Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

“Παραιτούμαι για το καλό της Εκκλησίας”, δήλωσε ο Πάπας

Μας το έστειλε το ysterografa.gr/..... Ευχαριστούμε πολύ  
Την πρώτη δημόσια εμφάνισή του μετά την ανακοίνωση της υποβολής παραίτησης από την Αγία Έδρα, πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο Πάπας
Βενέδικτος, με πλήθος πιστών που είχαν συγκεντρωθεί στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό να τον αποθεώνουν.

“Παραιτούμαι για το καλό της Εκκλησίας”, ήταν η δήλωσή του, πριν λειτουργήσει στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου, και αφού τον διέκοψε με παρατεταμένα χειροκροτήματα το πλήθος που είχε συγκεντρωθεί σε στεγασμένη αίθουσα στην οποία μίλησε ο Ποντίφικας.

“Αγαπητά μου αδέλφια, όπως γνωρίζετε αποφάσισα να παραιτηθώ από αυτό το αξίωμα που μου εμπιστεύτηκε ο Κύριός μας στις 19 Απριλίου του 2005. Είναι μια απόφαση στην οποία κατέληξα απολύτως ελεύθερος, για το καλό της Εκκλησίας, και αφού προσευχήθηκα πολύ και έψαξα καλά τη συνείδησή μου ενώπιον του Θεού, έχοντας πλήρη επίγνωση της βαρύτητας που θα είχε η απόφασή μου αυτή.

Είχα ωστόσο πλήρη συνείδηση ότι δεν ήμουν πια σε θέση να ασκώ τα καθήκοντά μου με τη δύναμη που απαιτείται. Αυτό που με κάνει να αισθάνομαι γαλήνη και με εμπνέει, είναι η βεβαιότητα ότι δεν θα μας λείψει ποτέ η χάρη του Κυρίου, στον οποίο και ανήκει αυτή η Εκκλησία.

Σας ευχαριστώ όλους, για την αγάπη και την προσευχή με την οποία με συντροφεύσατε.

Όλες αυτές τις μέρες, οι οποίες δεν είναι εύκολες, αισθάνομαι τις προσευχές σας.

Συνεχίστε να προσεύχεστε για μένα και για τον επόμενο Πάπα. Ο Θεός θα μας οδηγεί”, ήταν τα λόγια του Πάπα Βενέδικτου, εν μέσω χειροκροτημάτων από τους συγκεντρωμένους πιστούς.