Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ο Απόστολος Γκλέτσος δήμαρχος Στυλίδας

Ο Απόστολος Γκλέτσος δεν χωρούσε στο «κοστουμάκι» του ζεν πρεμιέ .Για αυτό τους τελευταίους μήνες ζει στη Στυλίδα, της οποίας είναι πια δήμαρχος από την περασμένη Κυριακή που εκλέχθηκε.Τί λέει για την εκλογή του;Θα γυρίσει την πλάτη του στα φώτα της δημοσιότητας;Θα μείνει για πάντα στη Στυλίδα;


Έχετε αποφασίσει να ζήσετε για πάντα στη Στυλίδα; Το κόστος για έναν άνθρωπο προβεβλημένο τόσο από τα ΜΜΕ στο να μείνει στην επαρχία ποιο είναι όσο αναφορά στις δουλειές, στην υποκριτική; Δεν θα βρεθείτε αναγκαστικά εκτός;
«Έξι μήνες είμαι εκτός. Κι εδώ και πολλά χρόνια έχω κάνει τις επιλογές μου. Το να είσαι δήμαρχος μιας πόλης είναι ιδιότητα για ολόκληρο το 24ωρο.Δεν σε αφήνει και δεν το αφήνεις ποτέ. Και όχι δεν έχω κανένα κόστος. Ήταν επιλογή μου. Πολλά χρόνια τώρα ήξερα τι θέλω, το σκεφτόμουν, το οργάνωνα, το έχτιζα».

Ούτε στα προσωπικά σας έχετε κόστος; Ο χρόνος για το παιδί, τους φίλους σας, τους ανθρώπους σας που θα βρεθεί αν εσείς είστε εκτός Αθηνών;
«Καταρχήν οι φίλοι μου είναι κι εδώ στη Στυλίδα και εκεί. Δεν είμαι ουρανοκατέβατος εδώ. Είναι η πατρίδα μου, δηλαδή οι άνθρωποί μου, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου οι περισσότεροι που με ξέρουν από παιδί. Όσο αναφορά στο παιδί μου ,το βλέπω συνέχεια. Στις αργίες του, στα σαββατοκύριακα στις διακοπές του και όπως πρέπει».

Γιατί επιλέξατε τη Στυλίδα για να θέσετε υποψηφιότητα για δήμαρχος;
«Γιατί από εδώ είναι η καταγωγή μου και ξέρω τους ανθρώπους ,τα προβλήματα και τις ικανότητές της, οι οποίες είναι πάρα πολλές και ανεκμετάλλευτες».

Γυρνάτε τις πλάτες στο παρελθόν του αστέρα, των εξωφύλλων, των μικρών ή των μεγάλων σκανδάλων ,της κοσμικότητας, του τίτλου του “πιο αισθησιακού άντρα της γενιάς του”»;
«Δεν γυρνάω την πλάτη μου σε τίποτα και δεν ξέρω πόσο έχουμε την δυνατότητα να το κάνουμε οι άνθρωποι αυτό. Κάποιοι κύκλοι ανοίγουν, κάποιοι κλείνουν στις ζωές όλων μας. Λέω πως σε κάποια πράγματα μπαίνει άνω τελεία αλλά όχι τελεία και σίγουρα ποτέ τελεία και παύλα».

Την πρώτη μέρα της ανάληψης των καθηκόντων σας μόλις πάτε στο γραφείο σας, ποια θα είναι η πρώτη σας κίνηση; Να ανοίξετε τα παράθυρα, να βάλετε στο γραφείο μια φωτογραφία της κορούλας σας, να τοποθετήσετε κάποια εικόνα στον τοίχο, τι;
«Θα πάω με την ομάδα διοικήσεως. Δεν βγήκα μόνος μου, δεν έκανα αγώνα μόνος μου. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα ,θα μπούμε μέσα και θα είμαστε όλοι μαζί. Και ο δήμαρχος δεν χρειάζεται τόσο μεγάλο γραφείο και άλλοι να στριμώχνονται σε ανελέητα στενούς χώρους.Θα μικρύνω το γραφείο».




Πηγή:DOWNTOWN