Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!


Η πρώτη συνέντευξη μετά από καιρό!ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ONLYCY.COM!

Τζούλια Αλεξανδράτου.Είναι ίσως το πολυσυζητημένο πρόσωπο  των τελευταίων χρόνων στην Ελλάδα  - και όχι μόνο. Έχει δεχθεί δριμεία κριτική για τις εμφανίσεις της και τα καμώματα της.  Ένα κορίτσι που είχε με το που βγήκε  στραμμένα τα  φώτα της δημοσιότητας  πάνω του, ξαφνικά το χάσαμε.
Όμως τώρα… Julia is back και επιλέγει το Onlycy.com  και τον δημοσιογράφο Μιχάλη Σταύρου να δώσει την πρώτη της συνέντευξη μετά από καιρό και μιλά για όλους και για όλα.Κάνει τον δικό της απολογισμό,από την Τζούλια των καλλιστείων του Αντ1 …στην Τζούλια του σήμερα.
Η Τζούλια επιστρέφει και μάλιστα για τα καλά.Θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική και απ΄ ότι φαίνεται  δεν αστειεύεται καθόλου!!

joylia 1 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!


Τζούλια πολλά έχουν αλλάξει από την πρώτη μας συνάντηση..Θέλω να μου πεις τον λόγο που αυτήν την φορά βρίσκεσαι στην Κύπρο;
Ο λόγος είναι επαγγελματικός έρχομαι πολύ συχνά στην Κύπρο,γιατί μου αρέσει η Κύπρος και ήρθα καθαρά για επαγγελματικό λόγο για δέκα ημέρες.



Αληθεύει πως σου έχει γίνει πρόταση για να παρευρεθείς σε πάρτυ γνωστό Κύπριου πολιτικού;
(Γέλια) Αληθεύει δεν θα πω βέβαια ποιου πολιτικού…
joylia3 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!




Έμαθα πως έχεις έρθει στην Κύπρο με ιδιωτικό αεροπλάνο γιου γνωστού Σαουδάραβα;
Ισχύει και αυτό!Σε κάποιες εμφανίσεις μου και ταξίδια χρησιμοποιώ και το Learjet.




Πόσο έχει αλλάξει η Τζούλια που γνωρίσαμε μέσα από τα καλλιστεία του Αντ1 με την Τζούλια του σήμερα; Και  ως προς την εικόνα σου στον κόσμο, αλλά  και εσύ μέσα σου.
Μέσα μου είμαι πάντα η ίδια, οι καταστάσεις και οι άνθρωποι γύρω μου αλλάζουν.Τώρα όσο αφορά τον κόσμο ..ο κόσμος πιστεύω μ΄αγαπάει. Ίσως ένα μέρος του κόσμου δεν συμφωνεί ίσως με το τι κάνω ή με το οτιδήποτε τολμηρό κάνω γενικότερα στην καλλιτεχνική μου ζωή. Διότι σαν άνθρωπος και στην καθημερινότητα μου είμαι πολύ απλή. Δηλαδή είμαι τα δύο άκρα!(γέλια) Στην καριέρα μου μπορώ να κάνω τα πάντα, ενώ στην ζωή μου είμαι πάρα πολύ ήπιων τόνων και πάρα πολύ απλή.


joylia5 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!


Υπήρξε μια εποχή που όλα τα φώτα της δημοσιότητας ήταν στραμμένα πάνω σου επί καθημερινής βάσεως.Τώρα που όλος αυτός ο  ντόρος αν θέλεις,έχει κάπως κοπάσει..πως αισθάνεσαι; 

Πάρα πολύ ήρεμη!Γιατί μπήκα σε μια διαδικασία όπου αν θέλεις μπορώ να αναπνεύσω να κάτσω να σκεφτώ, να αναδιοργανωθώ. Όλη αυτή η κατάσταση, ήτανε μία χαοτική κατάσταση στην οποία ούτε εγώ συμφωνούσα. Θεωρώ ότι η τηλεόραση κάνει κακό παρά καλό  και ότι μεγεθύνει καταστάσεις,τις τραβάει στο άκρο,την τρίχα την κάνουν τριχιά δηλαδή και όλο αυτό είναι κάτι πολύ ψεύτικο, το οποίο δεν με αντιπροσωπεύει. Εγώ είμαι πάντα ειλικρινής στη ζωή μου και ίσως όλο αυτό δεν μου ταίριαζε κιόλας.




Τώρα τι νέο ετοιμάζεις στα επαγγελματικά ;
Τώρα θα δείτε σε λίγους μήνες..Ετοιμάζω ένα νέο κόμμα και είναι η πρώτη φορά που το λέω στο site σας, ούτε στην Ελλάδα το έχω πει..και σκέφτομαι πολύ σοβαρά όχι να κάνω ένα κόμμα για να λέω κάνω ένα κόμμα, αλλά ίσως είναι μια πρωτοποριακή κίνηση, ίσως και ο κόσμος από αντίδραση και μόνο, ποτέ δεν ξέρεις να με ψηφίσει. Ο κόσμος έχει αγανακτήσει με την πολιτική κατάσταση του τόπου μας και από όλη αυτή την κατρακύλα που επικρατεί στην Ελλάδα και αντί να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε το χειρότερο, ας δούμε και μια άλλη πλευρά, ή ας κάνουμε και μια άλλη κίνηση, που ίσως καλυτερέψουν τα πράγματα. Ποτέ δεν ξέρεις…



Untitled 7 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!


