Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΑΝΑΦΟΡΑ/ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΜΑΡΕΛΛΟΥ ΓΙΑ ΕΣΡ KAI ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

Σύντομη περίληψη: Επειδή το ΕΣΡ δεν διαθέτει νόμιμη συγκρότηση (Ολ.ΣτΕ 1098/2011 και 3513/2013) ακυρώνονται συνεχώς χρηματικά πρόστιμα προς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και προκαλείται έτσι απώλεια Δημοσίων Εσόδων

.
Ωρωπός, 11 Ιουλίου 2014
Παντελής Γιαμαρέλλος …
Προς
Αξιότιμη Προϊσταμένη Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών
ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (κτίριο 16) ,
10167 ΚΥΨΕΛΗ, ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 210 8827657
διά
κ. Διοικητή Τμήματος Ασφαλείας Ωρωπίων
Λεωφ. Χαλκουτσίου 
19015 Ωρωπός Αττικής
Τηλ. 22950 32100

Κοινοποίηση προς:
Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο
Ανεξαρτήτων Αρχών
Σπινθάρου 2 & Φιλοξένου 9
Νέος Κόσμος
Αθήνα 11636
Τηλ. 213 13006062, 018, 022, 069
Εθνικό Συντονιστή Καταπολέμησης της Διαφθοράς
Κ. Ιωάννη Τέντε
Λεωφ. Μεσογείων 96. 
Αθήνα 11527
Τηλ. 210 7758742
.
ΑΝΑΦΟΡΑ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΛΙΤΗ
.
Δια της παρούσης αναφέρω και καταγγέλω προς κάθε Δικαστική και Ελεγκτική Αρχή τα κατωτέρω ζητώντας την διερεύνηση των ποινικών και άλλων ευθυνών κατά των αναφερομένων στο τέλος της παρούσης.
Επειδή ως Ελληνας πολίτης έχω την υποχρέωση αλλά και έννομο συμφέρον να διαφυλάσσω τα Δημόσια Εσοδα και να καταγγέλω στις αρμόδιες Διοικητικές και Δικαστικές και Αστυνομικές Αρχές κάθε περίπτωση διαφυγής αυτών από παράνομες ενέργειες ή παραλείψεις Δημοσίων ή άλλων λειτουργών,
Επειδή ως Ελληνας πολίτης και ψηφοφόρος έχω δικαίωμα να καταγγέλω σε κάθε Δημόσια Αρχή η οποία λειτουργεί ΝΟΜΙΜΩΣ, πράγμα που στην συνέχεια θα αναφέρω ότι δεν ισχύει για το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) , κάθε προσπάθεια εξαπάτησης εκλογέων η οποία επισύρει τις ποινές που προβλέπονται από το άρθρο 113 του Ποινικού Κώδικα,
Επειδή έχω έννομο συμφέρον και υποχρέωση να προβώ σε καταγγελία για παρεμπόδιση εκτέλεσης του δικαιώματος και της υποχρεώσεώς μου για καταγγελία αδικημάτων του Ποινικού Κώδικα και με την υπ. αρ. πρωτ/λου 930/12-5-2014 υπέβαλα καταγγελία για παραπλανητική τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση για την οποία στην συνέχεια υπέβαλα αίτημα θεραπείας μετά από απαράδεκτη και εκτός θέματος «απάντηση» του Δ.Σ. του ΕΣΡ αν και αυτό, όπως θα αναφερθεί στην συνέχεια έχει ήδη κηρυχθεί ως παρανόμως συγκροτηθέν και ως εκ τούτου υπάρχει σοβαρό θέμα μη αποτελεσματικής διώξεως των υπευθύνων παραγωγής αλλά και των εντολέων παραγωγής και μεταδόσεως του παραπλανητικού τηλεοπτικού πολιτικού διαφημιστικού μηνύματος και των φυσικών προσώπων τα οποία εξαπάτησαν όχι μόνον εμένα αλλά και το σύνολο των Ελλήνων ψηφοφόρων
Επειδή σύμφωνα με την απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) υπ’ αρ. 1098/2011 «μετά την πάροδο του ευλόγου χρόνου, το Σύνταγμα δεν ανέχεται πλέον την παράταση της θητείας των μελών της ανεξάρτητης αρχής (σ.σ. ΕΣΡ), η δε ανεξάρτητη αρχή ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΟΜΙΜΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ.» και «Εν προκειμένω, στη σύνθεση του ΕΣΡ που εξέδωσε την προσβαλλομένη, από 13.2.2007, απόφαση, μετείχαν οι Ι. Λασκαρίδης, Ε. Δεμίρη και Γ. Παπακώστας, η τετραετής θητεία των οποίων είχε ήδη λήξει από τον Ιούνιο 2006». Αρα υπάρχει θέμα ακυρότητας της νομίμου συγκροτήσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΡ από τον Ιούνιο 2006.
