Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Η Ανατολή Κωνσταντινίδου στο 100Plus

Η Ανατολή Κωνσταντινίδου στο 100Plus

Η Ανατολή Κωνσταντινίδου είναι Δημοτική Σύμβουλος, πρώην Αντιδήμαρχος
 Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδας (ΕΝΑ), εκπαιδευτικός και μιλάει στον Βασίλη Δημούση από τον ιστότοπο 100Plus (www.100plus.gr).

Ασχολείσαι με τα κοινά από αρκετά νεαρή ηλικία. Τι είναι αυτό που σε ώθησε για να κάνεις αυτό το βήμα;

Από τα μαθητικά μου χρόνια συμμετείχα στα μαθητικά συμβούλια του σχολείου μου γεγονός που αποδεικνύει την εσωτερική μου επιθυμία να εμπλέκομαι σε θέματα της σχολικής κοινότητας. Αυτό εν συνεχεία στην ενήλικη ζωή εκφράστηκε με τη συμμετοχή μου στις εκλογές της Τοπικής αυτοδιοίκησης Α’ βαθμού του 2010 με την εφαρμογή του Καλλικράτη και ταυτόχρονα την εκλογή μου ως τη νεότερη Δημοτική Σύμβουλο του Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη. Το κίνητρο μου ήταν η διάθεση προσφοράς προς το συνάνθρωπο, η ανάγκη ανανέωσης προσώπων στα κοινά, αλλά και να προτρέψω με τη συμμετοχή μου άλλους συνομήλικους μου οι οποίοι θέλουν αλλά διστάζουν να συμμετέχουν στα κοινά.

Πες μας λίγα λόγια για την πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση «Λύσε τη Σιωπή». Από ποιους και πότε ξεκίνησε και ποια είναι η αντίδραση του κόσμου; Τι έχεις αποκομίσει εσύ προσωπικά από αυτήν την ενασχόληση;



Διαβάστε τη συνέχεια εδώ