Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011


Σε συνέντευξη που έδωσε ο Αντώνης Ρέμος στο περιοδικό «status» μίλησε για όλα τα καλά και τα άσχημα που του έχουν συμβεί κατά την τέταρτη δεκαετία της ζωής του.

«Η τέταρτη δεκαετία που διανύω μπήκε για μένα με τον πιο σκληρό τρόπο. Χώρισα, πήγα στα δικαστήρια με την προηγούμενη δισκογραφική μου εταιρία, διέλυσα όλη μου τη ζωή, όλο μου το είναι, αλλά η επόμενη μέρα με βρίσκει όρθιο, με μια καινούργια σχέση, γεμάτο δύναμη και ζωή για δουλειά και δημιουργία».

Όπως είπε, θεωρεί λάθος που ανέλαβε την προεδρία του Ηρακλή «Έδωσα όλο μου το συναίσθημα, όλη μου τη ζωή. Ήθελα να βοηθήσω. Πληγώθηκα πάρα πολύ- και οικονομικά-. Τόλμησα να μπω στον κόσμο του ποδοσφαίρου και κάηκα».

Σε αυτούς που τον κατηγορούν ότι έβγαλε πολλά λεφτά απαντάει: «Δεν κατάλαβα; Kατηγορούμαι επειδή μπορεί να έβγαλα λεφτά με τραγούδια που μιλάνε για πόνο, αγάπη ή φτώχεια; ΄Εχω ζήσει φτωχός. Ξέρω καλά πως είναι». Γυρίζοντας πίσω στα παιδικά του χρόνια, θυμάται ότι ήταν πολύ δύσκολα: «Έζησα φτώχεια, εντάσεις, χωρισμούς. Δεν είχα την θαλπωρή άλλων παιδιών».

Την πρώτη φορά που τραγούδησε, όπως δηλώνει, δε θα την ξεχάσει ποτέ. «Φορούσα τζιν παντελόνι και ένα απλό πουκάμισο. Ο τραγουδιστής που ήταν τότε πρώτο όνομα δεν με άφησε να τραγουδήσω επειδή λέει ήμουν πολύ σπορ ντυμένος. Με είχε πειράξει αφάνταστα».


Πηγή : www.star.gr