Επειδή σύμφωνα με νεωτέρα απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) υπ. Αρ. 3513/2013 εκ νέου ορίζεται ότι το ΕΣΡ δεν διέθετε και ακόμη και σήμερα 11/7/2014 δεν διαθέτει νόμιμη συγκρότηση.
Επειδή έχει παρέλθει η εξάμηνη προθεσμία παράτασης θητείας του Δ.Σ. του ΕΣΡ όπως όριζε ο Ν. 4237/2014, έστω και καταχρηστικά και κατά παράβαση του σκεπτικού και λεκτικού των δύο προαναφερομένων αποφάσεων της Ολομελείας του ΣτΕ.
Επειδή η τροπολογία για επί εξάμηνο περαιτέρω «παράταση» της ήδη παράνομης θητείας μελών του Δ.Σ. του ΕΣΡ, η οποία είχε κατατεθεί στις 19 Ιουνίου 2014 προς ψήφιση μαζί με το σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υγείας «Προσαρμογή στο εθνικό δίκαιο της Εκτελεστικής Οδηγίας 2012/25/Ε.Ε. της Επιτροπής της 9ης Οκτωβρίου 2012 για την θέσπιση διαδικασιών ενημέρωσης σχετικά με την ανταλλαγή μεταξύ των κρατών μελών, ανθρώπινων οργάνων που προορίζονται για μεταμόσχευση-Ρυθμίσεις για την Ψυχική Υγεία και την Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή και λοιπές διατάξεις » τελικά απεσύρθη αλλά ακόμη και αν είχε υποβληθεί και υπερψηφισθεί θα συνέχιζε να είναι παράνομη και αντισυνταγματική ως αντίθετη με το σκεπτικό και το λεκτικό των ανωτέρων αποφάσεων της Ολομελείας του ΣτΕ 1098/2011 και 3513/2013.
Επειδή η διάρκεια θητείας του Δ.Σ. του ΕΣΡ ορίζεται από τον νόμο ως τετραετής για τις θέσεις του Προέδρου και Αντιπροέδρου και μετά από κλήρωση για τρία από τα απλά μέλη ως τριετής, ενώ για τα υπόλοιπα τετραετής,
Επειδή ορίζεται σαφώς και ρητά από την ισχύουσα νομοθεσία η οποία διέπει και ορίζει την λειτουργία του ΕΣΡ ότι τα μέλη του Δ.Σ. (συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου και Αντιπροέδρου) δεν μπορούν να εκτελούν πάνω από δύο θητείες, είτε αυτές είναι διαδοχικές είτε όχι,
Επειδή οι ανωτέρω αποφάσεις της Ολομελείας του ΣτΕ 1098/2011 και 3513/2013 έχουν κατ’ επανάληψη κρίνει ότι οι συνεχείς παρατάσεις της θητείας μελών και του Προέδρου του ΕΣΡ, επί ΔΩΔΕΚΑΕΤΙΑ πλέον,υπερβαίνουν τον εύλογο χρόνο κατά τον οποίον θα ήταν Συνταγματικώς ανεκτές οι εν λόγω παρατάσεις.
Επειδή η έλλειψη νομιμότητας μελών και του Προέδρου του Δ.Σ. του ΕΣΡ δημιουργεί θέμα μη νόμιμης συγκρότησης του πράγμα το οποίο οδηγεί σε συνεχή ακύρωση επιβληθέντων χρηματικών προστίμων προς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς ή και άλλα φυσικά ή/και νομικά πρόσωπα και εν τέλει ουσιαστικά σε απώλεια Δημοσίων Εσόδων καθώς σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο λειτουργίας του ΕΣΡ οι αποφάσεις αυτού συνιστούν εκτελεστές διοικητικές πράξεις και εκτελεστούς τίτλους όπως ορίζουν οι διατάξεις του Κώδικα Εισπράξεων Δημοσίων Εσόδων
Επειδή σύμφωνα με πληροφορίες που σας υποβάλω ως συνημμένες με την παρούσα αναφορά έχει γίνει δημοσίως γνωστό ότι από το ποσό των προστίμων που έχει επιβάλει το ΕΣΡ ανέρχεται συνολικά στα 46 εκατομμύρια Ευρώ αλλά μεγάλο τμήμα των ποσών αυτών έχει κηρυχθεί τελικά ως παράνομα απαιτητό λόγω της μη νομίμου συγκροτήσεώς του ΕΣΡ.
Επειδή και τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί μετά το 2013 ή πρόκειται να επιβληθούν στο μέλλον από το παρόν μη νόμιμα συγκροτημένο Δ.Σ. είναι προφανώς αδύνατον να εισπραχθούν νομίμως άρα δημιουργείται και μελλοντική απώλεια εσόδων του Δημοσίου
Επειδή πέραν των χρηματικών προστίμων υπάρχει και το σοβαρότατο θέμα της ακυρότητας ΟΛΩΝ των αποφάσεων του Δ.Σ. του ΕΣΡ πράγμα το οποίο οδηγεί σε ουσιαστική ανυπαρξία ελέγχου των θεμάτων για τα οποία σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα αλλά και την ισχύουσα νομοθεσία έχει ορισθεί το ΕΣΡ ως αρμοδία Ανεξάρτητη Ελεγκτική Αρχή και ως εκ τούτου ναι μεν υπάρχει επιβαρύνοντας το Ελληνικό Κράτος με όλα τα σχετικά έξοδα και επιβαρύνσεις που η λειτουργία του προϋποθέτει και επιβάλλει, αλλά χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ουσιαστικός λόγος αφού δεν μπορεί να επιτέλει το από το Σύνταγμα και τους νόμους ελεγκτικό και ρυθμιστικό του έργο.
