Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Πάτρα: Έκοψαν κλήση 80 ευρώ για παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο χωρίς να υπάρχει!!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Greek - iNews gr
Μια απίστευτη καταγγελία κάνει αναγνώστης μέσα από το Greek-iNews.gr, στον οποίο έκοψαν κλήση 80 ευρώ για παρκάρισμα πάνω σε πεζοδρόμιο χωρίς όμως να
υπάρχει...

Η απάντηση του αστυνομικού τμήματος μετά από επανειλημμένες προσπάθειες να βρει το δίκιο του, ήταν πως υπάρχει νοητό πεζοδρόμιο!!


Διαβάστε αναλυτικά τα όσα καταγγέλλει ο αναγνώστης:

Στις 31/7/14 το απόγευμα στην Θεοτοκοπούλου στο Μπεγουλάκι στη Πάτρα ήταν παρκαρισμένο το αυτοκίνητο μου. Βλέπω μια κλήση για παρκάρισμα επί του πεζοδρομίου στο αυτοκίνητο μου 80 ευρώ. Εκεί δεν υπάρχει πεζοδρόμιο.

Πήγα στο αστυνομικό τμήμα και τους είπα ότι δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, ήταν και αυτός που μου έδωσε την κλήση, απόρησε ότι δεν υπάρχει πεζοδρόμιο και σηκώθηκε και έφυγε.

Ο αξιωματικός υπηρεσίας είπε ότι δεν κάνουν λάθη οι αστυνομικοί και ότι καταγγελία έχει γίνει και να πάω στο Διοικητή την άλλη μέρα να παραπονεθώ.


Πήγα την άλλη μέρα στο Διοικητή και δεν καταδέχθηκε να με δει. Έχω πάει έως τώρα 10 φορές και δεν έχει καταδεχθεί να με δει. Μου είπε μόνο αντιπροσώπου του να κάνω ένσταση. Έκανα ένσταση ότι είναι παράλογη η κλήση γιατί δεν υπάρχει πεζοδρόμιο. Έβγαλα και φωτογραφίες του δρόμου, του έβαλα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (2 μικρά παιδιά) δελτίο ανεργίας .

Μετά από 3-4 επισκέψεις ελέησε να μου απαντήσει δια αντιπροσώπου ότι είναι αβάσιμοι οι ισχυρισμοί μου. Κάτι γενικό και αόριστο ότι υπάρχει νοητό πεζοδρόμιο κ.τλ..

Ζήτησα το όνομα του Διοικητή του αστυνομικού τμήματος δεν μου το έδωσαν. Γενικά η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη. Μπορώ να πω πάρα πολύ.

Δεν τους γνωρίζω ούτε και θέλω να έχω σχέσεις μαζί τους αλλά δεν καταλαβαίνω αυτή την αλαζονική συμπεριφορά εξουσίας.

Συνεχίζω πάντως και περιμένω απάντηση από τον Δήμο Πατρέων εάν έχει πεζοδρόμιο ο δρόμος η όχι. Δεν μπορούν να αυθαιρετούν.

Εάν ήταν δίκαιη η κλήση θα έβαζα την ουρά στα σκέλη και θα την πλήρωνα. Τώρα όμως θα ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματα μου για να πάρουν 1 μάθημα οι κύριοι.






Πηγή: 
http://www.greek-inews.gr/