Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Κυριάκος Παπαδόπουλος: "Καλύτερα να μην έπαιζα λεπτό"(VIDEO)


Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος μίλησε στην εκπομπή του Sport24.gr για το Euro 2012. Αναφέρθηκε στην αναμέτρηση με τη Γερμανία, στη γενικότερη εμπειρία από τη διοργάνωση,
ενώ θα προτιμούσε να μην αγωνιστεί καθόλου αντί του Αβραάμ Παπαδόπουλου.



Ένας από τους καλύτερους παίκτες της Εθνικής ομάδας, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, μίλησε στην εκπομπή του Sport24.gr για το Euro 2012.


Ο αμυντικός της Σάλκε αναφέρθηκε στο παιχνίδι με τη Γερμανία, στη σπουδαία πρόκριση επί της Ρωσίας, ενώ χαρακτήρισε τεράστια εμπειρία τη συμμετοχή στη διοργάνωση.


Αναλυτικά όσα είπε:


"Νομίζω ότι κάναμε το καλύτερο, αφού πήραμε την πρόκριση που ήταν ο στόχος που είχαμε θέσει. Το θέλαμε πολύ και το πετύχαμε. Τα δώσαμε όλα με τη Γερμανία, αλλά κακά τα ψέματα ήταν καλύτερη ομάδα από εμάς και πήρε τη νίκη. Είμαστε ικανοποιημένοι από την προσπάθεια. Παλέψαμε, δεν φοβηθήκαμε κανέναν αντίπαλο. Κοιτάξαμε στα μάτια τη Ρωσία και παρόλο που ήμασταν με την πλάτη στον τοίχο, αντεπεξήλθαμε και πήραμε τη νίκη, δίνοντας χαρά σε όλους τους Έλληνες".


Για την αναμέτρηση με τη Γερμανία: "Μίλησα με τον Νόιερ και τον Χέβεντες. Ήξεραν ότι δεν είμαστε τρομερή ομάδα και γι' αυτό δεν μας φοβόντουσαν. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή είναι η καλύτερη Γερμανία όλων των εποχών. Θεωρώ ότι έχει πολλές πιθανότητες να κατακτήσει το τουρνουά. Δεν θέλω να μπω σε πολιτικά ζητήματα, αλλά όντως οι Γερμανοί μας φοβούνται και μας σέβονται ως λαό. Μας εκτιμούν πολύ. Εγώ μάλιστα αισθάνομαι πολύ οικεία στη Γερμανία. Με αγαπάνε πολύ και παρότι Έλληνας, είμαι από τους αγαπημένους παίκτες εκεί".


Για τον τραυματισμό του Αβραάμ Παπαδόπουλου: "Ο τραυματισμός του Αβραάμ ήταν μεγάλη ατυχία. Καλύτερα να μην αγωνιζόμουν λεπτό. Αν και η θέση μου είναι στόπερ, αν χρειαζόταν θα έπαιζα και αμυντικό χαφ και δεξί μπακ. Όπου κι αν μου έλεγε προπονητής για το καλό της ομάδας".


Για την Εθνική ομάδα: "Είναι σημαντικό η Εθνική να στελεχώνεται σιγά - σιγά από νεαρούς ποδοσφαιριστές. Για το Μουντιάλ είναι νωρίς να μιλήσουμε ακόμα, αλλά σε αυτήν την προσπάθεια θα χρειαστούμε και τους έμπειρους, οι οποίοι έχουν παραστάσεις. Με τη βοήθειά τους ελπίζουμε ότι θα προκριθούμε".


Για τη συμμετοχή στο Euro: "Ήταν μια τεράστια εμπειρία το Euro, πρωτόγνωρη για εμένα. Είμαι χαρούμενος για την πρόκριση στα προημιτελικά και λυπημένος που δεν προχωρήσαμε περισσότερο. Έτσι όμως είναι το ποδόσφαιρο. Κοιτάμε το μέλλον".


Για το μέλλον του: "Δεν θέλω να μιλήσω για τις προτάσεις που υπάρχουν. Ανήκω ήδη σ' ένα μεγάλο σύλλογο που θα παίξει στο Champions League και είμαι αφοσιωμένος εκεί. Βέβαια αν έρθει κάτι, θα το εξετάσω μαζί με την οικογένειά μου. Μόνο που δεν θέλω να πω κάτι και δεν γίνει μετά. Δεν έχω πάντως προτιμήσεις σε ομάδες είτε είναι η Ρεάλ είτε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ".


Για την αγωνιστική του βελτίωση: "Η αλήθεια είναι ότι η βελτίωση δεν έρχεται μέσα από τις προπονήσεις, αλλά από τα παιχνίδια. Αγωνιζόμουν συνεχώς σ' ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, φτάσαμε με τη Σάλκε στους τέσσερις του Champions League και όλα αυτά με βοήθησαν να βελτιωθώ και ολοκληρωθώ ως ποδοσφαιριστής".


Για το αν μπορεί να γίνει ηγέτης: "Ο κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να έχει ηγετικό ρόλο. Αυτό βέβαια που με νοιάζει εμένα είναι να προσπαθώ στο γήπεδο. Αυτό έχω μάθει να κάνω. Προφανώς οι συμπαίκτες μου βλέπουν κάτι σε εμένα. Με εκτιμούν ως ποδοσφαιριστή και ως άτομο. Εγώ πάντως είτε βρίσκομαι στον πάγκο είτε στην κερκίδα θα δίνω θετική ενέργεια στην ομάδα".