Επειδή η ανωτέρω περιγραφομένη κατάσταση επιτρέπει την ανεξέλεγκτη και εν τέλει άνευ τιμωρίας γενική παραβατικότητα από μέρους των ραδιοτηλεοπτικών μέσων όπως και των παραγωγών και εντολέων διαφημιστικών εμπορικών αλλά και πολιτικών μηνυμάτων αφού ΟΛΕΣ οι αποφάσεις επιβολής προστίμων και ποινών από το παρόν Δ.Σ. του ΕΣΡ κρίνονται και είναι παράνομες άρα μη εφαρμοστέες.
Επειδή σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία όφειλε το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, όπως αυτό έχει συγκροτηθεί νομίμως από το έτος 2013 και έχει την υποχρέωση να εφαρμόζει το Ελληνικό Σύνταγμα, τους νόμους και τις αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης αλλά παρ’ όλα αυτά και αντίθετα από τις υποχρεώσεις αλλά και την δικαιοδοσία του δεν έχει ζητήσει την παραίτηση ή δεν έχει ασκήσει πειθαρχική ή άλλης μορφής δίωξη κατά των μελών του Δ.Σ. του ΕΣΡ για τα οποία έχει κριθεί ήδη δύο φορές από την Ολομέλεια του ΣτΕ ότι παρανόμως ασκούν τα καθήκοντά τους εμποδίζοντας την με νόμιμο και αποτελεσματικό τρόπο λειτουργία της Αρχής.
Επειδή σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα μέλη του ΕΣΡ όσο και του Δευτεροβαθμίου Πειθαρχικού Συμβουλίου ευθύνονται ποινικά για πράξεις ή παραλείψεις τους κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα και των ειδικών Ποινικών νόμων.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και για όσους προτίθεμαι να παρουσιάσω ενώπιόν σας με μελλοντικά υπομνήματα ή/και με συμπληρωματικά στοιχεία ή και καταθέσεις μαρτύρων
Ζητώ από την Ελληνική Δικαιοσύνη και κάθε άλλη Αρχή όπως εξετάσουν τα πιό πάνω πραγματικά γεγονότα και καταγγελόμενα και ερευνήσουν τις ποινικές, αστικές και άλλες ευθύνες, συμπεριλαμβανομένης της μη συμμόρφωσης σε δικαστικές αποφάσεις, των:
Ι. Λασκαρίδη, προέδρου του Δ.Σ. του ΕΣΡ από τον Ιούνιο 2002, 
Εύης Δεμίρη μέλους του Δ.Σ. του ΕΣΡ με επαναλαμβανομένη θητεία πέραν των δύο τετραετιών,
Γ. Παπακώστα μέλους του Δ.Σ. του ΕΣΡ με επαναλαμβανομένη θητεία πέραν των δύο τετραετιών
των μελών του Δευτεροβαθμίου Πειθαρχικού Συμβουλίου
αφού όλοι οι ανωτέρω εν γνώσει τους, προφανώς ενήμεροι των αποφάσεων της Ολομελείας του ΣτΕ, για μεγάλο χρονικό διάστημα και με προσωπική ωφέλεια (ενδεικτικά αναφέροντας την συνέχιση καταβολής προς αυτούς αμοιβών κλπ) άρα με αποδεδειγμένο δόλο παρεμποδίζουν συνειδητά την είσπραξη Δημοσίων Εσόδων αλλά και την ορθή και νόμιμη λειτουργίας Συνταγματικά προβλεπομένης Ανεξάρτητης Δημοσίας Αρχής με όλα τα προβλήματα που αυτό συνεπάγεται για την εφαρμογή των νόμων, τον περιορισμό ή την μη αποτελεσματική υπεράσπιση των δικαιωμάτων των Ελλήνων πολιτών ή την προστασία και εφαρμογή του Συντάγματος και των προβλεπομένων και οριζομένων από αυτό.
Ο αναφέρων, καταγγέλων τα ανωτέρω και αιτούμενος τις ενέργειές σας
Παντελής Γιαμαρέλλος
Συνημμένα:
Αρθρο 101 Α Ελληνικού Συντάγματος (4 σελίδες)
Απόφαση ΣτΕ 1098/2011 (2 σελίδες)
Αντίγραφο σελίδων διαδικτυακής πύλης Βουλής για αποσυρθείσα τροπολογία για εκ νέου παράταση θητείας Δ.Σ. του ΕΣΡ (4 σελίδες)
Αντίγραφο τροπολογίας που απεσύρθη (4 σελίδες)
Πρώτο δημοσίευμα για παράνομο Δ.Σ. του ΕΣΡ (2 σελίδες)
Δεύτερο δημοσίευμα για παράνομο Δ.Σ. του ΕΣΡ (2 σελίδες)
Τρίτο δημοσίευμα για παράνομο Δ.Σ. του ΕΣΡ (2 σελίδες)
Τέταρτο δημοσίευμα για παράνομο Δ.Σ. του ΕΣΡ (2 σελίδες)
Πέμπτο δημοσίευμα για παράνομο Δ.Σ. του ΕΣΡ (4 σελίδες)
Σελίδες προχείρων σημειώσεων αναφερομένου επί πηγής πληροφοριών του (2 σελίδες)
Σύνολο 28 σελίδες συνημμένων.

KAI ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ:

Παντελής Γιαμαρέλλος
Τ.Θ. 9501
19015 Ωρωπός Αττικής
ΑΔΤ ΑΒ276472/2006 Τ.Α. Ωρωπίων
ΑΦΜ 025198014
Ωρωπός, 11 Ιουλίου 2014

Προς
Αξιότιμη Προϊσταμένη Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών
ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (κτίριο 16) ,
10167 ΚΥΨΕΛΗ, ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 210 8827657
διά
κ. Διοικητή Τμήματος Ασφαλείας Ωρωπίων
Λεωφ. Χαλκουτσίου 
19015 Ωρωπός Αττικής
Τηλ. 22950 32100
 
ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 
ΑΝΑΦΟΡΑΣ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗ
Δια της παρούσης παρακαλώ όπως επισπεύσετε τις διαδικασίες εξέτασης της αναφοράς μου όπως αυτή σας διαβιβάζεται από το Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπίων με αρ. πρωτ/λου του ……………………………………………. καθώς από την παρούσα κατάσταση υπάρχει αδυναμία νόμιμης, σωστής και αποτελεσματικής λειτουργίας της προβλεπομένης από τον Ελληνικό Σύνταγμα (αρ. 101 Α) ελεγκτικής Αρχής για τα θέματα ραδιοτηλεόρασης. (ΕΣΡ)
Με τιμή
Ο αιτών
Παντελής Γιαμαρέλλος

http://justiceforgreece.wordpress.com