Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Οι τάσεις που θα επηρεάσουν τα ταξίδια του 2016 – Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι

Η τελευταία έρευνα  TripBarometer  από το  TripAdvisor  πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως τις 29 Οκτωβρίου 2015 σε πάνω από  44 χιλιάδες ταξιδιώτες  και ξενοδόχους, με στόχο να μάθει τα σχέδιά τους για τη νέα χρονιά. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έρευνα
τέτοιου είδους στον κόσμο, η οποία ανέδειξε ενδιαφέροντα στοιχεία για τις προτιμήσεις των τουριστών που καθορίζουν τις επιλογές τους.
Αναζήτηση νέων εμπειριών 
Τη χρονιά που έρχεται, οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών έχουν σκοπό να αναζητήσουν πράγματα και εμπειρίες που δεν έχουν ξαναζήσει, από κρουαζιέρες, μέχρι ταξίδι μόνοι τους και άλλα. Παγκοσμίως, το 69% των ταξιδιωτών σκοπεύει να δοκιμάσει κάτι καινούργιο φέτος, ένας στους πέντε θα δοκίμαζε  κρουαζιέρα για πρώτη φορά και το 17% θα δοκιμάσει μοναχικές διακοπές για πρώτη φορά μέσα στο 2016. Ακόμη, το 15% σκοπεύει να βάλει μπρος για ταξίδια γεμάτα  περιπέτεια. 
Το ερώτημα είναι: είναι έτοιμο το δικό σας ξενοδοχείο να προσελκύσει πελάτες που επιλέγουν μοναχικές διακοπές ή αναζητούν την περιπέτεια; Θα βρει, ψάχνοντας στην ιστοσελίδα σας προτάσεις ικανές να του προξενήσουν το ενδιαφέρον ή να το τραβήξουν σαν μαγνήτης;
Διάθεση περισσότερων χρημάτων γιατί το «αξίζουν»
Μπορεί σε εγχώριο επίπεδο πολλοί να δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν ταξίδια, παγκοσμίως, όμως, οι ταξιδιώτες φαίνονται «ανοιχτοί» στο να ξοδέψουν  περισσότερα χρήματα  μέσα στο 2016, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κι ο λόγος δεν είναι μόνο η αύξηση των τιμών. Συγκεκριμένα, ένας στους τρεις ταξιδιώτες (το 33%) σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα στα ταξίδια τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε σε σχέση με την προηγούμενη. Ανάμεσα σε αυτούς που σκοπεύουν να αυξήσουν το ταξιδιωτικό budget, το 49% δηλώνει ότι θα το κάνει γιατί  «το αξίζει» , ενώ το 31% δήλωσε ότι θα ξόδευε περισσότερα για ταξίδια, γιατί είναι σημαντικά για την υγεία και την ευζωία.
Το ερώτημα είναι: Σε τι είναι διατεθειμένοι οι τουρίστες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα. Στην πολυτέλεια, στην άνεση, σε υπηρεσίες, στο καλό φαγητό, στη διασκέδαση, σε περιηγήσεις, σε extreme θεματικές προτάσεις; Πρέπει να προβλέψετε, να ετοιμάσετε τις προτάσεις, τις συνεργασίες και τα προγράμματά σας και να φροντίσετε να ενημερωθούν για αυτό οι τουρίστες πριν αποφασίσουν τον προορισμό που θα επιλέξουν.
Επιλογή νέων προορισμών με βάση την κουλτούρα και τις ειδικές προσφορές 
Οι σημερινοί ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων νέων προσφορών από ξενοδοχεία. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 47% των ταξιδιωτών υποστηρίζει πως έχει επισκεφτεί προορισμό λόγω της κουλτούρας  και των ανθρώπων της συγκεκριμένης χώρας. Το 21% των ταξιδιωτών, δηλαδή ένας στους πέντε, έχει επιλέξει ταξιδιωτικό προορισμό με βάσει  ειδικές προσφορές σε ξενοδοχειακά πακέτα.
Το ερώτημα είναι: Στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας υπάρχουν πληροφορίες για την κουλτούρα, τον πολιτισμό, τα έθιμα και ότι άλλο μπορεί να συμπεριληφθεί στις  προτάσεις και τις προσφορές σας και να φτιάξει το «όνειρο» του ταξιδιώτη;
Σύνδεση στο διαδίκτυο και κλιματισμός
