Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Η ΝΙΟΒΗ ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΛΘ - Η αλήθεια για τον δρόμο Ποτίδαιας-Κασσανδρείας

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... “Πολίτες Μπροστά” Νιόβη Παυλίδου
Συνάντηση Νιόβης Παυλίδου με τους εργαζόμενους του ΟΛΘ
Η ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον ρόλο αλλά και το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ήταν το κύριο αντικείμενο της συνάντησης που είχε η επικεφαλής του συνδυασμού “Πολίτες
Μπροστά” Νιόβη Παυλίδου με τους εκπροσώπους όλων των σωματείων εργαζομένων στον ΟΛΘ.
Κατά τη συζήτηση, η κα Παυλίδου συμφώνησε με τους εργαζόμενους του ΟΛΘ ότι βασικός προσανατολισμός θα πρέπει να είναι η μη πώληση του λιμανιού σε ιδιώτη, ενώ θεώρησε ιδιαίτερα σημαντική την πρόταση που διατυπώθηκε για τη δημιουργία ενός κοινού μετώπου, από όλους τους φορείς, απέναντι στο ΤΑΙΠΕΔ, στο οποίο θα μετάσχουν όλοι οι υποψήφιοι είτε στον πρώτο είτε στον δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων επισήμαναν ότι είναι απαραίτητη η λειτουργία λιμενικής αρχής και ενιαίας ρυθμιστικής αρχής, κάτι το οποίο βρήκε σύμφωνη την κα Παυλίδου η οποία πρόσθεσε ότι, όπως καταδεικνύει η εμπειρία από τη λειτουργία άλλων ευρωπαϊκών λιμανιών, είναι δυνατόν παράλληλα να προωθήσουμε την παραχώρηση σε ιδιώτη μόνον του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. “Η παραχώρηση αυτή, όμως, θα πρέπει να γίνει μέσα από διαφανείς διαδικασίες και διαγωνισμούς οι οποίοι δεν θα πρέπει να δημιουργούν νέα ιδιωτικά μονοπώλια” τόνισε η ίδια.

Παράλληλα η κα Παυλίδου συμφώνησε με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στον ΟΛΘ ότι το λιμάνι αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό, όπως υπογραμμίσθηκε, είναι αναγκαίο να συνδεθεί ακόμη περισσότερο, μέσα από συγκεκριμένες δραστηριότητες, με τους πολίτες και την ίδια τη ζωή της Θεσσαλονίκης, όπως π.χ. με την παραχώρηση του α' προβλήτα στο δήμο Θεσσαλονίκης. Τέλος, στη συνάντηση υπογραμμίστηκαν  οι τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει στην οικονομική και κοινωνική ζωή της Θεσσαλονίκης, η προώθηση της κρουαζιέρας και η ανάδειξη “πακέτων” που, σε συνεργασία με την περιφέρεια, θα περιλαμβάνουν επισκέψεις τουριστών σε σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους της Κεντρικής Μακεδονίας.


Οι προεκλογικές σκοπιμότητες και η αλήθεια για το έργο του δρόμου Ποτίδαιας- Κασσανδρείας

Επειδή η κατασκευή ενός έργου ζωτικής σημασίας, όπως ο δρόμος Ποτίδαιας- Κασανδρείας, στη Χαλκιδική, θα πρέπει να μένει μακριά από τις προεκλογικές σκοπιμότητες παλαιού τύπου, η αλήθεια είναι μία: Το έργο, ακόμη κι αν παραδοθεί στο χρονοδιάγραμμα που έθεσε σήμερα ο κ. Τζιτζικώστας, θα έχει καθυστερήσει τουλάχιστον 2 χρόνια.
Γιατί αυτό που “ξέχασαν” να αναφέρουν όλες οι πλευρές είναι ότι το έργο κατασκευής του δρόμου, συνολικού μήκους 17 χιλιομέτρων, δημοπρατήθηκε στις 6/7/2010. Η σύμβαση με τη μειοδότρια εταιρία υπογράφηκε στις 29/12/2010 και έπρεπε να παραδοθεί σε 1500 ημέρες, δηλαδή, τον Ιανουάριο του 2014 (η απόφαση για το λατομείο ασφαλώς και χρειαζόταν). Το ερώτημα είναι γιατί πανηγυρίζουν και γιατί ερίζουν για ένα έργο που, ακόμη κι αν τηρηθούν οι σημερινές εξαγγελίες, θα έχει καθυστέρηση τουλάχιστον 2 χρόνων;