Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ​ΤΑ-Ζιώγκας Οδυσσέας


Δεν απολογούμαι με το παρακάτω κείμενο, απλά θα ήθελα να επισημάνω μερικά πράγματα:

Οι συνάδελφοί μου κ’εγώ δεν “αλωνίζουμε”, αυτό το κάνουν καλύτερα οι αγρότες μας, οι οποίοι καταλαβαίνουν καλύτερα από άλλους συμπολίτες μας τι θα πει να παλεύεις για το ζην και όχι για το ευζήν που ίσως κατέχετε άλλοι από εμάς.

Ο σκοπός μου δεν είναι η διαφήμιση της εταιρείας μου, απλά
 έχοντας το δικαίωμα ως ελεύθερος πολίτης της χώρας που ζούμε να μπορώ να εκφράζω τις ανησυχίες μου, τους προβληματισμούς μου και τις αντιθέσεις μου σε ότι αφορά τον τόπο μας και πόσο μάλλον το επάγγελμα μου.

Βέβαια όλοι δίκιο έχουμε από την μεριά μας, αλλά αν ο κ.Φοίβος εκφράζει την πλειοψηφία των πολιτών μας, ίσως θα έπρεπε να γίνεται καλύτερη ενημέρωση σχετικά με τα επαγγέλματα, από τα παιδικά μας χρόνια ακόμη, για να έχουμε μια πλήρη εικόνα. Μάλιστα προτείνουμε και μια σχετική ημερίδα μαζί με άλλους συναδέλφους μου και με τον Εμπορικό Σύλλογο Κατερίνης προς όφελος όλων.

Από την στιγμή που ο κ.Φοίβος διαβάζει όπως λέει 10 ώρες την ημέρα και είναι μαθητής (κάτι βέβαια που δεν μπορώ να το πιστέψω, γνωρίζω πολύ καλά πως δουλεύουν τα blog και με ποιο τρόπο γεμίζουν τις σελίδες τους ), ίσως θα έπρεπε να κρίνει καλύτερα την όλη κατάσταση και όχι ,με τέτοιο τρόπο. Αν σε 20 ημέρες δίνει Πανελλαδικές και του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και να εργαστεί στο μέλλον σε κάτι καλύτερο από αυτό που κάνω σήμερα, πιο ξεκούραστο. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάει στο ότι εγώ πληρώνομαι που εργάζομαι, ενώ αυτός διαβάζει και δεν πληρώνεται? Μήπως πρέπει να αμείβεται κι όλας ή περισσότερο να τον πληρώνω προσωπικά? Πρέπει να απολογούμαι στον καθένα για την τίμια εργασία μου? Συμφωνούμε στο ότι ο πεζόδρομος δεν πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος. Έξω τα αυτοκίνητα και σχετικά, μπορείτε να διοργανώσετε μια ομάδα με τίτλο “Έξω οι καταστηματάρχες από τον πεζόδρομο”. Δεν φταίω μαζί με τους συναδέλφους μου για το ότι υπάρχουν καταστήματα στην συγκεκριμένη περιοχή.

Δικαίωμα αναφαίρετο του πολίτη να θέλει να περπατήσει στον πεζόδρομο (γνωρίζω και πολύ καλά την Ελληνική γλώσσα), αλλά δικαίωμα του και να θέλει να βρίσκει και αγαθά στα ράφια σπίτι του. Εμείς οι μεταφορείς με τον Δήμαρχο και τον κάθε Δήμαρχο της πόλης μας, δεν έχουμε δημιουργήσει μια μυστική οργάνωση ή σέκτα εις βάρος των πολιτών μας.

Όσο αναφορά για προσωπικές επιθέσεις θα μου επιτρέψετε, δεν ξεκίνησα προσωπικά το θέμα, αλλά είναι ατυχές και το δημοσίευμα αφού οι συνάδελφοι μου κ’εγώ έχουμε τα οχήματα μας τις επιτρεπόμενες ώρες στην κεντρική αγορά της πόλης. Αν οι καταστηματάρχες έχουν και οι ίδιοι πρόβλημα με τα οχήματα μας, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, με τον Δήμο και τους υπόλοιπους φορείς, έτσι ώστε να μην σηκωνόμαστε από τα χαράματα να προσπαθούμε αξιοπρεπώς να βγάλουμε τα προς το ζην. Να καταργήσουμε την μεταφορά και να ασχοληθούμε με την αποθήκευση και να έρχονται μόνοι τους να κάνουν την παραλαβή . Αν συμβεί κάτι ανάλογο, μας διευκολύνει περισσότερο γιατί αυτό σημαίνει λιγότερα εργατικά χέρια, άρα και λιγότερα έξοδα για τον κλάδο μας. Βέβαια ένα ποσοστό συμπολιτών μας που θα μείνει στο σπίτι χωρίς δουλειά, για κάποιους που βρίσκεστε σε καλύτερα επίπεδα διαβίωσης δεν θα το καταλάβετε, αλλά σας διαβεβαιώνω πως οι ίδιοι θα το καταλάβουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

 Επειδή το όλο θέμα κοντεύει να γίνει πολιτικό και οι επωνυμίες τύπου Φοίβος Τ., κάτοικος πεζόδρομου ή κέντρου Κατερίνης, ήδη φαντάζουν αστείες στους αναγνώστες του blog, τουλάχιστον έχω την αξιοπρέπεια και την ανδρεία επώνυμα να είμαι αντίθετος σε απόψεις και να κάνω διάλογο. Δεν κρύβομαι πίσω από ένα ψεύτικο όνομα και δεν θα το κάνω ποτέ. Δουλεύω για να ζήσω την οικογένεια μου και είμαι περήφανος πως και την τελευταία δραχμή και το τελευταίο ευρώ μου, δεν το έχω κερδίσει εις βάρος άλλων, αλλά με τον ιδρώτα μου. Η δουλειά μου με γεμίζει και όταν γυρίζω σπίτι μου κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ. Θα σας πρότεινα να ξανασκεφθείτε το όλο θέμα και εύχομαι να βρείτε πραγματικά κάτι να σας γεμίζει και να σας ευχαριστεί, όπως εμένα.

Ζιώγκας Οδυσσέας