Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Η απάντηση του Τάσου Αλχαζίδη στο ΚΚΕ


Τάσος Αλχαζίδηςαφιερωμένο στον μπαρμπα Βασίλη



Έχοντας μια συνομιλία με τον κ. Τάσο για θέματα της επικαιρότητας, αναφερθήκαμε κάποια
στιγμή και στη στάση του ΚΚΕ για το θέμα με την αγορά προϊόντων απ’ ευθείας απ’ τον παραγωγό. Στο μυαλό του ήρθαν αμέσως τα λόγια του μπαρμπα Βασίλη, ενός πολυαγαπημένου του ανθρώπου… και με μεγάλη συγκίνηση άρχισε να μου λέει…
Είχε τελικά δίκιο ο μπάρμπα Βασίλης από την Πολωνία που μου έλεγε… «δεν έρχομαι στην Ελλάδα αγόρι μου, γιατί αν έρθω, θα πρέπει να πάω φυλακή» και εγώ ο μα….ς, που δεν καταλάβαινα τι μου έλεγε, επέμενα… μα δεν θα πας φυλακή μπάρμπα, τώρα δεν έχεις πρόβλημα, αναγνωρίστηκε η Εθνική Αντίσταση… «ρε αυτό είναι το τελευταίο που με νοιάζει «, μου απάντησε και συνέχισε… «φυλακή θα πάω, γιατί αν γυρίσω πρέπει να σκοτώσω καμιά 10αρια απ’ αυτά τα καθίκια στον Περισσό, για να ησυχάσω για τους αγώνες μου και την ξενιτιά τόσα χρόνια που μου τους πούλησαν, οπότε άσε να μείνω εδώ σε αυτήν την φυλακή μου που την συνήθισα και δεν με πειράζει , γιατί δεν βλέπω κανέναν από αυτούς τους ρουφιάνους να μου την θυμίζει!» και έκατσε Αλέκο εκεί, στη δική του φυλακή!
Ήρθε ο κουμπάρος μου, ο γιος του, η κόρη του και η κυρά Δήμητρα, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ (η δεύτερη μαμά μου) έτσι την νιώθω και με νιώθει. Ζουν στην Αθήνα και ο μπάρμπα ΒΑΣΙΛΗΣ ζήτησε μια τελευταία χάρη, ξέρεις τι;; Να τον θάψουν σ’ αυτήν τη χώρα, στην οποία έζησε, παντρεύτηκε, έκανε 3 παιδιά… την θεωρούσε φυλακή, αλλά την προτίμησε από την γενέτειρα του, για να μην προδώσει όπως έλεγε, την μεγάλη ιδέα και τους αγώνες τόσων χρόνων…
Προτίμησε να τον θάψουν σε μια φυλακή, παρά σε μια προδομένη πατρίδα …
Θέλω σε παρακαλώ, να το γράψεις και να το δημοσιεύσεις στο Portal με την υπογραφή μου, γιατί νομίζω ότι το χρωστώ στο μπαρμπα Βασίλη …..
Αναστάσιος Αλχαζίδης. Νέα Τραπεζούντα Πιερίας
..κύριε Τάσο σ’ ευχαριστούμε …ξέρεις εσύ!
Βρήκαμε κάποιες φωτογραφίες απ’ τα παλιά και τις δημοσιεύουμε.
tasos alxazidis pieria 1 Τάσος Αλχαζίδης... αφιερωμένο στον μπαρμπα Βασίλη
34 χρόνια πριν αλλά… επίκαιρη όσο ποτέ. Καθαρίζοντας πατάτες, με τη ξυλόσομπα για θέρμανση!
tasos alxazidis pieria 4 Τάσος Αλχαζίδης... αφιερωμένο στον μπαρμπα Βασίλη
tasos alxazidis pieria 6 Τάσος Αλχαζίδης... αφιερωμένο στον μπαρμπα Βασίλη
…άνθρωπος της φύσης και της περιπέτειας!
tasos alxazidis pieria 5 Τάσος Αλχαζίδης... αφιερωμένο στον μπαρμπα Βασίλη
…ραδιοΠειρατής τότε …Πειρατής της ζωής & Ελεύθερο Πνεύμα πάντα!
tasos alxazidis pieria 3 Τάσος Αλχαζίδης... αφιερωμένο στον μπαρμπα Βασίλη
Τελειώνοντας… σ’ αυτά τα χρόνια θέλουν να γυρίσουμε πάλι; Στη φωτογραφία ο παππούς του κ. Τάσου επι το έργω!