Με το διαφημιστικό σποτ των Φροντιστών συνεχίζεται η διαφημιστική καμπάνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης για την
ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών.
Το σποτ, που ήδη μεταδίδεται από πολλά ΜΜΕ της πόλης επικεντρώνεται στην προσοχή που πρέπει να δείξουν οι γονείς στην επιλογή του φροντιστηρίου για τα παιδιά τους, είτε πρόκειται για ενισχυτική διδασκαλία είτε για εκμάθηση ξένων γλωσσών. Ταυτόχρονα γίνεται προτροπή να επιλέγονται τα νόμιμα, αδειοδοτημένα φροντιστήρια προκειμένου να υπάρχει η βεβαιότητα ότι παρέχεται ποιοτική εκπαίδευση, με απόλυτα νόμιμο τρόπο!
ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών.
Το σποτ, που ήδη μεταδίδεται από πολλά ΜΜΕ της πόλης επικεντρώνεται στην προσοχή που πρέπει να δείξουν οι γονείς στην επιλογή του φροντιστηρίου για τα παιδιά τους, είτε πρόκειται για ενισχυτική διδασκαλία είτε για εκμάθηση ξένων γλωσσών. Ταυτόχρονα γίνεται προτροπή να επιλέγονται τα νόμιμα, αδειοδοτημένα φροντιστήρια προκειμένου να υπάρχει η βεβαιότητα ότι παρέχεται ποιοτική εκπαίδευση, με απόλυτα νόμιμο τρόπο!
Δείτε το διαφημιστικό σποτ του Συλλόγου Φροντιστών, το οποίο εφιστά την προσοχή των γονέων να προτιμούν νόμιμα, αδειοδοτημένα φροντιστήρια
"Με την καμπάνια αυτή το Επιμελητήριο μας ενημερώνει σωστά και υπεύθυνα τον καταναλωτή για τα θέματα που θα πρέπει να προσέξει στην Αγορά. Παράλληλα, στηρίζει τον Επαγγελματία και την παρουσία του στην Αγορά, σύμφωνα με τον ρόλο που πρέπει να επιτελεί στην κοινωνία μας και την Εθνική Οικονομία. Σχεδιάσαμε προσεκτικά το πρόγραμμα διαφήμισης ήδη από το καλοκαίρι, σε συνεργασία με τα Σωματεία μας, ενώ μ' αυτό στηρίζουμε και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό, εάν σκεφτεί κανείς και την κρίση και στον δικό τους τομέα", δήλωσε για την καμπάνια ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης.