε η είσοδος του τύμβου που εξέπληξε τους αρχαιολόγους της 15 εφορίας!
Δύο σφίγγες ύψους 3 μέτρων βρέθηκαν να στηρίζουν την πανάρχαια υψηλή μαρμάρινη πύλη που δέσποζε αγέρωχη για αιώνες κάτω από τις πομόνες και τα ποτιστήρια των καλλιεργήσιμων εδαφών!
οι ειδικοί επιστήμονες κατατάσσουν το μνημείο δημιούργημα ελληνικότατου είδους όπου το γλυπτό έχει Κολινδρινές πινελιές από γνωστό μαρμαρά του χωριού πιθανόν που απεικονίζει το μετέπειτα εξημερωμένο είδος σφίγγας κοινώς μέλισσα σε απόγονο της οικογενείας που διατηρεί μέχρι και σήμερα πολυκατάστημα καφέ στα κεντρικά του χωριού με το όνομα Μέλισσα. Στην αριστερή σφίγγα διασώζεται το έντονο κόκκινο στα χείλη που σύμφωνα με τους συντηρητές έμεινε ανέπαφο χάρη στο λιπ γκλος που φορούσε. Οι βλεφαρίδες στα μάτια διασώθηκαν κατά το ήμισυ ενώ η αφέλεια της φράντζας είναι υπό πιστολάκι για να επανατοποθετηθεί. Στη δεξιά σφίγγα παρατηρούμε την αντίθεση τόσο των χρωμάτων όσο και της τριχόπτωσης. Τεχνικό κόλπο του γλύπτη για να περάσει το μήνυμα της ζωής και του θανάτου, της λύπης και της χαράς, την μετάβαση στον άλλο κόσμο μέσα από το κατώφλι αυτής της ζωής. Στο κέντρο ακριβώς τοποθετήθηκε αρχαίο πήλινο βαζάκι με μπορδουρα γυάλινη που αχνοφαίνεται ο ελληνικός φραπές που έκαναν σπονδές οι επισκέπτες πριν μπουν στο εσωτερικό του θαλάμου. Μόνο με αυτά τα πρώτα στοιχεία η κυρία αηδόνα υπεύθυνη ανασκαφής δήλωσε ότι πρόκειται σίγουρα για μακεδονικό βασιλικό τάφο που διαχωρίζει την Αθήνα από τη μακεδονική γη όπου το καλαμάκι το χρησιμοποιούσαν για να ρουφάνε από την αρχαϊκή εποχή.
Τα σκαλοπάτια που οδηγούν 500 μέτρα κάτω από το έδαφος συγγενεύουν με το χωράφι της Κάνουρα Αγαθής και μας οδηγούν στο πρώτο θάλαμο όπου συναντούμε μετά από χιλιάδες χρόνια τις πιο καλοδιατηρημένες καρυάτιδες της υφηλίου. Ο χώρος έχει διαστάσεις 20 χ 20 και τα γλυπτά εδώ φτάνουν τα 10 μέτρα ύψος. Τεράστιοι μαρμάρινοι πάγκοι προδίδουν τα ιερά συμπόσια που λάμβαναν χώρα στο τόπο.
οι καρυάτιδες που κοσμούν το χώρο ολόσωμες διασώζονται εκτός της επεκτάσεις των χειρών που απλώνονταν κατά μήκος των αμφοτέρων καλαθιών τους. Στη δεξιά κόρη με το κάτασπρο πρόσωπο που δηλώνει την αγνότητα του χαρακτήρα αλλά και την υποδούλωση της γυναίκας να εργάζεται στη συγκομιδή των κερασιών παρατηρούμε την χαρά της οινοποσίας και την νηφάλια μέθη των ιερών μυστηρίων καθώς χαμογελώντας μας υπόσχεται περισσότερες εκπλήξεις στα ενδότερα του τύμβου. Αριστερά πάλι ακολουθώντας την ίδια τεχνοτροπία ο γλύπτης τοποθετεί έντονα χρώματα και ζωηρά χαρακτηριστικά στο πρόσωπο και στην κόμη. Η τρύπα που παρατηρήθηκε αριστερά πάνω στο δοχείο με τα κεράσια θεωρείται η αιτία του μπορδοροδοκόκκινου χρώματος στα μαλλιά. Ενώ το στραβό χαμόγελο της μας αποκαλύπτει την κίνηση που θέλει να μας δείξει ο δημιουργός της καθώς αυτή μασουλάει το κεράσι και έχει αφήσει το κουκούτσι μέσα στο στόμα της. Μπορεί στο ίδιο μέρος να απολάμβανε τα υπέροχα και ζουμερά κεράσια κολινδρου ο Μέγας Αλέξανδρος πριν το θάνατο του!
