Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Η Ελληνίδα που «ανέκρινε» τους Γίγαντες της Ιστορίας

Μας το έστειλε το pinakio.blogspot.gr..... Ευχαριστούμε πάρα πολύ
«Ξετυλίγοντας» το παραμύθι της Ειρήνης Νικολοπούλου

-Πικράθηκε από την «άδικη» αποχώρηση της από το Mega

- «Δεν ήξερα ότι δίπλα μου ήταν κρυμμένοι 10 λύκοι» 

- «Μου είχε πει  κάποιος “Ειρήνη πρέπει να γίνεις λίγο πιο ροζ και λίγο πιο κίτρινη” και
απάντησα πως είναι αδύνατον, γιατί δεν είμαι εγώ...δεν μπορώ να μεταλλαχθώ»

- «Τα eirinika.gr είναι η προέκταση του εαυτού μου»

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο

Μια Κυρία δεν χρειάζεται συστάσεις...Ειδικά όταν με τη δουλειά της έχει διαπρέψει και έχει εμπνεύσει πολλούς νεότερους να ακολουθήσουν τα βήματα της, αλλά και τους παλιότερους να την χειροκροτήσουν.
Ο λόγος για την Ειρήνη Νικολοπούλου την οποία συνάντησα σε μια εκδήλωση τυχαία. Της συστήθηκα και με καλωσόρισε στη ζωή της με ένα χαμόγελο. Όχι, όμως από αυτά τα...δημοσιοσχετίστικα αλλά αληθινό. Αυθόρμητα της ζήτησα να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη. Εκείνη δέχθηκε.  Λίγο αργότερα συνειδητοποίησα πως έδρασα χωρίς να αντιληφθώ ότι είχα κλείσει συνέντευξη σε μια από τις Μεγαλύτερες δημοσιογράφους των ελληνικών χρονικών.
Έφερα στο νου μου τις συνεντεύξεις από τις γιγάντιες προσωπικότητες της διεθνής σκηνής που είχε αποσπάσει.  Ενθουσιάστηκα αλλά ταυτόχρονα αγχώθηκα για την δική μας συνέντευξη.
Είχα τόσα πολλά να ρωτήσω και άλλα τόσα πολλά να μάθω. Πήγα στο ραντεβού μας και αντιδρούσα λες και έπαιρνα την πρώτη μου συνέντευξη. Εκείνη το αντιλήφθηκε και με χαλάρωσε.  Μου μίλησε για τα παιδικά της χρόνια στον Πειραιά και πως από την οδό Μουσών –όπου ήταν το πατρικό της- κατέκτησε την Ευρώπη με την πέννα της και με την προσωπικότητα της.  Τόνισε πως η μητέρα της, ήταν αυτή που ώθησε τόσο την ίδια όσο και την αδερφή της να ξεφύγουν από τα δεδομένα της εποχής και με όπλα τα όνειρα τους αλλά και τις σπουδές τους να κατακτήσουν τη ζωή τους.
Μου αποκάλυψε τα παρασκήνια των πρώτων της αποστολών και μου εξομολογήθηκε πως μέχρι και κάμερα κουβαλούσε για να φτάσει πρώτη στον Λεχ Βαλέσα. 


Η συνέντευξη
Όταν άρχισε να μου διηγείται τις αναμνήσεις της, από τι συνεντεύξεις από την Μπεναζίρ Μπουτό, τον Φρανσουά Μιτεράν και τον Άντονι Κουίν η ατμόσφαιρα ηλεκτρίστηκε καθώς λίγο έλειψε να δακρύσει. Άλλωστε οι στιγμές που είχε ζήσει η ίδια με τους Μεγάλους του κόσμου μας δεν ήταν αμελητέες κάθε άλλο, ήταν πέρα από δημοσιογράφος ένας άνθρωπος που γνώρισε αυτούς που έγραψαν ιστορία ο καθένας από το δικό του μετερίζι.
Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν έχει καταλάβει γιατί έφυγε από το Mega και δεν κρύβει την πικρία της -η οποία κρατά μέχρι σήμερα-γιατί συνέβη αυτό. Και όπως στην συνέχεια παραδέχεται από εκείνη την στιγμή ποτέ δεν βρήκε το δημοσιογραφικό βηματισμό της.
Η Ειρήνη Νικοπούλου έχει μια πανέμορφη κόρη που την αγαπά πολύ, την Έλενα. Τώρα όμως βρίσκεται στο Λονδίνο για σπουδές και αυτό που μας εκμυστηρεύτηκε είναι ότι δεν θέλει η κόρη της να κάνει τα ίδια λάθη με εκείνη.
Τέλος, μας μίλησε για την νέα της προσπάθεια που έχει προσελκύσει πολύ κόσμο και αυτή φέρει το όνομαeirinika.gr. Είναι το δημοσιογραφικό της ιστολόγιο το οποίο, σύμφωνα πάντα με την ίδια, διαφέρει από τα υπόλοιπα γιατί πολύ απλά είναι προέκταση του εαυτού της.
Πριν διαβάσετε την συνέντευξη που ακολουθεί, θέλω να σας πω, πως δεν είναι οι βαρυσήμαντες δημοσιογραφικές επιτυχίες που την κράτησαν στην ελίτ της ελληνικής αλλά και της ευρωπαϊκής δημοσιογραφίας για πάνω από 20 χρόνια, αλλά ο άνθρωπος που είναι...Απλή, πρόσχαρη που ξέρει ποια είναι και που πατά στο χώρο αλλά και στη ζωή της και γι’ αυτό το λόγο φαίνεται πως δεν φοβήθηκε κανέναν και πάλεψε για να φτάσει στα άστρα και απ’ ότι φαίνεται τα κατάφερε.


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

pinakio.blogspot.gr