Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Mια Ελληνίδα κατέκτησε την Τουρκία

Αν και είναι Ελληνίδα, κατάφερε να κατακτήσει την Τουρκία. Ο λόγος για τη Ρόμυ Βασιλειάδη η οποία μοιράζει τη ζωή της μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και είναι μια
περιζήτητη ηθοποιός στην Τουρκία.

Η μελαχρινή καλλονή ετοιμάζει βαλίτσες για τη γείτονα χώρα, αφού είχε πρωταγωνιστήσει σε μια από τις ταινίες που έχουν συζητηθεί και μάλιστα θα βραβευτεί σε ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ. Παρ’ όλα αυτά αναμένεται να έρθει μέσα στη χρονιά και στην Ελλάδα.

Σε επικοινωνία που είχε η espresso, είπε: «Πάω στην Τουρκία για το Οrange Film Festival, που είναι από τα μεγαλύτερα της Τουρκίας και θα γίνει στην Αττάλεια. Η ταινία “Stranger in the house” είναι ανάμεσα σε αυτές που θα βραβευτούν».

Στη συνέχεια, μάλιστα, αποκάλυψε: «Είναι τουρκική παραγωγή που αναφέρεται στους κρυφούς έρωτες που έζησαν οι Ελληνες στην Κωνσταντινούπολη κάτω από πονεμένες συνθήκες. Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετείχα σε αυτή την παραγωγή, στην οποία παίζει και η κυρία Μέλπω Ζαρόκωστα, με την οποία δεθήκαμε πολύ στα γυρίσματα. Μάλιστα, ακόμα και σήμερα μιλάμε στο τηλέφωνο και με συμβουλεύει τόσο στα επαγγελματικά μου όσο και στα προσωπικά μου. Πάντως, αυτό που με εκνευρίζει είναι το γεγονός πως παρά το ότι έχω κάνει και θέατρο στην Ελλάδα, με συνδέουν μόνο με τα τουρκικά, λες και ξεκίνησα τώρα, ενώ έχω πολλές συνεργασίες στο βιογραφικό μου».

zougla.gr