Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Ενημερωτική Συνάντηση Επαγγελματιών από το Σωματείο Επαγγελματιών Εμπόρων και Βιοτεχνών Αιγινίου

Αγαπητέ Συνάδελφε Επαγγελματία,
Η Διοίκηση του Σωματείου Επαγγελματιών, Εμπόρων και Βιοτεχνών Αιγινίου και Περιχώρων στα πλαίσια της προσπάθειας για Ενημέρωση, Εκπαίδευση και

Διευκόλυνση των Επαγγελματιών με τους Κρατικούς, Δημοτικούς και Τραπεζικούς Φορείς σε καλεί την Τετάρτη 29/3/2017 και ώρα 18:00 μμ στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Αιγινίου σε μια ενημερωτική συνάντηση.
Θέματα Συζήτησης:
1) Τράπεζα Πειραιώς: θα γίνει μια γνωριμία με τον Νέο Διευθυντή του υποκαταστήματος Αιγινίου και θα συζητηθούν θέματα τα οποία έχει θέσει το Σωματείο στην Τράπεζα όπως:
i) Έκπτωση σε αγορά Τερματικών P.O.S.
ii) Ειδική μέριμνα για την εξυπηρέτηση του Επαγγελματία ( πρόταση 11:00-2:30 προτεραιότητα στις συναλλαγές).
iii) Εγκατάσταση Μηχανήματος A.P.S στην Τράπεζα για άμεση πληρωμή ΔΕΗ, ΟΤΕ, Τέλη Κυκλοφορίας, Μεταφορές σε Λογαριασμούς κ.α.

2) Ειδικά Προγράμματα για Επαγγελματίες για την χρήση Η/Υ.
i) Το Σωματείο με την συνδρομή του Επιμελητηρίου Πιερίας δίνει την δυνατότητα εκμάθησης του Η/Υ σε αρχάριους και λίγο προχωρημένους Εντελώς Δωρεάν σε ένα πρόγραμμα 24 ωρών που θα πραγματοποιηθεί στο ΚΕΚ Κακούρη στο Αιγίνιο. Την ανάλυση της θεματικής εκπαίδευσης θα κάνει ο διευθυντής του ΚΕΚ κύριος Φάκας.
ii) Παράλληλα όσοι επιθυμούν και έχουν την γνωστική ικανότητα μπορούν να παρακολουθήσουν ένα διαφορετικό τμήμα με την προοπτική της Κρατικής πιστοποίησης. Σε αυτήν την περίπτωση θα υπάρξει μια συμμετοχή του Σωματείου στα Δίδακτρα.
 Οι δύο παραπάνω δράσεις αφορούν όλους τους Επαγγελματίες είτε ένα μέλος της οικογένειας τους είτε έναν υπάλληλο της επιχείρησης τους.

3) Θα διανεμηθεί ένα Ενημερωτικό Φυλλάδιο σχετικά με τις Υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει το ΚΕΠ προς διευκόλυνση των Πολιτών.

4) Ερωτήσεις-Προτάσεις για διάφορα θέματα.

Σας καλούμε να είστε Όλοι Παρόντες και όσοι επιθυμούν ακόμα να συμμετέχουν πιο Ενεργά παίρνοντας μέρος στην Διοίκηση του Σωματείου.



https://www.facebook.com/events/