Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Κώστας Αρζόγλου: Tο τραγικό γεγονός που τον «σημάδεψε»

Ο Κώστας Αρζόγλου εκμυστηρεύτηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του τον τραγικό χαμό της μητέρας του, όταν ο ίδιος ήταν 27 ετών, και τα αναπάντητα ερωτήματά του.

«Η μητέρα μου είχε ένα τραγικό ατύχημα σε ερημική παραλία της Σερίφου. Δυστυχώς, εγώ
βρισκόμουν χιλιόμετρα μακριά, στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο σπίτι της Έλλης Λαμπέτη. Πρώτα από όλα αναφέρω ότι η μητέρα μου καταγόταν από τη Σέριφο, ενώ εγώ γεννήθηκα στο Μαρούσι. Εκείνη τη μέρα επέλεξε να κάνει μπάνιο πολύ νωρίς το πρωί και ήταν ερημιά στην παραλία. Δυστυχώς, δεν βρέθηκε κάποιος να τη βοηθήσει» δήλωσε αρχικά ο ηθοποιός στο περιοδικό «Ciao» και συνέχισε:

«Όταν τη βρήκαν μέσα στη θάλασσα ανέπνεε, αλλά δεν πρόλαβε να φτάσει ζωντανή στο νοσοκομείο, επειδή προηγήθηκαν κάτι περίεργες καταστάσεις. Ήταν απίστευτη η βλακεία των ιθυνόντων και των Αρχών, διότι ουσιαστικά ξεψύχησε στα χέρια τους. Θα μπορούσαν να την είχαν σώσει. Ο βαρκάρης που βρέθηκε στο σημείο όπου βρισκόταν η μητέρα μου είχε πει χαρακτηριστικά: "Εγώ δεν βάζω νεκρό πάνω στη βάρκα μου. Το θεωρώ γρουσουζιά". Στη συνέχεια όμως διαπιστώθηκε ότι η μητέρα μου ζούσε την ώρα που τη βρήκαν. Ο γιατρός που έσπευσε στην περιοχή με έναν επαγγελματία δύτη είχε αποφανθεί ότι δεν την πρόλαβε ζωντανή. Δεν ήταν όμως νεκρή. Στη συνέχεια την έδεσαν με ό,τι βρήκαν, δηλαδή με πετονιές, σχοινιά κτλ και την τραβούσαν πίσω από τη βάρκα. Και όπως διαπιστώθηκε αργότερα στη νεκροτομή, με αυτόν τον τρόπο την έπνιξαν. Αποδείχτηκε ότι ο πνιγμός ήταν από τα σχοινιά στον λαιμό της. Δεν υπήρχε ίχνος νερού στους πνεύμονές της. Δεν υπάρχει περίπτωση να είχε πνιγεί στη θάλασσα». 

Πώς έμαθε τα κακά νέα; 

«Εγώ βρισκόμουν στο σπίτι της Έλλης Λαμπέτη και με ειδοποίησαν εκεί. Η Έλλη μάλιστα επιφορτίστηκε να μου πει τα τραγικά νέα».


Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

zougla.gr