Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Νew cd single-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ (4-2014)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
”Ποια είμαι εγώ και τι ρόλο παίζω στη ζωή σου”…τραγουδάει η Κατερίνα Αβραμοπούλου στο καινούριο της τραγούδι που αναμένεται να γίνει μεγάλη επιτυχία! Μια δυναμική μπαλάντα από την ιδιαίτερη φωνή της Κατερίνας Αβραμοπούλου που θα ακουστεί παντού
και δυνατά!
Μελωδική και συγχρόνως ξεσηκωτική, η Κατερίνα Αβραμοπούλου είναι έτοιμη να ενταχθεί στις play list των ραδιοφωνικών σταθμών.
 Μια ξεχωριστή λαϊκή τραγουδίστρια επιστρέφει  πιο δυναμική και πιο σίγουρη για τον εαυτό της, με ένα κομμάτι που σίγουρα θα αγκαλιάσει ο κόσμος, αφού έχει δείξει εξαιρετικό ενδιαφέρον για την ίδια όλα αυτά τα χρόνια.
Ερχεται  να σας κερδίσει με την φωνή της, και τα τραγούδια της .Αναζητείστε την στις ζωντανές της εμφανίσεις και απολαύστε μια σπουδαία φωνή του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού.
Τους στίχους και τη μουσική του τραγουδιού έχει γράψει ο Άρης Κλεισούρας, ενώ η ενορχήστρωση έγινε από τον Δημήτρη Ν. Αγγελίδη και κυκλοφορεί από τη Noize the label by Spicy.
                                         Δείτε στο ΥouΤube το VIDEO CLIP  στο  link

                            


Ακoύστε το νέο  CD single της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
Ανεβάστε την ένταση του CD player και απλά πατήστε το  play.

ΚAΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