Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την παροχή ετήσιας συντήρησης τηλεφωνικών κέντρων των υπηρεσιών της ΠΚΜ που εδράζουν στο Νομό Θεσσαλονίκης

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιθυμεί την ετήσια συντήρηση τηλεφωνικών κέντρων των υπηρεσιών της που έχουν έδρα στο Νομό Θεσσαλονίκης. Με τον όρο συντήρηση εννοούνται τόσο

οι εργασίες συντήρησης και επιδιόρθωσης βλαβών στα τηλεφωνικά κέντρα όσο και τα υλικά που πιθανόν να χρειαστούν για την αποκατάσταση σε ορθή λειτουργία και θέση σε ορθή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου και των επιμέρους θέσεων εργασίας. Η κατά περίπτωση προμήθεια και η εγκατάσταση αυτών των υλικών θα επιβαρύνει τον συντηρητή και δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση της Περιφέρειας.

Η διάρκεια της υποστήριξης ορίζεται στο ένα έτος ενώ ο προϋπολογισμός του έργου δεν μπορεί να ξεπεράσει τις 11.000 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. 23% (13.530 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.). Η δαπάνη θα βαρύνει τον Κ.Α.Ε. 9899.ζ και καταχωρήθηκε με α/α 301 στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου στο Νομό Θεσσαλονίκης.

Η συνημμένη κατάσταση απαριθμεί τις κατ’ ελάχιστον εργασίες συντήρησης των κέντρων ενώ ο συνημμένος πίνακας απαριθμεί τα τηλεφωνικά κέντρα προς συντήρηση. Δεν είναι αποδεκτές τμηματικές προσφορές ενώ ο μειοδότης θα αναδειχθεί με κριτήριο την οικονομικότερη προσφορά, δηλ. η οικονομική προσφορά του είναι η χαμηλότερη για το σύνολο του έργου εφόσον όμως πληροί τα παρακάτω κριτήρια:

1. Να έχει έδρα στη Θεσσαλονίκη ή να έχει πιστοποιημένους συνεργάτες στην Θεσσαλονίκη, για τους οποίους θα πρέπει να προσκομίσει βεβαίωση συνεργασίας και αντίγραφα των πιστοποιήσεων όπως αυτά περιγράφονται στο (2).

2. Οι τεχνικοί της εταιρείας ή οι πιστοποιημένοι συνεργάτες που θα υποστηρίζουν τα κέντρα να διαθέτουν και να προσκομίσουν σε φωτοτυπία πιστοποίηση ALCATEL για τα τηλεφωνικά κέντρα 4200,4400,OMNIPCX

3. Να δεσμευτεί ότι συμμορφώνεται με την απαίτηση άμεσης επέμβασης εντος 6-8 ωρών από την αναφορά του προβλήματος-βλάβης και σε περίπτωση αδυναμίας αποκατάστασης βλάβης εντός 24ωρου να παρέχει λύση ώστε να μην μένει η υπηρεσία χωρίς τηλέφωνα στο 80% λειτουργίας.

4. Να δεσμευτεί για διαθεσιμότητα υπηρεσιών και υλικών συντήρησης για όλη τη διάρκεια ισχύος της συντήρησης για το σύνολο των κατ’ ελάχιστον απαιτούμενων εργασιών και επί του συνόλου των τηλεφωνικών κέντρων.

Η υποβολή προσφορών να μπορεί να γίνεται κάθε μέρα από την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας πρόσκλησης στην ιστοσελίδα της Π.Κ.Μ. www.pkm.gov.gr (επιλέγοντας την Π.Ε. Θεσσαλονίκης, κάτω από την ενότητα «Προκηρύξεις») μέχρι και εντός 10 εργάσιμων από την ημερομηνία αυτή, δηλ. μέχρι τις 10 Oκτωβρίου 2011 και ώρα 14.00. Οι προσφορές θα πρέπει να κατατεθούν σε σφραγισμένο φάκελο ιδιοχείρως στο Τμήμα Προμηθειών, Βασ. Ηρακλείου 12, 7ος όροφος μέχρι την παραπάνω ημερομηνία και ώρα.

Για περισσότερες πληροφορίες επί των καταστάσεων εργασιών και τηλεφωνικών κέντρων, μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα 2313319937 (Φωτεινή Βογιατζή) και 231331823 (Δημήτρης Μαρής).

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρινιστική πληροφορία.
Συν. : 1) Κατάσταση Εργασιών Τηλεφωνικών Κέντρων
2) Κατάσταση τηλεφωνικών κέντρων προς συντήρηση