Ε . Ο . Δ . Α . Φ
Εθνική Ομοσπονδία για τα Δικαιώματατου Αυτιστικού Φάσματος
ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟΝ
ΝΕΟ-ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΝΟΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΚΑΙ ΕΚΧΩΡΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ
ΚΡΑΤΙΚΑ / ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
(ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ
ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!)
Ο νέος νόμος Ειδικής Αγωγής που έχει καταθέσει στη Βουλή
προς ψήφιση το υπουργείο Παιδείας, θεσμοθετεί ότι το Εκπαιδευτικό πλαίσιο και
μέλλον των παιδιών, δεν θα το αποφασίζει πλέον το παιδί και η οικογένειά του,
αλλά τα κρατικά στελέχη του υπουργείου Παιδείας (ΥΠΑΙΘ) !!!
-Το μέτρο αυτό,
είναι πρωτοφανές στην ιστορία Δημοκρατικής χώρας (δεν παρατηρείται ούτε σε
χουντικά καθεστώτα). Και εφ’ όσον εγκαθιδρυθεί στην Ειδική Αγωγή, θα
δημιουργήσει νομοθετικό προηγούμενο για ΟΛΟΥΣ τους πολίτες – πράγμα που είναι
και η μία από τις προφανείς σκοπιμότητες αυτού του νομοθετήματος.
-Σκοπός αυτού του
τριτοκοσμικού νόμου, είναι o
περαιτέρω ολοκληρωτισμός στην Εκπαίδευση, προκειμένου τα κομματικά στελέχη να
αποφασίζουν και να προδιαγράφουν το μέλλον ΟΛΩΝ των παιδιών : Ώστε, τα δικά
τους παιδιά, μαζί με τα παιδιά των ελάχιστων ισχυρών και κυβερνώντων να
χρίζονται «με το ζόρι» επιστήμονες, ενώ τα παιδιά της συντριπτικής πλειοψηφίας
των πολιτών, φθηνό και αναλώσιμο εργατικό δυναμικό.
-Το μέτρο αυτό
ξεκινάει πρώτα «στα μουλωχτά» από μία μεμονωμένη ευπαθή κοινωνική ομάδα – ώστε
να περάσει απαρατήρητο από την κοινωνία – και στην συνέχεια να έχει
εγκαθιδρυθεί ως νόμιμη η εφαρμογή του για ΟΛΑ τα παιδιά.
-Γιατί ξεκινάει από
τα παιδιά με αναπηρίες του Αυτιστικού Φάσματος;
-Επειδή είναι η πιο πολυάριθμη κατηγορία παιδιών που
χρειάζεται Ειδική Εκπαίδευση ποιοτικά στελεχωμένη, βάσει των διεθνών συμβάσεων
Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει υπογράψει
η χώρα:
Βάσει των διεθνών συμβάσεων και των χρημάτων που δίνουν οι
διεθνείς φορείς, για την Εκπαίδευση των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος,
προβλέπονται ολιγομελή τμήματα (συνήθως
όχι μεγαλύτερα από 15μελή), ένας ειδικευμένος ατομικός Εκπαιδευτικός, που
βοηθάει το παιδί χωρίς να ενοχλείται η τάξη και πρόσθετοι Εκπαιδευτικοί για την
ειδική εξέταση. Αυτό σημαίνει περίπου 10 – 12 επί πλέον Εκπαιδευτικούς κατά
μέσο όρο σε κάθε Σχολείο και ποιοτικά / ολιγάριθμα τμήματα, οπότε, η κυβέρνηση
(στα χαρτιά τουλάχιστον) είναι υποχρεωμένη να διατηρεί αυτόν τον επαρκή αριθμό
Εκπαιδευτικών.
Επομένως, η
κατηγορία αυτή, προσφέρεται για κερδοφόρες περικοπές και μεγάλη λεία από την
κλοπή των χρημάτων, παροχών και Δικαιωμάτων τους.
-Για να μπορέσει να
βάλει χέρι στα χρήματα των παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, αλλά ταυτόχρονα να
προχωρήσει και στις μαζικές απολύσεις μείωσης των υπηρεσιών, ακολουθεί αυτήν
την τακτική: Αφού πρώτα πάρει τα χρήματα που δίνουν οι διεθνείς οργανισμοί για
την Εκπαίδευση των παιδιών αυτών, η κυβέρνηση, στη συνέχεια τα αποκλείει από
την Εκπαίδευση.