Έχεις μετανιώσει για επιλογές σου;
Σίγουρα!Όπως όλοι οι άνθρωποι.Ευτυχώς γι΄αυτά που έχω μετανιώσει δεν ήτανε σημαντικά στην Τζούλια,διότι για τα τριγύρω δεν με αφορά, να θεωρούν κάποιοι αυτά που κάνω εκτός ορίων. Στην καριέρα μου κάνω πράγματα εκτός ορίων αυτό το είπα και πριν αλλά στην ιδιωτική μου ζωή είμαι το άλλο άκρο. Είμαι ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο.



joylia4 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!

Τι απαντά η Τζούλια Αλεξανδράτου στα πικρόχολα σχόλια,στους ειρωνικούς αστεϊσμούς και τις αρνητικές κριτικές τέλος πάντων;
Μόνο αρνητικές κριτικές δέχομαι απ την μέρα  που βγήκα σε όλο αυτόν τον χώρο! Και στο είπα και πριν ότι η τηλεόραση δεν κάνει καλό και ίσως αλλοιώνει τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Έχουν αλλοιώσει πάρα πολύ λοιπόν την Τζούλια και δεν την ξέρουνε. Όσοι ίσως την γνωρίσουν από κοντά βλέπουν ένα άλλο άνθρωπο. Πολλές φορές μου λένε ” Α δεν είσαι όπως είσαι στην τηλεόραση”,μα φυσικά δεν είμαι.Γιατί άλλο πράγμα πλασάρουν και θέλουν να πλασάρουν,οπότε είναι αυτό που είπα και πριν μια ψευτιά.Δυστυχώς πρέπει να είμαστε σε όλο αυτό, ώστε να έχουμε και την δουλειά μας.Όπως δηλαδή μας χρησιμοποιεί η τηλεόραση την χρησιμοποιούμε κι εμείς .



joylia8 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!
Βλέπω να κοσμεί το χέρι σου ένα εντυπωσιακό μαύρο διαμάντι. Δεν μπορώ να μην ρωτήσω από που προέρχεται…
Μου το κανε δώρο ένας Σαουδάραβας και δέχθηκα μια άλλη πρόταση..Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω..




Έχουν κυκλοφορήσει φωτογραφίες σου όπου   τα δημοσιεύματα κάνουν λόγο πως εικονιζόμενος  άντρας δίπλα σου είναι ο σύντροφος σου; Ισχύει;
Δεν θέλω να μιλήσω καθόλου για την προσωπική μου ζωή και αυτό όχι γιατί την κρύβω πότε δεν την έκρυβα, αλλά ποτέ δεν το διατυμπανίζω κιόλας. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και αυτό αρκεί.Τώρα να πω λεπτομέρειες, τι,που,πως κτλ, δεν νομίζω ότι έχει νόημα. Ξέρεις ο κόσμος που θέλει να μάθει τα μαθαίνει. Τώρα να κάθομαι εγώ να βγαίνω και να τα λέω, για πιο λόγο.Δεν μοστράρω τις σχέσεις τα αφήνω για τον εαυτό μου. Τα κρατάω δηλαδή για μένα.



joylia9 Αποκλειστική συνέντευξη Τζούλιας Αλεξανδράτου! Τώρα και στην πολιτική!!!


Θα σε ενδιέφερε ένας γάμος ή ένα παιδί στο άμεσο μέλλον;
Σίγουρα! Και παιδιά και γάμο όπως όλοι μας.




Ποια φαντάζεσαι πως θα είναι η εξέλιξη σου μετά από δέκα χρόνια;
Κοίτα..θα φύγω εξωτερικό LA τον Απρίλη να δοκιμάσω και εκεί την τύχη μου,θα δω πως παν τα πράγματα.Θέλω πάρα πολύ να συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα, φωτογραφίσεις,να είμαι σε αυτό το χώρο,αλλά σε ένα άλλο επίπεδο πλέον.Δηλαδή μιλάμε για μια χώρα που δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα.Μιλάμε για άλλα κυβικά για εντελώς διαφορετικά πράγματα και διαστάσεις. Εκεί είναι πολύ πιο μεγάλα από  εδώ.Θα δοκιμάσω λοιπόν την τύχη μου να δω πως θα πάει. Μου έγινε και πρόταση για αμερικάνικο PLAYBOY και σίγουρα  θέλω  να κάνω  δηλαδή κάποια πράγματα , έχω αργήσει κιόλας που δεν έχω πάει ακόμα στην Αμερική.




Τα μαλλιά  και το μακιγιάζ της Τζούλιας Αλεξανδράτου επιμελήθηκε το κομμωτήριο K.N Δικαιάρχου  5 στην Λεμεσό. 




http://www.onlycy.com/