Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Διάβασε Αντώνη.... Μόνικα Μπελούτσι: Eίμαι μόνη

Μόνικα Μπελούτσι: Eίμαι μόνη
«Όταν ήμουν νεότερη ένιωθα περισσότερο το σώμα μου. Ήμουν άγρια. Τώρα ξέρω ότι το σεξ μπορεί να είναι υπέροχο με έναν άνθρωπο που δεν αγαπάς, ενώ μπορεί να είναι λιγότερο καλό με κάποιον που αγαπάς πραγματικά». Οι δηλώσεις της Μόνικα Μπελούτσι σε
ιταλικές εφημερίδες έβαλαν ακόμη μία φορά φωτιά στις φαντασιώσεις των θαυμαστών της. Όταν, μάλιστα, επεκτάθηκε και στη γυναικεία ομοφυλοφιλία: «Μου αρέσουν οι Ιταλίδες. Δεν ένιωσα ερωτική έλξη για κάποια γυναίκα, παρά μόνο για παιχνίδι. Αν όμως ήμουν ομοφυλόφιλη η ζωή μου θα ήταν πιο απλή».

Η 50χρονη (τον ερχόμενο Σεπτέμβριο) Μπελούτσι πήρε πίσω και παλαιότερες δηλώσεις ότι «κάθε γυναίκα έχει μια πλευρά πόρνης», λέγοντας: «Τότε είχα να προωθήσω μία ταινία στην οποία υποδυόμουν την πόρνη (σ.σ. τη Μαλένα). Τώρα δεν χρειάζεται να το κάνω γιατί γυρίζω μια ταινία με τον Εμίρ Κουστουρίτσα, της οποίας τα γυρίσματα θα διαρκέσουν έναν χρόνο στην άγρια φύση».

Το αντικείμενο του πόθου εκατομμυρίων αρσενικών δεν παρέλειψε να εξηγήσει ότι δεν ήταν πάντα εύκολη η επαφή της με τους άνδρες καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που την πόθησαν «όχι για με προστατεύσουν, αλλά να με έχουν δική τους. Έχω πληρώσει ακριβά την ανεξαρτησία μου. Είμαι μόνη μου. Πρώτη φορά στη ζωή μου δεν έχω έναν άνδρα στο πλευρό μου. Και τα καταφέρνω. Δουλεύω με τον εαυτό μου. Δοκίμασα τον υπνωτισμό, επανήλθαν μνήμες από την παιδική μου ηλικία που τις είχα αποσύρει. Αποφάσισα να σηκωθώ και να ρισκάρω. Έτσι νιώθω ότι πρέπει να γίνει. Δεν φοβάμαι».
Πηγή: Τα Νέα