Στο δεύτερο θάλαμο φαίνεται ότι ο δράστης ξεχαρβάλωσε το άγαλμα που βρέθηκε τις προάλλες από παρέα του χωριού κατά την διάρκεια άγριας διασκέδασης και το μετακίνησε σε καμίνι που βράζουν τα σταφύλια απέναντί από το δεύτερο δημοτικό στη περιοχή Παπουτσή! Παρουσιάζουμε το άγαλμα μαζί με τις υπόλοιπες φθορές κατά την μεταφορά του.
Το άγαλμα εντός του θαλάμου όπου μαζί με αυτό πλησίον του βρέθηκαν ιατρικά και οδοντιατρικά εργαλεία , μια οδοντάγρα οπισθίων δοντιών, μια ριζάγρα δισκεκαμμενη, ένα λεντουλο για απονεύρωση και υδροξείδιο του ασβεστίου για τις κύστες. Μετά την μεταφορά του και την συντήρηση είμαστε βέβαιοι ότι πρόκειται για το Αθανάσιο Αργυρευς βοηθό του Ασκληπιού και προσωπικό γιατρό του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Παραθέτουμε την πρώτη αναφορά πριν λίγες μέρες όπως δημοσιεύτηκε από το cnn και το Νίκο Χάρη!!!
Είναι άριστα διατηρημένο και είναι μοναδική η λεπτομέρεια με την οποία ο γλύπτης απέδωσε τα ρούχα ενώ οι ειδικοί προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν την επιγραφή "ΔΣΚΟΥAΡΕΔ" στο κάτω μέρος του χιτώνα. Στο δεξί του χέρι φέρει οδοντιατρικό εργαλείο της εποχής για εξαγωγή φρονιμίτη γεγονός το οποίο γεννά βάσιμες υποψίες ότι είναι ο Αθανασίων ο Αργυρεύς, βοηθός του Ασκληπιού. Το άγαλμα βρέθηκε από μια παρέα του χωριού και αφού καθαρίστηκε με Jagermeiste. Τέλος η βεβαιότητα του αληθινού προσώπου μετά από εργαστηριακές έρευνες είναι δεδομένη. Ποσότητα τρίχας από γάτα σιβηρικού δάσους βρέθηκε πάνω του( εξού και η περιοχή παπουτσή – άρα παπουτσωμένος γάτος) !!!!!! Ο δράστης δήλωσε ότι θαύμαζε απεριόριστα αυτό το άγαλμα γι αυτό δεν το πακέταρε μαζί με σταφύλια το περασμένο Σεπτέμβριο για Λιθουανία!
Στο τέλος του δεύτερου θαλάμου και στις αρχές του τρίτου άπλετο φως έλουζε την αίθουσα αποκαλύπτοντας το πιο όμορφο ψηφιδωτό των αιώνων σμιλεμένο με χιλιάδες χρώματα, κινήσεις και υπέροχα πρόσωπα που σχετίζονται με τους άλλους θαλάμους και τα θέματα τους. Το φύλλα χρυσού δεσπόζουν και τα μαρμάρινα κάτασπρα τοιχώματα από καθαρό μάρμαρό Βεροίας αντικατοπτρίζουν τις αναπαραστάσεις και λειτουργούν ως φωταγωγικά μέσα. Μπαίνοντας μέσα στο θάλαμο αυτό κανείς κάνει την μετάβαση στα Ιλίσια παιδία θα έλεγε κάποιος. Μια ζωή τελείως διαφορετική και συνάμα τόσο απτή. Κινέζικα αντικείμενα όπως και ένα κόκκινο κιμονό μας υποψιάζουν και για το τάφο της κινέζας βασίλισσας Τσιν λου κρυφής ερωμένης του Στρατηλάτη Αλέξανδρο. Ένα ακόμα στοιχείο που φέρνει στο φως τη μετάβαση του στα πέρατα τις οικημένης.
