Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Τέλος για το E-Radio Energy του Πασχάλη Τερζή

Όταν κάτι τελειώνει ,έρχεται κάτι καλύτερο.
Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν έτσι λοιπόν η πρώτη μου «επιχείρηση» το πρώτο μου ραδιόφωνο ,ένα όνειρο το οποίο πραγματοποίησα στο 14ο έτος της ηλικίας μου
κάπου εδώ τελειώνει.Τελειώνει αλλά δε σβήνει ,γιατί όπως είπα έρχεται κάτι καλύτερο
,σύντομα,πολύ σύντομα! Πέρασαν 4 χρόνια και 2 μήνες από την ημέρα που έκανα τη πρώτη μου εκπομπή στο ραδιόφωνο ,στην αρχή σαν Eginio City Radio και στη συνέχεια σαν τον σημερινό E-Radio Energy.Ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο από το οποίο όχι μόνο έκανα αυτό που αγαπάω , αλλά έμαθα και πολλά πράγματα. Ήταν όμορφες εκείνες οι μουσικές βραδιές ,είτε είχα καλεσμένους στο στούντιο είτε όχι, ποτέ δεν ένιωσα μόνος πίσω από το μικρόφωνο γιατί ήξερα πως κάποιοι εκεί έξω με ακούν ,στέλνουν μηνύματα και αφιερώσεις .Ένα από τα πιο όμορφα συναισθήματα ,να διασκεδάζεις τους ακροατές σου με τη μουσική!

Από τον σταθμό πέρασαν πολλοί ραδιοφωνικοί παραγωγοί, τον αγάπησαν ,έκαναν αυτό που τους άρεσε ,πέρασαν όμορφα .Ακόμα και τώρα αυτή την εντύπωση έχω και μέσα μου ξέρω πως δεν κάνω λάθος .Θέλω να τους ευχαριστήσω γιατί έμαθα πολλά πράγματα ,τόσο περί μουσικής πόσο μάλλον για τα διαφορά  κοινωνικά ,οικονομικά ζητήματα .Είχα την ευκαιρία σε μια τέτοια ηλικία να συζητώ με ανθρώπους που έχουν τα διπλά μου χρόνια ,κάτι που με χαροποιούσε ιδιαιτέρως γιατί ένιωθα διαφορετικός από τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας μου .Επίσης το μεγαλύτερο ευχαριστώ αξίζουν αυτοί που στήριξαν οικονομικά το σταθμό και αναφέρομαι στους ετήσιους χορηγούς .Χωρίς αυτούς δε θα υπήρχε μέχρι σήμερα o E-Radio Energy.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από τη καρδιά μου!

Κλείνοντας θέλω να πω πως ,αυτό που ήθελα το κατάφερα ,έκανα ένα από τα όνειρα μου πραγματικότητα και συνεχίζω .Πέτυχα σε αυτήν μου τη κίνηση ,και το μόνο που θα θυμάμαι από αυτό το ραδιόφωνο θα είναι οι καλές στιγμές πού πέρασα με τους παραγωγούς τους καλεσμένους  και τους ακροατές μου!
Για ακόμη μια φορά σας ευχαριστώ.

Θα τα πούμε ξανά ραδιοφωνικά στις 23 Φεβρουαρίου μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι…..κάτι καινούργιο έρχεται!!!

Ευχαριστώ,
Πασχάλης Τερζής