Από το Ειδικό
Σχολείο Κατερίνης ξεκίνησε σήμερα, η «Σχολική Εβδομάδα Εθελοντισμού», μια εβδομάδα δράσεων, που υλοποιείται από την Αντιδημαρχία Περιβάλλοντος & Πρασίνου του Δήμου Κατερίνης, με την έγκριση
του Υπουργείου Παιδείας, στο πλαίσιο του προγράμματος Let’s do it Greece. Σκοπός
των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται μέσα στις σχολικές μονάδες είναι να
υιοθετηθεί ο σχολικός χώρος ως πεδίο δράσης καθαρισμού και βελτίωσης του
περιβάλλοντος.
Ειδικότερα, με κέφι και ενθουσιασμό, με την συνδρομή και καθοδήγηση υπαλλήλων της αντιδημαρχίας περιβάλλοντος & πρασίνου του Δήμου Κατερίνης, οι μαθητές του Ειδικού
Σχολείου συμμετείχαν στη φύτευση εποχικών λουλουδιών στην αυλή του σχολείου.
Όπως τονίζει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Σάββας Χιονίδης: «Στο Δήμο Κατερίνης, η προστασία και η βελτίωση του περιβάλλοντος
αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της καθημερινής μας δράσης», ενώ όπως επισημαίνει: «Οι περιβαλλοντικές δράσεις στα σχολεία βοηθούν στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα περιβάλλοντος και γενικότερα στην ανάπτυξη του κοινωνικού αισθήματος».
Παρόντες στη δράση ήταν: ο Αντιδήμαρχος Κώστας Τσιουκάνης, ο πρόεδρος της Τ.Κ. Γανόχωρας Ιωάννης Μαντονίτσας, η διευθύντρια του
σχολείου Σύλβια Δεληγιαννίδου, εκπαιδευτικοί του σχολείου και υπάλληλοι της
Αντιδημαρχίας Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
Όπως σημειώνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κώστας Τσιουκάνης: «Η φετινή συμμετοχή της Αντιδημαρχίας
Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Κατερίνης στο Let’s do it Greece εστιάζεται
στην ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, όπως για
παράδειγμα την ανακύκλωση, την κομποστοποίηση και την αισθητική αναβάθμιση
υπαίθριων χώρων, ενώ παράλληλα, θα πραγματοποιούνται φυτεύσεις, καθαρισμοί και
εργασίες συντήρησης».
Όπως
είναι βέβαια, γνωστό, ο Δήμος
Κατερίνης, σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς με σκοπό την ευαισθητοποίηση των
παιδιών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθοδηγεί τους μαθητές
σε δράσεις, όπως η δενδροφύτευση, η επαφή με τη φύση, οι οποίες αποτελούν ξεχωριστές δραστηριότητες,
αναγκαίες και αποτελεσματικές στην κατεύθυνση δημιουργίας - από μικρή ηλικία -
περιβαλλοντικής συνείδησης.