Τέρμα δεξιά διακρίνουμε την Κινέζική χαμογελαστή φάτσα που κοιτάει με χαμόγελο το υπόλοιπο ψηφιδωτό ενώ θεωρήθηκε από τα πιο δύσκολα κομμάτια η κατασκευή των σχιτομάτικων βλεφάρων που ολόκληρες σωθήκαν μετά το πέρασμα χιλιάδων χρόνων. Όπως παρατηρούμε σωστά το ψηφιδωτό χωρίζεται σε 2 μέρη. Στην ερωμένη που θεωρείται ξεχωριστό κομμάτι και επειδή η ρίζα της δεν είναι ελληνική αποκόπτεται από τον δημιουργό! Στο κεντρικό μοτίβο διακρίνεται τη αρχαία θεά και προστάτιδα των ούλων Ούτα ( φαφούτα) καβάλα σε ένα κάτασπρο άτι με το φόρεμα της να ανεμίζει καθώς στέλνει στο κόσμο το χαμόγελο της ζωής και της υγείας του στόματος. Από την μία πλευρά αριστερά πάνω στέλνει στον εραστή Ερμή όλη την ρίζα της ζωής της που απονευρώνεται με νέκταρ και αμβροσία. Ο Ερμής χαζοχαρούμενος με γυαλί ραι μπαν που καταχωρείτε και αυτό πλέον ως ελληνικό θαμπώνεται από το αστραφτερό χαμόγελο της και προσπαθεί να τη δαμάσει. Κυριαρχεί και σε αυτόν το ξυρισμένο κεφάλι όπως είδαμε στη δεξιά σφίγγα! Μηνύματα αντίθεσης !Οι δυο θεοί μαζί οδηγούνε ένα ζευγάρι εποχής στη περιοχή της γονιμότητας που εκείνα τα χρόνια ήταν πλησίον του κολινδρού στα παλιάμπελα. Η γυναίκα στο άρμα λοιπόν πιάνει την κοιλιά της και μας χαίρεται δηλώνοντας την εγκυμοσύνη της και την ακατανίκητη έλξη του έρωτα… τα γυαλιά που φοράει είναι μαϊμού από την εμποροπανήγυρη του Αιγινίου και θεωρείται προσθήκη που έκανε ο δράστης κατόπιν συνεννοήσεως με ανθρώπους υψηλά υφισταμένους.
Γύρω γύρω από το ψηφιδωτό εν αντίθεση με άλλους μαιάνδρους σε πιο κλασικά έργα γίνεται αντιληπτό η παραβίαση του κώδικα κυκλοφορίας στον Ερμή απέναντι στα αρχαία διόδια του Αιγινίου και όχι μόνο. Με αυτό τον τρόπο μας οδηγούν άνωθεν των παράνομων διοδίων του τόπου συμβουλεύοντας μας να τα καταστρέψουμε τελείως! Και αυτό είναι μία πολιτική πρόκληση που γίνεται απέναντι στις γκρεμισμένες γέφυρες και στους κλειστούς δρόμους! Το έργο το δείχνει καθαρά. Περάστε ελευθέρα και χαρείτε τη ζωή!
Τέλος για το λιοντάρι του κολινδρού που κοσμεί τον Παυσίλυπο ο δράστης ομολόγησε ότι η βάση του ήταν λίγο πιο έξω από τα κτήματα στην περιοχή που βρισκόταν ο αρχαίος οίκος ανοχής κοινώς σήμερα αεροπλάνο! Αλλά δεν είπε ότι ήταν εκεί αλλά λίγο πιο κάτω. Έτσι μετά από έρευνα βρέθηκαν νέα στοιχεία που κάνουν λόγο για την επέκταση του τύμβου μέχρι τη Μεθώνη σχεδόν. Ανακαλύφτηκε ολόκληρη βιομηχανία στο θάλαμο που βρέθηκε το λιοντάρι!
έντρομοι μείναμε όταν μεταβήκαμε στο θάλαμο που ήταν το λιοντάρι και η αρχική του θέση. Μόλις μπήκαμε φωτάκια λεντ και συναγερμοί με αρχαίους ήχους σαν αυτούς των σειρήνων που μάγευαν τον Οδυσσέα άρχισαν να γλυκαίνουν τα αυτιά μας. Όταν βρήκαμε τον αρχαίο διακόπτη δίπλα μια επιγραφή με χρυσά γράμματα έγραφε ολύμπια ελεκρονικ και ξάφνου να μπροστά μας ένα λιοντάρι με την μεγαλύτερη μύτη που κάλυπτε μέχρι και το χαμόγελο του. Στην αρχή νομίσαμε ήταν προβοσκίδα αλλά μετά καταλήξαμε ότι επρόκειτο για το λέων του Κολινδρου , πειραματόζωο της τότε επιχείρησης που είχε θαφτεί με το σεισμό και το τσουναμι της Μεθώνης!
Ο Κύριος Πολυζόπουλος καταδικάστηκε στις φύλακες Κολινδρου ισόβια χωρίς καφέ τσιγάρο και τάβλι. Για τις υπόλοιπες ανακαλύψεις που ολόκληρος ο κόσμος περιμένει θα έχουμε σύντομα με το δελτίο τύπου του υπουργείου πολιτισμού
Από Νέα Υόρκη και το bbc για ta Κολινδρινά Μασλατια και ότι άλλο Κολινδρινό υπάρχει
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΡΓΥΡΟΣ!
παραθέτουμε και τα νομίσματα!!
κατηγορουμένου από την κ. Βαινά υπεύθυνη για τους ελέγχους και για τας εγκρίσεις των αγροτικών επιδοτήσεων.
Κάτι αναπάντεχο όμως συνέβη τη στιγμή που ο γηραιός δικαστής Εμμανουήλ Σαραπίδης ανακοίνωνε τα εξής :
Σύμφωνα με τα στοιχεία που λάβαμε υπ όψιν , τις κατηγορίες και τα ψευδή έγγραφα που κατέθεσε η κυρία Βαινά σε βάρος του κατηγορουμένου , το άρθρο 7 του νόμου 93804 περί χρηματοοικονομικής απάτης κατά του υπουργείου γεωργίας και τους μάρτυρες κατηγορίας και υπεράσπισης κρίνει τον κύριο Νικόλαο Πολυζόπουλο του Δημητρίου, κάτοικο Κολινδρού Πιερίας αθώο και Αγρότη!
Σε Χειροκροτήματα ξέσπασε ο κόσμος που παρακολουθούσε τη δίκη ενώ τα μάτια του Νικόλα σα ποταμοί ορθάνοιχτοι πλημύρισαν την dolce cabana Μπλούζα του και το σκισμένο στα γόνατα από τη δουλειά Αρμάνι jean του.
Και τότε λοιπόν, ξαφνικά μέσα από το πλήθος μια μαυροντυμένη πληθωρική γυναίκα γύρω στα 60, φορώντας ένα μαύρο καπέλο που ξεπρόβαλλε στις άκρες του μια κίτρινη τουλίπα φώναξε ΑΡΚΕΤΑ!
Ένοχος και πάλι ένοχος γρύλιζε με μανία και πλησίασε προς το πρόεδρο του δικαστηρίου απειλητικά σέρνοντας το κορμί της πίσω από το τεράστιο στήθος που έμοιαζε με εκκρεμές του Φουκώ. Ανέβηκε επιδεικτικά στο έδρανο των μαρτύρων και καθώς ανασήκωνε το βελούδινο καπέλο της ξεπρόβαλλαν ναζιάρικα δυο άσπρες τούφες που μαρτυρούσαν την υψηλή θέση στα δρώμενα της χώρας!
Ονομάζομαι Άννα παναγιωταρέα! Υπεύθυνη ενημέρωσης των ΜΜΕ για τις ανασκαφές στο ημιορεινό Κολινδρό Πιερίας, και αληθώς σας λέγω πως ο εν λόγω κύριος κατηγορούμενος όντως θεωρείται νόμιμος Αγρότης για τα Ελληνικά δεδομένα, παράνομος δε πολίτης όμως για την ανάρμοστη συμπεριφορά του απέναντι στο πολιτισμό και την αμύθητη πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μας…….. άρχισε να διηγείται η μάρτυς περήφανα σαν να ανακάλυπτε το μεγαλύτερο δολοφόνο της εποχής.
Και κάπως έτσι απρόσμενα και απροσδόκητα ξεκίνησε η δίκη του αιώνα!
