Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΤΗΣ ΠΟΥΤ…. ΤΟ ΚΆΓΚΕΛΟ Ή ΈΝΑ ΚΡΆΤΟΣ ΜΠΟΡΔ…. Γράφει η ΙΖΑΜΠΕΛ ΔΕΔΕ

28/05/15     Μεθώνη Πιερίας, δήμος Πύδνας-Κολινδρού
Όπως θέλετε πέστε το !!!
Μια και κατηγορήθηκα ΆΔΙΚΑ ότι τάχα εγώ είχα πάρει τηλέφωνο στο δασαρχείο πριν λίγες
μέρες και εφόσον δεν μου αρέσει να κατηγορούμαι χωρίς να φταίω, είπα να διορθώσω την αδικία και αυτή την φορά το δηλώνω ρητά ότι την δεύτερη φορά που έγινε καταγγελία στο δασαρχείο εγώ πήρα τηλέφωνο !!! ( έτσι για να μάθετε ότι όταν κάνω μια καταγγελία την κάνω δημόσια και επώνυμα )
Η συζήτηση με την κυρία του δασαρχείου ήταν .. τι να πω.. προτιμώ να μην την χαρακτηρίσω….
Εν ολίγη :
Κόβουν δέντρα αβέρτα, πεύκα κιόλας, και με την ευλογία της υπηρεσίας !!!
Έγινε σύσταση ως ακολουθία της πρώτης καταγγελίας και με επιείκια, προβαίνοντας την δικαιολογία ότι κόπηκαν τα πρώτα δέντρα για καλλωπιστικούς λόγους… !!! Και βέβαια ότι λέει η υπηρεσία είναι νόμος !!! ( Να ρωτήσω… εφόσον είναι όλα νόμιμα για ποιο λόγο πάνε νύχτα και τα κόβουν τα δέντρα ?? )
Και να σταματήσουν την βεντέτα που έχουν μεταξύ τους ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος ( άραγε τι ξέρει ακριβώς για αυτό το θέμα η κύρια και πόσο σωστά τα ξέρει μια και ΔΕΝ υπάρχει αντιπρόεδρος στο χωριό μας !!! Και ΠΡΟΠΑΝΤΌΣ τι σχέση έχει αυτό με το να ΤΗΡΉΣΟΥΜΕ τους νόμους ?? )
Να προσθέσω ότι μου ζήτησε ευγενικά να μην ανακατεύουμε, να αφήσω την υπηρεσία να κάνει την δουλειά της, να μην ανεβάσω φωτογραφίες … ( ΔΕΝ μπορεί κανείς να με απαγορεύσει να ανεβάσω ότι θέλω και να γράψω ότι θέλω !!!! και το παραδέχτηκε η κυρία )
Ένα ξέρω :
Η καλοπιστία είναι κάτι υποκειμενικό και υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους αρέσει να βλέπουν μωρά δεντράκια να κοπούν ή υπάρχει και το άλλο άκρο… αυτοί που δεν θέλουν καθόλου δέντρα και προτιμάνε το τσιμέντο παντού !!
Τι θα γίνει δηλαδή ?? Σε όποιον αρέσουν τα δέντρα θα πάει να φυτέψει και το βράδυ σε όποιον δεν αρέσουν τα δέντρα θα πάνε να τα κόψουν ??? Και χεστ…. για τους νόμους ????
Μα αυτό δεν λέγεται δημοκρατία !!!
Αυτό λέγεται αναρχία !!!!
Τώρα εφόσον είναι με την ευλογία της υπηρεσίας τι κάθομαι και ασχολούμαι ??? Σωστά μου τα είπε η κυρία …
Αλλά όταν θα πάω εγώ να κόψω δέντρα μη τολμήσουν να μου κάνουν παρατήρηση διότι θα προβαίνω και εγώ την δικαιολογία ότι τα κόβω για καλλωπιστικούς λόγους !!! Εντάξει ???
Δέδε Ιζαμπέλ
Τηλ. Δασαρχείου 2351045562
Μέρα και ώρα επικοινωνίας : Πέμπτη 28/05/15 στις 12:33
DSC00856

DSC00857

DSC00859

DSC00851

DSC00858