Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Κλείδωσε η υποψηφιότητα της συμβούλου Μαρίας Γκεβρέκη με τον συνδυασμό του Δημήτρη Ζαφείρη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Γραφείο τύπου και ενημέρωσης Δ.Ζαφείρη
Συνδημότισσες και Συνδημότες,
Η αγωνία μου, η αγανάκτηση μου, το χρέος μου απέναντι στα παιδιά μου και στους συνανθρώπους μου, αλλά ταυτόχρονα το πείσμα μου και η ανάγκη μου για προσφορά και δημιουργία, ενίσχυσαν τη βαθιά μου πεποίθηση ότι όπου υπάρχουν προβλήματα, δεν μπορεί, υπάρχουν και λύσεις! Όταν η πολιτεία αδιαφορεί οι πολίτες αφυπνίζονται και αναλαμβάνουν δράση ,αναζητούν λύσεις, ενεργοποιούνται γιατί γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει «από μηχανής θεός»
Αποφασισμένη να υλοποιήσω αυτή μου την πεποίθηση, και να υιοθετήσω ενεργή στάση ζωής, με στόχο το κοινό συμφέρον με εργαλείο μου τον εθελοντισμό και την συνεισφορά, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας, χωρίς να διαθέτω μαγικές ιδιότητες.

Αν στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου με εμπιστευθείτε με την ψήφο σας, θα διεκδικήσω με πάθος την χαμένη ποιότητα ζωής μας, μαζί με τους συνυποψήφιους μου και τον υποψήφιο δήμαρχο κύριο  Δημήτρη Ζαφείρη, ο οποίος μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στον συνδυασμό του.