Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΕΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΓΔΑΡΗ...

"Για να λειτουργήσει ορθά μια πολιτεία πρέπει οι πολίτες να εμποδίζουν τους κακούς να εξουσιάζουν και να προτρέπουν τους άξιους να ασχολούνται με τα κοινά".
                                                                                                                      Επίκτητος 
  
 Σε λίγους μήνες από τώρα θα έχουμε την διενέργεια των δημοτικών εκλογών της δεύτερης θητείας του "Καλλικράτη". Ενός "Καλλικράτη", που παρά τις όποιες δυσλειτουργίες του μπορεί ακόμα να προσφέρει εκείνες τις ευκαιρίες και εκείνες
τις δυνατότητες που χρειάζεται η Βόρεια Πιερία για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να καρπωθεί στο μέγιστο όλα τα πλεονεκτήματα της. Υπό το βάρος αυτό λοιπόν,των ευθυνών που καταμερίζεται ισόποσα σε όλους εμάς τους δημότες της Βόρειας Πιερίας και με τον ενθουσιασμό και την όρεξη για δουλειά του νέου ανθρώπου,  αποφάσισα την κάθοδο και την συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές, με μοναδικό και κύριο σκοπό να εργαστώ με σοβαρότητα κι ανιδιοτέλεια πάνω στα προβλήματα του τόπου και των συμπολιτών μου, πέρα και μακριά από κάθε παγιωμένη μικροπολιτική κ μικροκομματική αντίληψη και συμπεριφορά που διχάζει τον δημόσιο και ιδιωτικό βίο. Στηρίζω την ανεξάρτητη κίνηση του Βαγγέλη Λαγδάρη, ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην εκλογική περιφέρεια της Μεθώνης. Πιστεύω στους ανθρώπους, στη δύναμή τους, στην εμπειρία και στις νέες ιδέες που φέρουν κι έχουν σκοπό να εφαρμόσουν σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις της εποχής μας.
Είμαι γεννημένος τον Ιούλιο του 1979 και μεγαλωμένος στον Μακρύγιαλο. Ασκώ το επάγγελμα του φυσικοθεραπευτή από το 2006 στο δικό μου φυσικοθεραπευτήριο στην Κατερίνη.
Ονομάζομαι Τέγος Νικόλαος  και θα ήταν τιμή μου να μου εμπιστευτείτε την ψήφο σας και να μου δώσετε την δυνατότητα να εργαστώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς και τον τόπο μας.

Τέγος Νικόλαος του Δημητρίου
Φυσικοθεραπευτής

Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος