Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Η Πηνελόπη Πλακά στο Πινάκιο: Ο χρόνος θα κρίνει αν έχω επιτύχει ή όχι

Μας το έστειλε το pinakio.blogspot.gr/..... Ευχαριστούμε πολύ 

Η τηλεοπτική περίοδος που ολοκληρώθηκε ομολογουμένως  ήταν φτωχή από ελληνικές παραγωγές. Στις ελάχιστες (αυτές παραγωγές) ξεχώρισαν με το ταλέντο τους νέα ανερχόμενα πρόσωπα που αφήνουν πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Ένα από αυτά  η -αναμφισβήτητα- όμορφη Θεσσαλονικιά.. Πηνελόπη Πλακά. Η Πηνελόπη μιλά σρο Πινάκιο για τις επόμενες δουλειές της, ενώ αποκαλύπτει πως έχει αποφοιτήσει από εκκλησιαστικό σχολείο.Την ίδια ωρα τονίζει πως ο καθένας μας πρέπει να επιδείξει μεγάλη υπομονή,ισχυρή θέληση και διατηρήσει τη διαφορετικότητα του με κάθε κόστος, έτσι θα βγει νικητής.
Είστε νέα,όμορφη,ταλαντούχα και μέσα σε ένα χρόνο έχετε τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας επάνω σας. Πόσο εύκολο είναι να το διαχειριστείτε;Θεωρείται ότι υπάρχει αλλαγή την ψυχοσύνθεση σας;
"Αρχικά, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Η διαχείριση,εν γένει, της δημοσιότητας θεωρώ πως είναι μια δύσκολη υπόθεση για όλους, πόσο μάλλον για εμένα, λόγω του νεαρού της ηλικίας μου. Ήταν,επίσης, κάτι απρόσμενο και ίσως κάτι που με φόβησε ως ένα βαθμό. Ωστόσο, αναγνωρίζω πια και τα θετικά στοιχεία αυτής. Η αγάπη του κόσμου είναι πάντοτε καλοδεχούμενη και πρέπει να παραδεχτώ πως μου δίνει δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσω. Περαιτέρω μεταβολή στον τρόπο που αντιμετωπίζω τα πράγματα δεν έχω διαπιστώσει μέχρι σήμερα".


 Διαβάστε τη συνέχεια εδώ