Έτσι, μπορεί να απολύσει αυτόν τον σημαντικό αριθμό
Εκπαιδευτικών ως «πλεονάζοντες», ώστε τα χρήματα που χορηγούνται για τα
Εκπαιδευτικά Δικαιώματα των παιδιών αυτών να μένουν στα χέρια των γνωστών συμφερόντων
και της πολιτικής / κομματικής διαφθοράς.
-Για την εκδίωξη των
παιδιών με αναπηρίες του Αυτιστικού Φάσματος από την Δημόσια Εκπαίδευση
μάλιστα, οι κυβερνήσεις του Ελληνικού κράτους, έχουν εφαρμόσει πρακτικές
πλήρους Εκπαιδευτικής υποβάθμισης (πχ με τις αποφάσεις του 2009 – 10 /
υπουργίας Διαμαντοπούλου, από τις 1.000 ώρες Εκπαίδευσης που απολαμβάνει κάθε
παιδί σε μία Σχολική χρονιά, η πραγματική Εκπαίδευση των παιδιών αυτών,
μειώθηκε μόλις στις.... 200 (!!!), ενώ με το νέο νομοθέτημα, μειώνονται περίπου
στις.... 40 !!!).
Επί πλέον, με τις αποφάσεις
της ίδιας περιόδου (2009 – 10), εκτός από τις πρακτικές ασυλοποίησης των
παιδιών του Αυτιστικού Φάσματος, καθιερώθηκαν ακόμη και τεχνικές που στην
επίσημη επιστημονική βιβλιογραφία θεωρούνται μέθοδοι ψυχικής κακοποίησης και
έντεχνου – επιστημονικά μελετημένου βασανισμού τους, προκειμένου να αναγκαστούν
να εγκαταλείψουν το Σχολείο, ώστε τα χρήματά τους, να «περισσέψουν» για τα
πολιτικά συμφέροντα και τη διαφθορά.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το σκάνδαλο της πιο πάνω περιόδου
που έχει καταγγελθεί επίσημα από την ΕΟΔΑΦ στη Βουλή, όπου τα 35 εκατομμύρια
(και όχι μόνο) που χορηγήθηκαν από τους διεθνείς οργανισμούς για την Παράλληλη
Στήριξη των παιδιών με αναπηρίες του Αυτιστικού Φάσματος, στην πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκαν
για την χρηματοδότηση προεκλογικών εκστρατειών και την εξαγορά ψηφοφόρων, αντί
για την πλήρη και ποιοτική στελέχωση της Εκπαίδευσης των παιδιών αυτών.
-Επί πλέον, με το
άρθρο 3, προβλέπεται η ένταξη της πλειοψηφίας των παιδιών της τάξης στην
κατηγορία των «ακατάλληλων» παιδιών προς ασυλοποίηση και αποκλεισμό από το
Σχολείο, ώστε μέσω της δραστικής μείωσης του μαθητικού πληθυσμού, να
«πλεονάσει» και να απολυθεί πάνω από το 50% των Εκπαιδευτικών της Δημόσιας
Εκπαίδευσης, προχωρώντας στην καθιέρωση τμημάτων των 40 – 50 παιδιών, με
υποβαθμισμένη «Κινεζοποιημένη» Εκπαίδευση.
-Όπως γίνεται
κατανοητό, τα παιδιά του Αυτιστικού Φάσματος, λόγω των ολιγάριθμων τμημάτων που
απαιτεί η Εκπαίδευσή τους στο Δημόσιο γενικό Σχολείο (δεδομένων των χρημάτων
που έχουν χορηγήσει οι διεθνείς οργανισμοί), είναι ένα τεράστιο εμπόδιο στα
σχέδια αυτά, δεδομένου ότι οι γονείς τους, απαιτούν την τήρηση των διεθνών
ποιοτικών προδιαγραφών και δεν είναι δυνατόν να αποδεχθούν την υποβαθμισμένη
Εκπαίδευση, την ασυλοποίηση και τις τεχνικές ψυχολογικού βασανισμού των παιδιών
τους.