Οι κατηγορίες που δικάστηκαν ήταν οι ακόλουθες.
2) Η 15η εφορία αρχαιοτήτων μήνυσε το Νίκο Πολυζόπουλο για κατάχρηση, εκμετάλλευση του τίτλου του ως Αγρότης ώστε να μπορεί να αρχαιοκαπηλεύεται τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύφθηκαν στο αγρόκτημα του κατά την περίοδο του σπαρμου το έτος 2012. Κάτω από τα φασολάκια φίρμα Πλατσά που καλλιεργούσε ο ένοχος κατηγορίας ανακαλύφθηκε ο μεγαλύτερος τύμβος του κόσμου.. . Οι αρχαιολόγοι μιλάνε για το τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και όλα τα ιστορικά ευρήματα που βρέθηκαν μετά από έφοδο του αστυνομικού από το Τμήμα Κολινδρού στο σπίτι του μαρτυρούν τη διακίνηση μνημείων στο εξωτερικό και κυρίως στο Λονδίνο και στο Βερολίνο.
50 κούτες σφραγισμένες με λάφυρα από το μνημείο βρέθηκαν στην κατοικία του και στο προαύλιο χώρο του κήπου της κυρίας Μαρίας που νοίκιαζε το σπίτι στον ξεδιάντροπο δράστη. Οι κούτες περιείχαν κατά το ήμισυ φασολάκια αναμεμιγμένα με χρυσά νομίσματα επί Πολύζου ( στρατιώτης του μεγάλου Αλεξάνδρου που έκανε διοικητής στην περιοχή περί το 360 πχ).
46 κούτες κατασχέθηκαν που περιείχαν κουνουπίδια στολισμένα με αργυρά νομίσματα της εποχής 340 πχ με σκαλιστά γράμματα που προδίδουν την ονομασία ΛΑΓΔΑΡΗΣ διοικητής της Πιερίας επί Κασσάνδρου.
30 κούτες με μπρόκολα και ζαρζαβάτια εμπλουτισμένα με κεραμικά σκεύη καύσης των νεκρών κατασχέθηκαν στο ταχυδρομείο του χωριού που ακούει στη επωνυμία Ντέπυ, ενώ ετοιμαζόταν να σταλούν στην Γερμανία με παραλήπτη την κ. Άντζελα Μέρκελ.
Στο διαμέρισμα του 3… χρόνου βρέθηκαν 1 χλωρίνη κλινεξ γιατί όπως μετέπειτα δήλωσε ο ίδιος ‘’ αυτή ξέρω αυτήν εμπιστεύομαι, καπνός γρειβαν, ένα βεστιάριο από περούκες, γούνες και μάσκες, 2 μικρόφωνα και 2 ηχεία με τα οποία τραγουδώντας έκανε την επιχωμάτωση στο χωράφι του.
Στην περιοχή που καλλιεργούσε το καπνό και σε βάθος 5 μέτρα μελούρας ( βρωμιά κολλώδες από το σπάσιμο των φύλλων του καπνού) βρέθηκε η είσοδος του τύμβου που εξέπληξε τους αρχαιολόγους της 15 εφορίας!
Δύο σφίγγες ύψους 3 μέτρων βρέθηκαν να στηρίζουν την πανάρχαια υψηλή μαρμάρινη πύλη που δέσποζε αγέρωχη για αιώνες κάτω από τις πομόνες και τα ποτιστήρια των καλλιεργήσιμων εδαφών!
οι ειδικοί επιστήμονες κατατάσσουν το μνημείο δημιούργημα ελληνικότατου είδους όπου το γλυπτό έχει Κολινδρινές πινελιές από γνωστό μαρμαρά του χωριού πιθανόν που απεικονίζει το μετέπειτα εξημερωμένο είδος σφίγγας κοινώς μέλισσα σε απόγονο της οικογενείας που διατηρεί μέχρι και σήμερα πολυκατάστημα καφέ στα κεντρικά του χωριού με το όνομα Μέλισσα. Στην αριστερή σφίγγα διασώζεται το έντονο κόκκινο στα χείλη που σύμφωνα με τους συντηρητές έμεινε ανέπαφο χάρη στο λιπ γκλος που φορούσε. Οι βλεφαρίδες στα μάτια διασώθηκαν κατά το ήμισυ ενώ η αφέλεια της φράντζας είναι υπό πιστολάκι για να επανατοποθετηθεί. Στη δεξιά σφίγγα παρατηρούμε την αντίθεση τόσο των χρωμάτων όσο και της τριχόπτωσης. Τεχνικό κόλπο του γλύπτη για να περάσει το μήνυμα της ζωής και του θανάτου, της λύπης και της χαράς, την μετάβαση στον άλλο κόσμο μέσα από το κατώφλι αυτής της ζωής. Στο κέντρο ακριβώς τοποθετήθηκε αρχαίο πήλινο βαζάκι με μπορδουρα γυάλινη που αχνοφαίνεται ο ελληνικός φραπές που έκαναν σπονδές οι επισκέπτες πριν μπουν στο εσωτερικό του θαλάμου. Μόνο με αυτά τα πρώτα στοιχεία η κυρία αηδόνα υπεύθυνη ανασκαφής δήλωσε ότι πρόκειται σίγουρα για μακεδονικό βασιλικό τάφο που διαχωρίζει την Αθήνα από τη μακεδονική γη όπου το καλαμάκι το χρησιμοποιούσαν για να ρουφάνε από την αρχαϊκή εποχή.
Τα σκαλοπάτια που οδηγούν 500 μέτρα κάτω από το έδαφος συγγενεύουν με το χωράφι της Κάνουρα Αγαθής και μας οδηγούν στο πρώτο θάλαμο όπου συναντούμε μετά από χιλιάδες χρόνια τις πιο καλοδιατηρημένες καρυάτιδες της υφηλίου. Ο χώρος έχει διαστάσεις 20 χ 20 και τα γλυπτά εδώ φτάνουν τα 10 μέτρα ύψος. Τεράστιοι μαρμάρινοι πάγκοι προδίδουν τα ιερά συμπόσια που λάμβαναν χώρα στο τόπο.
οι καρυάτιδες που κοσμούν το χώρο ολόσωμες διασώζονται εκτός της επεκτάσεις των χειρών που απλώνονταν κατά μήκος των αμφοτέρων καλαθιών τους. Στη δεξιά κόρη με το κάτασπρο πρόσωπο που δηλώνει την αγνότητα του χαρακτήρα αλλά και την υποδούλωση της γυναίκας να εργάζεται στη συγκομιδή των κερασιών παρατηρούμε την χαρά της οινοποσίας και την νηφάλια μέθη των ιερών μυστηρίων καθώς χαμογελώντας μας υπόσχεται περισσότερες εκπλήξεις στα ενδότερα του τύμβου. Αριστερά πάλι ακολουθώντας την ίδια τεχνοτροπία ο γλύπτης τοποθετεί έντονα χρώματα και ζωηρά χαρακτηριστικά στο πρόσωπο και στην κόμη. Η τρύπα που παρατηρήθηκε αριστερά πάνω στο δοχείο με τα κεράσια θεωρείται η αιτία του μπορδοροδοκόκκινου χρώματος στα μαλλιά. Ενώ το στραβό χαμόγελο της μας αποκαλύπτει την κίνηση που θέλει να μας δείξει ο δημιουργός της καθώς αυτή μασουλάει το κεράσι και έχει αφήσει το κουκούτσι μέσα στο στόμα της. Μπορεί στο ίδιο μέρος να απολάμβανε τα υπέροχα και ζουμερά κεράσια κολινδρου ο Μέγας Αλέξανδρος πριν το θάνατο του!
Στο δεύτερο θάλαμο φαίνεται ότι ο δράστης ξεχαρβάλωσε το άγαλμα που βρέθηκε τις προάλλες από παρέα του χωριού κατά την διάρκεια άγριας διασκέδασης και το μετακίνησε σε καμίνι που βράζουν τα σταφύλια απέναντί από το δεύτερο δημοτικό στη περιοχή Παπουτσή! Παρουσιάζουμε το άγαλμα μαζί με τις υπόλοιπες φθορές κατά την μεταφορά του.