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον κι άλλες  ανέσεις στα ταξίδια τους, όπως αυτή του κλιματισμού και του WiFi. Ο κλιματισμός αποτελεί must για το 63% των ταξιδιωτών όσον αφορά την ανεύρεση δωματίου, περισσότερο κι από το πρωινό ή την πισίνα, τα οποία αναζητούν το 40% και το 26% αντίστοιχα. Το 46%, επίσης, θεωρεί απαραίτητο το  δωρεάν WiFi   στο δωμάτιο, που σημαίνει ότι αν δεν παρέχεται, θα συνεχίσουν την αναζήτηση δωματίου. Ακόμη, το 26% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι απαιτούν καταλύματα με γρήγορο Wi-Fi και το 11% αυτών δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να  πληρώσει έξτρα  γι’ αυτή την υπηρεσία.
Το ερώτημα είναι: Αφού είναι δεδομένο ότι οι τουρίστες κάνουν συχνή έως συνεχή χρήση του wifi και του internet, εσείς τους προσφέρετε υπηρεσίες, εξυπηρετήσεις και πληροφορίες μέσω αυτής της οδού; Το ξενοδοχείο σας έχει τη δική του mobile app; Και αν ναι, έχετε διασυνδέσει σε αυτή υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας και πληροφορίες που μπορούν να εντυπωσιάσουν, να κάνουν την καθημερινότητα των τουριστών και των υπαλλήλων σας πιο άνετη και να σας αποφέρουν επιπλέον έσοδα;
Αυξανόμενες τιμές δωματίων και… αισιοδοξίας 
Τα πράγματα φαίνεται πως θα δυσκολέψουν λίγο για τους ταξιδιώτες αυτή τη χρονιά, αφού πολλά ξενοδοχεία και καταλύματα εν γένει σκοπεύουν να  αυξήσουν τις τιμές των δωματίων. Παρ’ όλ’ αυτά, η πλειοψηφία των ξενοδόχων (τρεις στους τέσσερις) εμφανίζονται  αισιόδοξοι για την κερδοφορία που θα παρουσιάσει το 2016, λόγω τοπικών event και συνεδρίων που αναμένονται στην αγορά τους αυτή τη χρονιά. Πιο συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί ξενοδόχοι παγκοσμίως σκοπεύουν να αυξήσουν τις τιμές τους και στις περισσότερες περιπτώσεις, οι τιμές αυξάνονται για να καλυφθεί το  αυξημένο κόστος,  αν και πάνω από το 1/3 οδηγείται σε αυτή την αύξηση  λόγω ανακαινίσεων και αυξημένης ζήτησης.  Το 91% των επιχειρηματιών βλέπει την αύξηση των άμεσων κρατήσεων ως σημαντική για το μέλλον της επιχείρησής τους.
Το ερώτημα είναι: Εσείς έχετε αξιοποιήσει τα events και τις δυνατότητες που προσφέρει η περιοχή για να προσελκύσετε θεματικό τουρισμό, να αυξήσετε πληρότητά σας, να διευρύνετε τη σεζόν και να βελτιώσετε τη σχέση τιμής δωματίου ανά κόστος;
Διαχείριση της online φήμης
Το διαδίκτυο είναι όπλο για τον τουρισμό και η παρουσία σε αυτό είναι εξαιρετικά σημαντική για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Το 2016, μάλιστα, οι επιχειρηματίες προτίθενται να παρακολουθούν στενά τα  online σχόλια των ταξιδιωτών, με το 93% αυτών να ισχυρίζεται ότι οι  αξιολογήσεις  είναι πολύ σημαντικές για το μέλλον της επιχείρησής τους. Η  διαδικτυακή φήμη  αποτελεί μεγάλη περιοχή επενδύσεων για το 2016, με το 59% των ξενοδόχων να επενδύει περισσότερα σε αυτή σε σχέση με άλλες χρονιές.
Το ερώτημα είναι: Ποια είναι η φήμη του ξενοδοχείου σας; Ποια η γνώμη αφενός των πελατών σας και ποιες οι εντυπώσεις του κοινού; Τι έχετε κάνει για να την βελτιώσετε; Κατά πόσο έχετε προβάλει τα πλεονεκτήματά του στην ιστοσελίδα σας, στα social media, στα travel media, στους ΟΤΑ (online travel angencies) και στα προσφορές σας;

*Εάν θελήσετε αναλυτικότερες οδηγίες ευχαρίστως να συζητήσουμε μαζί σας τι πρέπει να κάνετε για να προσελκύσετε περισσότερους τουρίστες, να διευρύνετε την τουριστική σεζόν, να βελτιώσετε τα ποσοστά πληρότητά σας και την σχέση τιμής δωματίου / κόστος

http://iservices.gr/blog