-Αυτός ακριβώς είναι
ο λόγος που η κυβέρνηση θέλει να εγκαθιδρύσει το νέο - μεσαιωνικό μέτρο που
αφαιρεί από τα χέρια της οικογένειας και του παιδιού την απόφαση για το
Εκπαιδευτικό πλαίσιο του παιδιού και την εκχωρεί σε εξαρτώμενα από αυτήν
κρατικά / κομματικά στελέχη (και μάλιστα στα στελέχη του κράτους με την
μεγαλύτερη έκρηξη διαφθοράς στον πλανήτη!!!):
Για να αποφασίζουν αυτοί (για τα παιδιά των άλλων!!!!) και
όχι οι γονείς, ό,τι συμφέρει τους πολιτικούς / κομματικούς τους
προϊστάμενους – δηλ. υποβαθμισμένη Εκπαίδευση, ασυλοποιήσεις, τεχνικές ψυχικής
κακοποίησης και αποκλεισμού των παιδιών για να διευκολυνθούν οι μαζικές
απολύσεις χιλιάδων Εκπαιδευτικών, ώστε τα κονδύλια της μισθοδοσίας τους μαζί με
τα χρήματα που οι διεθνείς οργανισμοί δίνουν για τα παιδιά με αναπηρίες του Αυτιστικού
Φάσματος, να «περισσέψουν» και να περάσουν στα χέρια τους, προς χρηματοδότηση
των γνωστών πολιτικών συμφερόντων και της διαφθοράς...
-Φαντάζεστε, αν την
απόφαση για το αν το παιδί σας θα φοιτήσει σε γενικό ή τεχνικό Σχολείο, για το
αν θα έχει δικαίωμα να δώσει εξετάσεις για το πανεπιστήμιο, για το αν θα
ακολουθήσει θεωρητική ή πρακτική κατεύθυνση, για το αν θα εγγραφεί στην Α ή
στην Β σχολή, κλπ, κλπ, αντί να τα αποφασίζει το ίδιο το παιδί και η οικογένειά
του, τα αποφασίζουν τα κρατικά / κομματικά στελέχη
Οι θέσεις της Εκπαίδευσης, θα γίνονται αντικείμενο εμπορίου,
ενώ τα παιδιά της άρχουσας τάξης και
ελάχιστων κρατικών στελεχών, θα χρίζονται εκ των προτέρων επιστήμονες και
υψηλόμισθοι ιθύνοντες στις θέσεις με την καλύτερη εργασιακή αποκατάσταση, ενώ
τα παιδιά της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών, παρά τις ικανότητες και την
εργατικότητα τους, θα «προγράφονται» εξαναγκαστικά ως φθηνό και αναλώσιμο
εργατικό δυναμικό / υποζύγιο των πρώτων, όπως στον μεσαίωνα και στα βαθειά
τριτοκοσμικά καθεστώτα.
-Το νομοθέτημα αυτό καταπατάει όλες τις συμβάσεις Ανθρωπίνων
Δικαιωμάτων που ισχύουν στην πολιτισμένη Δημοκρατική Ανθρωπότητα και έχει
υπογράψει η χώρα, καθώς και τις πρόσφατες υποδείξεις του ΟΗΕ ειδικά για την
χώρα μας, που ορίζουν ρητά ότι τις αποφάσεις αυτές πρέπει να λαμβάνουν το ίδιο
το παιδί και η οικογένεια του.
-Παραβιάζει Θεμελιώδη Ανθρώπινα και Συνταγματικά Δικαιώματα,
όπως το Δικαίωμα στην προσωπική ελευθερία, το Δικαίωμα στην οικογενειακή ζωή
και το απαραβίαστο αυτής, το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση, το Δικαίωμα στην ίση
μεταχείριση και την αποφυγή των διακρίσεων και αποκλεισμών, κλπ, κλπ...
-Παραβιάζει συνεπώς και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων
του Ανθρώπου, τον Ευρωπαϊκό κοινωνικό χάρτη, το Σύνταγμα και το Δημοκρατικό
πολίτευμα, που κατοχυρώνουν τα Δικαιώματα αυτά.
-Για όλες αυτές τις
παραβιάσεις, οι Γονείς θα προσφύγουν στο διεθνές δικαστήριο Ανθρωπίνων
Δικαιωμάτων, για τις αποζημιώσεις που δικαιούνται και για την καταδίκη των
υπεύθυνων, για εγκλήματα κατά των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
-Επειδή η στάση της Πολιτείας προς τα ανάπηρα παιδιά της και
τα ευπαθή κοινωνικά στρώματα, είναι ο πιο αξιόπιστος δείκτης των προθέσεών της
για τα Ανθρώπινα και Συνταγματικά Δικαιώματα ΟΛΩΝ μας...