Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Γιώργος Ιωάννου: Συναρπάζει ο 14χρονος τενόρος του «Ελλάδα έχεις Ταλέντο»!

Ο νεαρός από την Κύπρο μιλάει στο protothema.gr

Με το στόμα ανοιχτό άκουγαν και κοίταγαν κριτές, θεατές και τηλεθεατές τον δεκατετράχρονο Κύπριο Γιώργο Ιωάννου στην οντισιόν του «Ελλάδα έχεις Ταλέντο».
Μπορεί τα άτομα της επιτροπής να περίμεναν να ακούσουν κάτι μοντέρνο από

τον μικρό που εμφανίστηκε μπροστά τους με ένα απλό τζιν και ένα φούτερ ωστόσο, ο δεκατετράχρονος Κύπριος τους εξέπληξε τραγουδώντας… όπερα.

Η δυνατή φωνή του αγοριού και η σοβαρότητα που επέδειξε τραγουδώντας ένα κλασικό κομμάτι, μάγεψε τους παρευρισκομένους οι οποίοι σηκώθηκαν και τον αποθέωσαν με ένα συνεχόμενο χειροκρότημα. Ο μικρός Γιώργος τραγούδησε μάλιστα και ακαπέλα στην εκπομπή «ΟΛΑ» κερδίζοντας και τους πιο απαιτητικούς τηλεθεατές.

Ο Γιώργος έχει πάντως ήδη πλούσιο βιογραφικό. Τραγουδάει εφτά ολόκληρα χρόνια δηλαδή από την ηλικία των εφτά ετών. Ξεκίνησε με Καζαντζίδη και Χρηστάκη όμως σύντομα επέλεξε την κλασική μουσική λόγω της αγαπημένης του δασκάλας η οποία είναι σοπράνο. Μετράει ήδη πέντε χρόνια σπουδές στο τραγούδι και την ιστορία της μουσικής και άλλα τρία στο πιάνο. Έχει συμμετάσχει σε τουλάχιστον 60 φιλανθρωπικές συναυλίες και διαγωνισμούς κερδίζοντας πάντα πρωτιές.

Όπως αναφέρει στο «protothema.gr» ο 14χρονος τενόρος, «πρότυπό μου είναι ο Λουτσιάνο Παβαρότι και στόχος μου είναι μόλις τελειώσω το λύκειο να φύγω Ιταλία ώστε να τελειοποιήσω τις μουσικές μου σπουδές. Σε αυτή την προσπάθεια με στηρίζουν οι γονείς μου, η αδελφή μου και όλοι οι φίλοι μου. Μετά την παρουσία μου στο Ελλάδα έχεις ταλέντο όλοι μου είπαν ότι τραγούδησα καλά και χάρηκα πολύ».

Το παιδί «θαύμα» είναι επίσης ο νικητής του κυπριακού show «Get on stage» για μικρούς καλλιτέχνες, ενώ εδώ και 1,5 χρόνο κυκλοφόρησε το δικό του CD με χριστουγεννιάτικες μελωδίες στα αγγλικά. Ο Γιώργος Ιωάννου μιλάει άπταιστα ιταλικά και έχει συμμετάσχει σε διαγωνισμό για τενόρους όπου στάθηκε άτυχος λόγω ηλικίας καθώς οι υπόλοιποι συμμετέχοντες ήταν επαγγελματίες.

Η μεγαλύτερη αγάπη του Γιώργου αυτή την περίοδο είναι η μουσική. Τραγουδάει όλη μέρα και κάνει πρόβες στο σπίτι. «Από μικρός τραγουδάω. Συμμετείχα πάντα στη χορωδία του σχολείου. Παρόλα αυτά μου αρέσει να κάνω πρόβες στο μπάνιο και κυρίως όταν όλοι λείπουν από το σπίτι», λέει στο «protothema.gr». 


 

 






http://www.protothema.gr/