Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΦΟΔΟΥ ΣΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ (ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ)

ΑΒΜ: Γ2015/1454
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Παναγιώτη Σταμάτη του Δημητρίου, Πλωτάρχη του Πολεμικού Ναυτικού ε.α. κατοίκου Αθηνών, οδός Κομνηνών, αρ… (panos_stamatis@yahoo.gr).
ΚΑΤΑ

1. ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ – συμμετόχου και εμπλεκομένου, διά κοινής δράσης και κοινού δόλου, αρμοδίου υπηρεσιακού παράγοντος και εξωθεσμικού τοιούτου συναυτουργού ή ηθικού  αυτουργού.
2Και κάθε άλλου προσώπου ως προς το οποίο προκύπτουν αποχρώσες ενδείξεις ενοχής. 
Αξιότιμε κύριε Εισαγγελεύ,
Με την παρούσα μηνυτήρια αναφορά, Σας εκθέτω μια σειρά από κρίσιμα πραγματικά περιστατικά που πραγματώνουν την τέλεση σοβαρών ποινικών αδικημάτων αυτεπαγγέλτως διωκομένων, εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος, εις βάρος του ελληνικού λαού και συστοίχως εις βάρος του πολιτεύματος. Τα κρίσιμα περιστατικά και οι σύστοιχες συμπεριφορές αφορούν το Παναγιώτη Λαφαζάνη, βουλευτή και πρώην Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Αναφέρομαι σε εσάς κύριε Εισαγγελεύ ζητώντας τη συνδρομή σας, προκειμένου να διερευνηθεί από τα αρμόδια όργανα της Ελληνικής Δικαιοσύνης η πιθανότητα τέλεσης των αδικημάτων, ενδεικτικά (135 ΠΚ παρ.1 και 134 παρ. 2 εδ. β΄, 184 ΠΚ κ.α.),καθώς και οποιουδήποτε άλλου αδικήματος σχετικού με την προπαρασκευή σοβαρών ποινικών αδικημάτων εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος, εις βάρος του ελληνικού λαού και συστοίχως εις βάρος του πολιτεύματος, καθώς και απόπειρα πρόκληση κινδύνου της ομαλής ζωής των πολιτών και της δημοσίας τάξης
Ι. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ (Κρίσιμα νομικά και πραγματικά περιστατικά)
1. Πρόσφατα μέσα από διάφορες δημοσιεύσεις (έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου) πληροφορήθηκα για το Plan B της Αριστερής Πλατφόρμας του ΣΥΡΙΖΑ, συγκεκριμένα την αναφορά του κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη, σε εκδήλωση της Πλατφόρμας σε κεντρικό ξενοδοχείο, σύμφωνα με την οποία, θα μπορούσε η κυβέρνηση να πάει τη χώρα σε εθνικό νόμισμα «παίρνοντας 22 δισ. ευρώ από την Τράπεζα της Ελλάδος, με τα οποία θα πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις και στο μεσοδιάστημα να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο για να τυπώσουμε δικό μας νόμισμα».


2. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, που επικαλείται σε δημοσίευσή της η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (15.7.2015), ο κ. Λαφαζάνης είχε παρουσιάσει το εναλλακτικό σχέδιο που είχαν επεξεργαστεί τα στελέχη της Αριστερής Πλατφόρμας σε κυβερνητική σύσκεψη. Το σχέδιο προέβλεπε την εισβολή στο Νομισματοκοπείο Χολαργού, όπου φυλάσσεται το χρηματικό απόθεμα της Τράπεζας της Ελλάδος, ουσιαστικά το απόθεμα από το οποίο εφοδιάζονται οι ελληνικές τράπεζες, έπειτα από άδεια που δίδεται από την ΕΚΤ. Τα χρήματα που θα υφαρπάζονταν με τον τρόπο αυτό, θα χρησιμοποιούνταν, συμφώνα με το σχέδιο, αλλά και με βάση τη χθεσινοβραδινή αναφορά του κ. Λαφαζάνη, για την πληρωμή μισθών και συντάξεων μετά την επιβολή των capital controls.
 Βεβαίως, μια τέτοια ενέργεια, η κυκλοφορία χαρτονομισμάτων στην αγορά χωρίς την άδεια της ΕΚΤ, θα εθεωρείτο τύπωμα χρήματος χωρίς άδεια και θα συνεπαγόταν την αυτόματη έξοδο της χώρας από το ευρώ.
Στο σχέδιο που είχε παρουσιασθεί προβλεπόταν, επίσης, όπως εννοείται, η αποπομπή του κ. Γιάννη Στουρνάρα από τη διοίκηση της ΤτΕ.
3. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, ο κ. Λαφαζάνης ήταν ο δεύτερος υπέρμαχος της πρότασης που παρουσίασε σε κλειστή σύσκεψη ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, για τη χρήση IOU, όταν ειδοποιήθηκε η κυβέρνηση από την ΕΚΤ ότι θα έπρεπε να προχωρήσει σε επιβολή capital controls.
4. Η αιχμηρή απάντηση στον κ. Λαφαζάνη ήλθε από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Δημήτρη Μάρδα ο οποίος σε ανάρτησή του στο Facebook με τίτλο “Lost in space 2” απαξιώνει πλήρως τα όσα υποστηρίζει ο κ. Λαφαζάνης. Συγκεκριμένα ο κ. Μάρδας αναφέρει: «Σε συνάντηση που έγινε σε ξενοδοχείο των Αθηνών της «Αριστερής Πλατφόρμας» ο κος Λαφαζάνης και οι πέριξ αυτού δραχμιστές διατύπωσαν διάφορες απόψεις αναφορικά με την επιστροφή της χώρας στη δραχμή. Λόγω έλλειψης ενός γραπτού κειμένου αρκούμαστε στα όσα έχουν διαρρεύσει στο πλαίσιο των σχετικών ρεπορτάζ.
Ακούστηκε λοιπόν ότι κατά τη διαδικασία επιστροφής στη δραχμή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για πληρωμή μισθών και συντάξεων, τα 20 περίπου δις ευρώ που βρίσκονται στις αποθήκες της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ) και ανήκουν φυσικά στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ). Υποθέτουν οι υποστηρικτές τέτοιων λύσεων ότι η ΕΚΤ θα μείνει απαθής αν κάτι τέτοιο πράγματι συμβαίνει, κάτι φυσικά που δεν είναι αληθές. Η απάντηση της ΕΚΤ θα είναι απλή: Αν πράγματι χρησιμοποιήσουμε τα υποτιθέμενα 20 δις ευρώ που βρίσκονται σε κάποιες αποθήκες της ΤτΕ, την επόμενη ημέρα η ΕΚΤ θα αρχίσει να τυπώνει νέα χαρτονομίσματα για την υπόλοιπη ΕΕ, ακυρώνοντας στην πράξη τα ευρώ που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Οπότε οι Έλληνες θα έχουν στα χέρια τους απλά σκουπίδια. ! Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα, από τη στιγμή που δεν υπάρχει αυτή η παρακαταθήκη των 20 δις της ΕΚΤ στην ΤτΕ. Στην περίπτωση αυτή, τα διαβόητα 20 δις ευρώ είναι απλά τίτλοι του Δημοσίου, που οφείλει το κράτος σε Ταμεία, Οργανισμούς κ.λπ.
5. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, ο κ. Δραγασάκης είπε στην συνεδρίαση της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ στον υπουργό ότι το ποσό είναι ανακριβές αλλά έτσι κι αλλιώς ο Ντράγκι που έχει τους κωδικούς των χαρτονομισμάτων θα τα έβγαζε κατευθείαν πλαστά.  
6. Η Καθημερινή επιβεβαιώνει τα λεγόμενα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης σημειώνοντας ότι μετά την «επανάσταση» θα συνέβαιναν τα εξής:   Η ΕΚΤ θα κατέβαζε σε διάστημα λίγων λεπτών το σύστημα πληρωμών Target 2, που ισοδυναμεί με πυρηνικό πλήγμα, δηλαδή έξοδο από το ευρώ και πλήρη αποκλεισμό της χώρας.  
Δεν θα μπορούσε να γίνει καμία συναλλαγή, όλοι οι λογαριασμοί θα «πάγωναν», οι επιχειρήσεις θα έχαναν την πρόσβαση στους λογαριασμούς στο εξωτερικό, ενώ τα ευρώ στην Ελλάδα θα θεωρούνταν πλαστά.
Όπως υπογραμμίζουν τραπεζικές πηγές, η Ελλάδα θα μετατρεπόταν σε απομονωμένο νησί, όπου κανείς  Έλληνας  πολίτης  δεν θα μπορούσε να ταξιδέψει στο εξωτερικό, και τα ευρώ στην Ελλάδα θα ήταν παραχαραγμένα νομίσματα!
7. Καλά πληροφορημένες πηγές ανέφεραν στο ΒΗΜΑ ότι το όλο σχέδιο, προβληματικό και φαιδρό στη σύλληψή του, αλλά εξόχως επικίνδυνο, είχε περιέλθει σε γνώση του Προέδρου της Δημοκρατίας και είχε αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης με τον Πρωθυπουργό και τον Διοικητή της Τράπεζας Ελλάδος. Λέγεται μάλιστα ότι σε κάποια από τις συζητήσεις ο Πρωθυπουργός αναφώνησε «έχω μπλέξει με τρελούς».
Από όλα αυτά σαφώς και μειώθηκε επικίνδυνα η αξιοπιστία της χώρας και αμφισβητήθηκε  η συνέχιση της πορείας Της, μέσα στην Ευρώπη.
8. Οι ως άνω προπαρασκευαστικές πράξεις είναι ποινικά επιλήψιμες και μάλιστα κατ’ εγγύτατο νομικό χαρακτηρισμό (προπαρασκευαστική επεξεργασία διάπραξης του αδικήματος της εσχάτης προδοσίας, ή την διενέργεια προπαρασκευαστικών ενεργειών διάπραξης του αδικήματος της απόπειρας της εσχάτης προδοσίας),ενδεικτικά (135 ΠΚ παρ.1 και 134 παρ. 2 εδ. β΄, καθώς και 184 ΠΚ).
ΙΙ. ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (θεμελίωση της παρούσας μηνυτήριας αναφοράς)
Η διάταξη του άρθρου 13 Π.Κ προσδιορίζει τη νομική έννοια του υπαλλήλου, στην οποία υπάγεται και ο ορκισθείς Υπουργός. Οι διατάξεις των άρθρων 26 και 27 Π.Κ προσδιορίζουν την έννοια της υπαιτιότητας και του δόλου, που συνιστούν προϋπόθεση του ποινικού κολασμού των κακουργηματικών πράξεων. Η διάταξη του άρθρου 134 παρ. 2 β΄ Π.Κ προβλέπει, ότι τιμωρείται με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη όποιος επιχειρεί με τα μέσα που διαλαμβάνονται στο εδάφιο α΄ της ίδιας παραγράφου και με πρόσφορο τρόπο να διαταράξει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας, που τους παρέχει το Σύνταγμα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις απορρέουσες από την εξουσία αυτή. Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 135 Π.Κ κολάζονται οι προπαρασκευαστικές πράξεις εσχάτης προδοσίας. Ειδικότερα, η παράγραφος 2 του ως άνω άρθρου ορίζει, ότι τιμωρείται με κάθειρξη, όποιος συνωμοτεί με άλλον με σκοπό να εκτελέσει οποιαδήποτε από τις διαλαμβανόμενες στο άρθρο 134 Π.Κ πράξεις.
ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ: Άρθρο 135 ΠΚ «Προπαρασκευαστικές πράξεις εσχάτης προδοσίας»
«1. Όποιος δημόσια ή με τη διάδοση εγγράφων, εικόνων ή παραστάσεων προκαλεί με πρόθεση ή προσπαθεί να διεγείρει άλλους στο να επιχειρήσουν πράξεις από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 134 τιμωρείται με κάθειρξη.»
Άρθρο 134 «Έσχατη προδοσία»
«1. Τιμωρείται με την ποινή της ισόβιας ή πρόσκαιρης κάθειρξης: Α) όποιος αποπειράται να αποστερήσει με οποιοδήποτε τρόπο το Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα. Β) όποιος αποπειράται με σωματική βία ή με απειλές σωματικής βίας: α) να παρεμποδίσει κάποιον απ’ αυτούς από την άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του ή να τον εξαναγκάσει να επιχειρήσει πράξη που απορρέει από αυτή την εξουσία και β) να μεταβάλει το πολίτευμα του Κράτους.
2. Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου: α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού. β) επιχειρεί με τα μέσα που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο και με τρόπο πρόσφορο να διαπράξει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας που τους παρέχει το Σύνταγμα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις που απορρέουν από την εξουσία αυτή. γ) ασκεί ή άσκησε την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέλαβε με τους τρόπους και με τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.»
ΕΠΙΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ: Άρθρο 184
«Όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει σε διάπραξη κακουργήματος ή πλημμελήματος τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών.»
Επειδή, η εκδήλωση της παρούσας μηνυτήριας αναφοράς γίνεται για τη διαφύλαξη και την προστασία των δικαιωμάτων μου καθώς και από δικαιολογημένο ενδιαφέρον ως πολίτης Δημοκρατικού Κράτους.
Επειδή, έχω το απαραίτητο έννομο συμφέρον (αρθ. 40 ΚΠΔ), είναι νόμιμη, βάσιμη, αληθής και εξαιρετικής φύσης.
