Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Γιαγιά κέρδισε 40 εκατ. δολάρια στο Λόττο!

Μας το έστειλε το ysterografa.gr..... Ευχαριστούμε πολύ

Τύχη βουνό είχε μια συνταξιούχος από το Λίλιντεϊλ της Μελβούρνης αφού με ένα απλό δελτίο κέρδισε 40 εκατομμύρια δολάρια στο Λόττο.
 Η σούπερ-τυχερή θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της. Στους υπεύθυνους του Λόττο
πους της τηλεφώνησαν για να της πουν τα ευχάριστα νέα απάντησε:
 «Μου κάνετε πλάκα. Ένα λεπτό να βάλω τα γυαλιά μου για να ελέγξω τους αριθμούς του δελτίου μου». Και όταν βεβαιώθηκε σχεδόν λιποθύμησε…
 Σε ερώτηση τι θα τα κάνει τόσο χρήματα είπε: «Μια ζωή στη βιοπάλη. Θα εξοφλήσω το στεγαστικό μου δάνειο. Θα πληρώσω κάποια άλλα δάνειά μου και θα βοηθήσω τα παιδιά και τα εγγόνια μου».
 Όπως τόνισε η σούπερ-τυχερή δεν κάνει καταχρήσεις εκτός από το να παίζει«ένα δελτίο Λόττο πότε-πότε, έτσι για να ελπίζω…».