Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Γιάννης Λαγός: Ο Άδωνις Γεωργιάδης ζήτησε συγγνώμη για τις εις βάρος μου συκοφαντίες

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Χρυσή Αυγή
Κατόπιν του αιτήματός μου για διορθωτική δήλωση των όσων εις βάρος μου ανέφερε ο υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «REAL NEWS» που έλαβε χώρα την 01/03/2014, μέσω του προσωπικού του λογαριασμό στο «Twitter» στις
05/03/2014 ζήτησε συγνώμη, αφού λόγω παραπληροφόρησης, προέβη σε αναληθείς δηλώσεις.

Δήλωση Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη: «Διάβασα τις δηλώσεις του κ. Λαγού, εάν από παραπληροφόρηση τον αδίκησα του ζητώ συγγνώμη…».

Κατόπιν τούτου αποδέχομαι την δημόσια συγνώμη του κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ενώ εφιστώ την προσοχή σε οιονδήποτε ασχοληθεί ξανά με την προσωπικότητα μου, τόσο πολιτικά ως Βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου, όσο και προσωπικά, να είναι πιο προσεκτικός, έχοντας τουλάχιστον την ευθιξία να έχει πρωτίστως διαβάσει το δικογραφικό υλικό, αφού τυχόν δηλώσεις περί απαξιωτικών κατηγοριών εις βάρος μου που δεν υφίστανται ούτε ως αναφορές στην επίδικη δικογραφία, προσβάλλουν και συκοφαντούν βάναυσα την προσωπικότητά μου και την πολιτική μου τιμή.

Γιάννης Λαγός
Βουλευτής Β΄ Πειραιά
Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή