Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Έλληνες άνεργοι κλέβουν ρεύμα

Το ρεπορτάζ του Bloomberg αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλά ελληνικά νοικοκυριά που δεν έχουν να πληρώσουν τη ΔΕΗ. Όπως αναφέρει, η απώλεια της ηλεκτρικής
ενέργειας είναι μια ακόμα δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι άνεργοι στην Ελλάδα.

Στο άρθρο φιλοξενούνται δηλώσεις πολιτών που αποφάσισαν να προχωρήσουν παρανόμως στην επανασύνδεση της παροχής ρεύματος για λόγους επιβίωσης.

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του άνεργου 55χρονου μεταλλεργάτη, Κώστα Ιωαννίδη: «Έχω χάσει τον πατέρα μου και τον μικρότερο αδελφό μου και δεν θέλω να χάσω και τη μητέρα μου. Η υγεία της είναι για μένα πιο σημαντική από το να είμαι νόμιμος».

Σύμφωνα με το Bloomberg, η πρακτική των παράνομων επανασυνδέσεων αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης κίνησης διαμαρτυρίας στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας το πρώτο εννεάμηνο του 2013 οι αποσυνδέσεις ρεύματος λόγω μη πληρωμής λογαριασμών ανήλθαν σε 257.002, αριθμός που ξεπερνά κατά 5,4% τις αποσυνδέσεις που έγιναν πέρυσι κατά τη διάρκεια ολόκληρου του έτους.

Σε περίπου 1 στα 10 σπίτια το ηλεκτρικό ρεύμα θα επανασυνδεθεί χωρίς τη σχετική άδεια, σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Το Bloomberg κάνει αναφορά και στον τραγικό θάνατο της 13χρονης που έχασε τη ζωή της στην Ξηροκρήνη από αναθυμιάσες μαγκαλιού.


www.rthess.gr/