Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Εκοιμήθη ο μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος

Δικό μας σχόλιο
Θεωρώ τον εαυτό μου από τους τυχερούς ανθρώπους, αφού είχα την ευκαιρία να φιλοξενηθούμε με φίλους πριν από λίγα χρόνια στη μητρόπολη των Ιωαννίνων και να περάσουμε αρκετές στιγμές μαζί του. Αξέχαστη η μικρής διάρκειας κουβέντα μας περί αθλητικών δρώμενων και για πάντα χαραγμένη στην
μνήμη μου η ατάκα του, όταν δικαιολόγησε την απουσία μου για να πάω σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, αντί να τρέχω μαζί του σε κάποιο μοναστήρι της επικράτειάς του.
Από τότε τον συμπάθησα ιδιαιτέρως, παρόλο που άκουγα κάποια αρνητικά σχόλια εναντίον του από άλλους κύκλους της εκκλησίας. Τον θεωρούσα μέσα μου, επαναστάτη με αιτία. Ίσως όμως και να έχω λάθος εκτίμηση.
Όφειλα να τα πω εις μνήμην του. 

Καλό παράδεισο γέροντα.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάζει

Εκοιμήθη, σε ηλικία 84 ετών, ο μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος, ο οποίος νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες σε κωματώδη κατάσταση στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα. 

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων γεννήθηκε το 1930 στη Θεσσαλονίκη.

Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο γυμνάσιο στην Κρήτη και σπούδασε Θεολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ασχολήθηκε με την συγγραφή βιβλίων και δοκιμίων σε περιοδικά και εφημερίδες.

Χειροτονήθηκε το 1958 Διάκονος και το 1960 Πρεσβύτερος.

Από το 1961 μέχρι το 1968 υπηρέτησε ως Στρατιωτικός Ιερέας, ενώ το 1968 έγινε Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Ιωαννίνων.

Εξελέγη και χειροτονήθηκε Επίσκοπος το 1975.

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/255893/ekoimithi-o-mitropolitis-ioanninon-theoklitos/#ixzz2yncFVROk
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook