Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ξύλο έξω από τα δικαστήρια στη Θεσσαλονίκη!!!

Ξύλο έξω από τα δικαστήρια!


Τραγελαφικά πράγματα έγιναν έξω από τα δικαστήρια Θεσσαλονίκης κατά την μεταφορά της εγκληματικής οργάνωσης είχε εμπλοκή με τον Ηρακλή. Συγγενείς συλληφθέντων χτύπησαν ένα από
 τα θύματα, το οποίο μάλιστα έκανε αποκαλύψεις για απαγωγή!

Πρόκειται για τον επιχειρηματία της πόλης, Αλέξανδρο Ιωαννίδη, ο οποίος παλιότερα είχε διατελέσει μέλος της διοίκησης του μπασκετικού ΠΑΟΚ. Όπως αποκάλυψε ο Ιωαννίδης, ο ίδιος ήταν ένα από τα θύματα της εν λόγω οργάνωσης.
Κατά την παραμονή του έξω από τα δικαστήρια, ο επιχειρηματίας από την Θεσσαλονίκη δέχθηκε επίθεση από συγγενείς και ανθρώπους των συλληφθέντων. Όσοι ήταν παρόντες στο περιστατικό έγιναν μάρτυρες μιας κωμικοτραγικής εικόνας, καθώς ο κ. Ιωαννίδης κυριολεκτικά κυνηγήθηκε από εν λόγω άτομα στα σκαλοπάτια των δικαστηρίων.
Νωρίτερα, ο Αλέξανδρος Ιωαννίδης είχε δηλώσει:
"Είμαι το πρώτο θύμα που κατέθεσα μήνυση για τοκογλυφία και εκβίαση εναντίον τους για το ποσό του 1.000.000 ευρώ, τον Σεπτέμβρη του 2007. Ένα βράδυ μου δάνεισε 22.000 και με την συνοδεία μπράβων μου πήρε δύο ακίνητα τεράστιας αξίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Υπέγραφε η γυναίκα του και τα λεφτά τα διαχειριζόταν αυτός. Στην συνέχεια, επειδή κατάθεσα την μήνυση με απάγαγαν και με χτύπησαν σε ένα βουνό στις 9 Φεβρουάριου του 2009. Μπορείτε να αναζητήσετε τα αστυνομικά αρχεία. Επίσης, με ξυλοκόπησαν τον Σεπτέμβριο του 2010 στην Πυλαία. Συλλήφθηκαν, μπήκαν σπίτι τους και βρήκαν όλα αυτά τα αρχεία. Το πιο συγκλονιστικό είναι ότι βρήκαν 47 συμφωνητικά δανείων. Οι άνθρωποι ήταν τοκογλύφοι πέντε-έξι χρόνια, είναι φοβερό ότι τόσα χρόνια δεν είχαν βρεθεί.
Εγώ τα χρήματα προσπαθούσα να τους τα επιστρέψω, αλλά οι τόκοι μεγάλωναν και έφτασαν σε ένα ποσό που μόνο με ακίνητο έκλεινε. Η συμφωνία ήταν 10% τον μήνα. Και επειδή ήμουν καλός πελάτης, έβγαζαν πολλά λεφτά από εμένα, έβγαλαν και ένα ακίνητο μου το έκαναν 8%".

Δείτε το βίντεο...


Πηγή... http://www.soccerplus.gr/article/ksylo-ekso-apo-ta-dikastiria & NewsIt.gr