Επειδή, συμφώνως με την έννοια του μεν άρθρου 36 ΚΠοινΔικ καθιερώνεται η αρχή της αυτεπαγγέλτου ποινικής διώξεως η οποία μη υποκειμένη εις τύπον γίνεται άμα ο αρμόδιος εισαγγελεύς πληροφορηθεί την τέλεση του εγκλήματος, είτε κατόπιν μηνύσεως ή αναφοράς δημοσίας αρχής ή ιδιώτου (άρθρ. 37-40 και 42), είτε κατόπιν οιασδήποτε “άλλης ειδήσεως” όπως εξ ιδίων πληροφοριών ή ιδίας αντιλήψεως εξ επιστολής (και ανωνύμου έτι) ή και της κοινής φήμης όταν, εννοείται, εις την τελευταίαν αυτή περίπτωση έχει ο εισαγγελεύς σοβαρούς λόγους να πιστεύει ότι ετελέσθη έγκλημα (Μπουρόπουλος όπου ανωτ. σελ. 57) παθών εκ του οποίου, ειρήσθω, είναι παν πρόσωπον είτε νομικόν είτε φυσικόν, είτε ικανό προς καταλογισμόν είτε ακαταλόγιστον, το οποίον είναι φορεύς του εννόμου αγαθού, καθ’ ού στρέφεται η πράξη (Χωραφάς όπου ανωτ.).
Επειδή, Σας είναι γνωστό, ότι δια την άσκηση ποινικής διώξεως είναι αρκετή και η απλή πιθανότητα τελέσεως αξιόποινων πράξεων καθώς και ότι στην παρούσα περίπτωση υπάρχει πλούσιο αποδεικτικό υλικό, πολλαπλώς διασταυρωμένο, το οποίο επιβάλει την άσκηση ποινικής δίωξης κατά των υπαιτίων, η ύπαρξη απλής και μόνο πιθανότητας τέλεσης αξιόποινης πράξης ή απλών ενδείξεων ενοχής του μηνυομένου ως δράστη αυτής καθιστά υποχρεωτική για τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών την άσκηση της ποινικής δίωξης (βλεπ. Κ. Σταμάτη «Η προκαταρκτική εξέταση»,σελ,.257,274). Η Εισαγγελική Αρχή δεν είναι διάδικος αλλά αυτοτελές όργανο της δικαιοσύνης και κατά την κυρία και βασική λειτουργία της ανήκει στη δικαστική, με ευρεία έννοια, λειτουργία, και η άσκηση ή μη της ποινικής δίωξης (κατ΄άρθρα 27, 43 Κ.Π.Δ.) συνιστά για τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών κυρία λειτουργική αρμοδιότητα με οιονεί δικαιοδοτικό χαρακτήρα (βλεπ. Κ. Σταμάτη « Ο Εισαγγελικός Θεσμός» Ποιν. Χρον. Λ΄ σελίς 609 επομ.) και όχι απλή έκφραση γνώμης.
Επειδή, τα πρόσωπα που διέπραξαν τα ανωτέρω αναφερόμενα αδικήματα είναι δυνατόν να προσδιορισθούν από την διενεργηθησοµένη ανάκριση.
Επειδή, οι ανωτέρω πράξεις τιμωρούνται από τις διατάξεις του ΠΚ καθώς και ειδικών ποινικών νόμων.
Επειδή, προσκομίζεται σειρά δημοσιευμάτων εφημερίδας και ηλεκτρονικών εκδόσεων .
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου
ΕΞΑΙΤΟΥΜΑΙ
Την άμεση και επείγουσα ποινική διερεύνηση του θέματος προκειμένου να ταυτοποιηθούν και εξατομικευτούν οι διαφαινόμενες ως τελεσθείσες αξιόποινες πράξεις, να συνδεθούν με τους φυσικούς, ηθικούς αυτουργούς και άλλους συμμέτοχους και να υποστούν οι υπόλογοι την κατά νόμο τιμωρία τους.
Επιτρέψτε μου να σημειώσω ότι κατά την άποψή μου, υφισταμένων κατά την κρίση Σας των νομίμων προϋποθέσεων, την εισαγωγή της υποθέσεως κατ΄ άρθρον 29 Κ. Ποιν. Δ. στο Δικαστήριο των Εφετών και τον ορισμό Εφέτου Ανακριτή.
Επιπλέον δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής για όλα τα αδικήματα που συρρέουν από τα μηνυόμενα, για την αποκατάσταση της βλάβης, για την υποστήριξη της κατηγορίας και για χρηματική ικανοποίηση (44) ευρώ, λόγω ηθικής βλάβης επελθούσας σε εμένα από τις εν λόγω πράξεις.
Προς απόδειξη όλων των παραπάνω, ζητούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και σας προσκομίζονται τέσσερα (4) αντίγραφα από δημοσιεύματα: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (2), ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΒΗΜΑ.
Αθήνα, 26 Ιουλίου 2015
Ο Μηνυτής και Πολιτικώς Ενάγων
Παναγιώτης Σταμάτης Πλωτάρχης (ε.α.) ΠΝ
https://justiceforgreece.wordpress.com