Το άγαλμα εντός του θαλάμου όπου μαζί με αυτό πλησίον του βρέθηκαν ιατρικά και οδοντιατρικά εργαλεία , μια οδοντάγρα οπισθίων δοντιών, μια ριζάγρα δισκεκαμμενη, ένα λεντουλο για απονεύρωση και υδροξείδιο του ασβεστίου για τις κύστες. Μετά την μεταφορά του και την συντήρηση είμαστε βέβαιοι ότι πρόκειται για το Αθανάσιο Αργυρευς βοηθό του Ασκληπιού και προσωπικό γιατρό του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Παραθέτουμε την πρώτη αναφορά πριν λίγες μέρες όπως δημοσιεύτηκε από το cnn και το Νίκο Χάρη!!!
Είναι άριστα διατηρημένο και είναι μοναδική η λεπτομέρεια με την οποία ο γλύπτης απέδωσε τα ρούχα ενώ οι ειδικοί προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν την επιγραφή "ΔΣΚΟΥAΡΕΔ" στο κάτω μέρος του χιτώνα. Στο δεξί του χέρι φέρει οδοντιατρικό εργαλείο της εποχής για εξαγωγή φρονιμίτη γεγονός το οποίο γεννά βάσιμες υποψίες ότι είναι ο Αθανασίων ο Αργυρεύς, βοηθός του Ασκληπιού. Το άγαλμα βρέθηκε από μια παρέα του χωριού και αφού καθαρίστηκε με Jagermeiste. Τέλος η βεβαιότητα του αληθινού προσώπου μετά από εργαστηριακές έρευνες είναι δεδομένη. Ποσότητα τρίχας από γάτα σιβηρικού δάσους βρέθηκε πάνω του( εξού και η περιοχή παπουτσή – άρα παπουτσωμένος γάτος) !!!!!! Ο δράστης δήλωσε ότι θαύμαζε απεριόριστα αυτό το άγαλμα γι αυτό δεν το πακέταρε μαζί με σταφύλια το περασμένο Σεπτέμβριο για Λιθουανία!
Στο τέλος του δεύτερου θαλάμου και στις αρχές του τρίτου άπλετο φως έλουζε την αίθουσα αποκαλύπτοντας το πιο όμορφο ψηφιδωτό των αιώνων σμιλεμένο με χιλιάδες χρώματα, κινήσεις και υπέροχα πρόσωπα που σχετίζονται με τους άλλους θαλάμους και τα θέματα τους. Το φύλλα χρυσού δεσπόζουν και τα μαρμάρινα κάτασπρα τοιχώματα από καθαρό μάρμαρό Βεροίας αντικατοπτρίζουν τις αναπαραστάσεις και λειτουργούν ως φωταγωγικά μέσα. Μπαίνοντας μέσα στο θάλαμο αυτό κανείς κάνει την μετάβαση στα Ιλίσια παιδία θα έλεγε κάποιος. Μια ζωή τελείως διαφορετική και συνάμα τόσο απτή. Κινέζικα αντικείμενα όπως και ένα κόκκινο κιμονό μας υποψιάζουν και για το τάφο της κινέζας βασίλισσας Τσιν λου κρυφής ερωμένης του Στρατηλάτη Αλέξανδρο. Ένα ακόμα στοιχείο που φέρνει στο φως τη μετάβαση του στα πέρατα τις οικημένης.
Τέρμα δεξιά διακρίνουμε την Κινέζική χαμογελαστή φάτσα που κοιτάει με χαμόγελο το υπόλοιπο ψηφιδωτό ενώ θεωρήθηκε από τα πιο δύσκολα κομμάτια η κατασκευή των σχιτομάτικων βλεφάρων που ολόκληρες σωθήκαν μετά το πέρασμα χιλιάδων χρόνων. Όπως παρατηρούμε σωστά το ψηφιδωτό χωρίζεται σε 2 μέρη. Στην ερωμένη που θεωρείται ξεχωριστό κομμάτι και επειδή η ρίζα της δεν είναι ελληνική αποκόπτεται από τον δημιουργό! Στο κεντρικό μοτίβο διακρίνεται τη αρχαία θεά και προστάτιδα των ούλων Ούτα ( φαφούτα) καβάλα σε ένα κάτασπρο άτι με το φόρεμα της να ανεμίζει καθώς στέλνει στο κόσμο το χαμόγελο της ζωής και της υγείας του στόματος. Από την μία πλευρά αριστερά πάνω στέλνει στον εραστή Ερμή όλη την ρίζα της ζωής της που απονευρώνεται με νέκταρ και αμβροσία. Ο Ερμής χαζοχαρούμενος με γυαλί ραι μπαν που καταχωρείτε και αυτό πλέον ως ελληνικό θαμπώνεται από το αστραφτερό χαμόγελο της και προσπαθεί να τη δαμάσει. Κυριαρχεί και σε αυτόν το ξυρισμένο κεφάλι όπως είδαμε στη δεξιά σφίγγα! Μηνύματα αντίθεσης !Οι δυο θεοί μαζί οδηγούνε ένα ζευγάρι εποχής στη περιοχή της γονιμότητας που εκείνα τα χρόνια ήταν πλησίον του κολινδρού στα παλιάμπελα. Η γυναίκα στο άρμα λοιπόν πιάνει την κοιλιά της και μας χαίρεται δηλώνοντας την εγκυμοσύνη της και την ακατανίκητη έλξη του έρωτα… τα γυαλιά που φοράει είναι μαϊμού από την εμποροπανήγυρη του Αιγινίου και θεωρείται προσθήκη που έκανε ο δράστης κατόπιν συνεννοήσεως με ανθρώπους υψηλά υφισταμένους.
