Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ - ¨"ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ"

Απολαύστε το νέο τραγούδι του Βασίλη Τερλέγκα με τίτλο "Μοναδικός και Ανεξάρτητος" το
οποίο είναι τραγούδι promo από τη συλλογή Δώδεκα Λαϊκά Ζεϊμπέκικα που έρχεται σε λίγες μέρες. Σε μουσική Νεκτάριου Μπήτρου και στίχους Τάκη Αναστασόπουλου.
Κυκλοφορεί από τη Lobby Music..


Βασίλης Τερλέγκας - Μοναδικός και Ανεξάρτητος

Τα λάστιχα στην άσφαλτο με δάκρια στο βλέμμα
Αθήνα - Πελοπόννησο χιλιόμετρα στο τέρμα
Το αετίσιο  βλέμμα μου κι απόψε ταξιδεύει
Ένα ζεϊμπέκικο καημού πάλι η ψυχή χορεύει.

Μοναδικό και ανεξάρτητο μ' έκανε η φύση
Στα δύσκολα εγώ βρίσκω τη λύση
Είμαι αντάρτης στην ψυχή και το παλεύω
Πάνω σε αφύλαχτες διαβάσεις ταξιδεύω.

Τα λάστιχα στην άσφαλτο , ο δρόμος μια ευθεία
Δημόσια έργα , φορτηγά και 'γω κρατώ πορεία
Το αετίσιο  βλέμμα μου κι απόψε ταξιδεύει
Ένα ζεϊμπέκικο καημού πάλι η ψυχή χορεύει.

Μοναδικό και ανεξάρτητο μ' έκανε η φύση
Στα δύσκολα εγώ βρίσκω τη λύση
Είμαι αντάρτης στην ψυχή και το παλεύω
Πάνω σε αφύλαχτες διαβάσεις ταξιδεύω.