Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

O ΧΑΡΗΣ ΔΑΜΠΛΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
του Δάμπλια Θεοχάρη του Νικολάου
υποψήφιου δημοτικού συμβούλου με τον συνδυασμό <<άλλος δρόμος>>
Γεννήθηκα στην Σκοτίνα Πιερίας το 1966.Είμαι γιος του αείμνηστου δασκάλου
Νικόλαου Δάμπλια και της Ευαγγελίας Δάμπλια.
Τελείωσα το Δημοτικό σχολειό της Σκοτίνας και στην συνέχεια το Γυμνάσιο  στην Κατερίνη και το Λύκειο στην Νυρεμβέργη Γερμανίας.
Είμαι  πτυχιούχος καθηγητής  Φυσικής  Αγωγής (1989)- Α.Π.Θ.
Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στον Ε.Σ στο πεζικό (1989-1990).
Από το 1995 έως και σήμερα εργάστηκα αναπληρωτής και μόνιμος καθηγητής σε πολλά σχολεία της  Α/μιας , Β/μίας εκπαίδευσης στην  Στερεά Ελλάδα ,Πελοπόννησο και Μακεδονία καθώς και στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Εργάστηκα  επίσης σε ομάδες  ποδοσφαίρου  ως προπονητής  στην Πιερία και στην Πελοπόννησο.
 Έχω συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια και σεμινάρια (αθλητισμού, τουρισμού πληροφορικής και εκπαίδευσης).
Από το 2007 κατοικώ στην Κατερίνη μαζί με την οικογένεια μου.
Είμαι παντρεμένος με την Σοφία Λαμέρα , Διδάκτωρ Γεωλογίας Πανεπιστήμιου Πατρών και καθηγήτριας  Αγγλικών. Έχω τρία παιδιά ,τον Νικόλαο 10 ετών ,την Μαρία και την Ευαγγέλια 8 ετών.

Από τον Οκτώβριο του 2013  είμαι πρόεδρος του Συλλόγου Τριτέκνων Ν. Πιερίας <<Όλυμπος>> .