Γύρω γύρω από το ψηφιδωτό εν αντίθεση με άλλους μαιάνδρους σε πιο κλασικά έργα γίνεται αντιληπτό η παραβίαση του κώδικα κυκλοφορίας στον Ερμή απέναντι στα αρχαία διόδια του Αιγινίου και όχι μόνο. Με αυτό τον τρόπο μας οδηγούν άνωθεν των παράνομων διοδίων του τόπου συμβουλεύοντας μας να τα καταστρέψουμε τελείως! Και αυτό είναι μία πολιτική πρόκληση που γίνεται απέναντι στις γκρεμισμένες γέφυρες και στους κλειστούς δρόμους! Το έργο το δείχνει καθαρά. Περάστε ελευθέρα και χαρείτε τη ζωή!
Τέλος για το λιοντάρι του κολινδρού που κοσμεί τον Παυσίλυπο ο δράστης ομολόγησε ότι η βάση του ήταν λίγο πιο έξω από τα κτήματα στην περιοχή που βρισκόταν ο αρχαίος οίκος ανοχής κοινώς σήμερα αεροπλάνο! Αλλά δεν είπε ότι ήταν εκεί αλλά λίγο πιο κάτω. Έτσι μετά από έρευνα βρέθηκαν νέα στοιχεία που κάνουν λόγο για την επέκταση του τύμβου μέχρι τη Μεθώνη σχεδόν. Ανακαλύφτηκε ολόκληρη βιομηχανία στο θάλαμο που βρέθηκε το λιοντάρι!
έντρομοι μείναμε όταν μεταβήκαμε στο θάλαμο που ήταν το λιοντάρι και η αρχική του θέση. Μόλις μπήκαμε φωτάκια λεντ και συναγερμοί με αρχαίους ήχους σαν αυτούς των σειρήνων που μάγευαν τον Οδυσσέα άρχισαν να γλυκαίνουν τα αυτιά μας. Όταν βρήκαμε τον αρχαίο διακόπτη δίπλα μια επιγραφή με χρυσά γράμματα έγραφε ολύμπια ελεκρονικ και ξάφνου να μπροστά μας ένα λιοντάρι με την μεγαλύτερη μύτη που κάλυπτε μέχρι και το χαμόγελο του. Στην αρχή νομίσαμε ήταν προβοσκίδα αλλά μετά καταλήξαμε ότι επρόκειτο για το λέων του Κολινδρου , πειραματόζωο της τότε επιχείρησης που είχε θαφτεί με το σεισμό και το τσουναμι της Μεθώνης!
Ο Κύριος Πολυζόπουλος καταδικάστηκε στις φύλακες Κολινδρου ισόβια χωρίς καφέ τσιγάρο και τάβλι. Για τις υπόλοιπες ανακαλύψεις που ολόκληρος ο κόσμος περιμένει θα έχουμε σύντομα με το δελτίο τύπου του υπουργείου πολιτισμού
Από Νέα Υόρκη και το bbc για ta Κολινδρινά Μασλατια και ότι άλλο Κολινδρινό υπάρχει
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΡΓΥΡΟΣ!
παραθέτουμε και τα νομίσματα!!